عراق

پس از انتخابات مجلس در ماه مه که در آن شبه نظامیان شیعه از سوی ایران از سوی ایران مورد حمایت ایران قرار گرفتند ، نفوذ خارجی در عراق به یک مساله کلیدی تبدیل شده‌است . شبه نظامیان در کنار نیروهای عراقی تحت حمایت آمریکا در برابر IS در سال‌های اخیر جنگیدند و نفوذ و قدرت را در طول مسیر کسب کردند .

اکنون ، پس از شکست دادن شبه نظامیان IS در آخرین استحکامات شهری ، سیاستمداران عراقی و رهبران شبه نظامیان به طور فزاینده‌ای مخالف حضور مداوم نیروهای آمریکایی در خاک عراق هستند .

نیروهای آمریکایی در سال ۲۰۱۱ از عراق عقب‌نشینی کردند اما در سال ۲۰۱۴ با دعوت دولت برای کمک به نبرد پس از تصرف مناطق وسیعی در شمال و غرب کشور از جمله دومین شهر بزرگ شهر موصل عقب‌نشینی کردند . یک ائتلاف به رهبری ایالات‌متحده پشتیبانی هوایی حیاتی را فراهم کرد ، چرا که نیروهای عراقی مجدداً جمع شدند و رانندگی را در یک کمپین سه‌ساله پر هزینه انجام دادند .

سیاستمداران عراقی هنگامی که دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در پایگاهی در غرب عراق ، بدون ملاقات با هیچ مقام عراقی ، از نیروهای آمریکایی بازدید کرد ، خشم خود را نسبت به عقب‌نشینی سربازان آمریکایی نسبت داد .

ترامپ گفته‌است که هیچ برنامه‌ای برای خارج کردن the نظامی در کشور ندارد و عراق می‌تواند برای حملات هوایی آمریکا در سوریه بعد از خروج نیروهای خود از این کشور به کار رود .

Al ، که نیروهایش در سوریه در کنار نیروهای رئیس‌جمهور بشار اسد در حال جنگ هستند ، گفت که او مطمئن و مطمئن است که یک رای پارلمان عراق برای عقب‌نشینی و تنظیم نیروهای آمریکایی در کشور وجود خواهد داشت .

او با اشاره به IS گفت : " اگر هدف اصلی حضور آن‌ها مقابله با خطر نظامی ناشی از Daesh است ، پس این تهدید حذف می‌شود ." "

او گفت که یک گروه کوچک از مشاوران و مربیان برای مسائل لجستیکی ممکن است براساس یک کمیته مشترک که تعداد و مکان آن‌ها مشخص شود ، تعیین شوند .

او گفت : " هر چیزی غیر از آن تجاوز به حاکمیت توسط پارلمان عراق ، مردم عراق و جناح‌های سیاسی از جمله ما در نظر گرفته خواهد شد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد ."

سوگل تشخیصص کشوف رویداد گستر اسمیت

Al توسط نیروهای بریتانیایی و بریتانیایی از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به خاطر نقش خود در شورش شیعه زندانی شد . گروه او در جنگ‌های بزرگ علیه IS در شمال عراق و در جنگ داخلی Syria's جنگیده‌است .

در اواخر سال ۲۰۱۷ که او در مرز لبنان - اسرائیل به همراه اعضای گروه شبه‌نظامی حزب‌الله در مرز لبنان - اسرائیل ظاهر شد ، حمایت خود از لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها در برابر دولت یهود را ابراز کرد . این دیدار موجب انتقادهای شدید از نخست‌وزیر Lebanon's در آن زمان شد که به او دستور داد ورود به کشور را ممنوع کند .

Asaib اهل‌سنت ، که مالک ایستگاه تلویزیونی خود است ، در انتخابات پارلمانی سال گذشته دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورد و - اکنون نماینده یک بلوک ۱۵ نفره در پارلمان است .

al زمانی که از حملات هوایی پیوسته اسرائیل در سوریه پرسیده شد ، گفت که این دو قدرت به نظر می‌رسد به سوی یک رویارویی هدایت می‌شوند که می‌تواند به جنگ منطقه‌ای تبدیل شود. او گفت عراق تنها در صورتی خواهد بود که به طور مستقیم توسط اسرائیل مورد حمله قرار گیرد .

او گفت : " اگر موجودیت اسرائیل به اهداف درون عراق حمله کند ، مهم نیست که بهانه آن چه است ، پس عراق به عنوان یک کشور مستقل از خودش دفاع خواهد کرد و واکنش ما به حمله اسرائیل نامحدود خواهد بود . "

Al همچنین گفت که اگر اسرائیل قصد حمله به لبنان و سوریه را داشته باشد و " در صورتی که به کمک ما نیاز داشته باشند ، من اولین کسی خواهم بود که در آن شرکت خواهم کرد ."

حق نسخه‌برداری ( ۲۰۱۹ ) . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی شده، یا پخش نشده باشند .

منبع سایت

شواهد پیمان پنتاگون شیشه پروژه کسری خدمت دانشگاه صنعتی مالک اشتر ادامه تحصیل در خارج از کشور

اسمیت

اسمیت گفت : " در حالی که امنیت مرزی همیشه یک چالش است , شواهد زیادی وجود ندارد که درست در لحظه بحرانی وجود داشته باشد . "
جمهوری خواهان در کمیته از اظهارات مکرر ترامپ حمایت کردند که بحرانی وجود دارد و به گزارشاتی اشاره می‌کند که " کاروان " از پناهجویان به سمت شمال هدایت می‌شود .
مدیر ارشد جمهوری‌خواه ایالت تگزاس , ایالت تگزاس , گفت که پنج دولت قبلی اجازه استفاده از ارتش برای کمک به حفاظت مرزی را صادر کرده‌اند .
او گفت که اعمال مدیریت ترامپ با نوعی از چیزهایی است که ما از ارتش خواسته‌ایم تا مدت‌ها طول بکشد . "
تامین بودجه برای دیوار - و امتناع دموکرات‌های عضو کنگره برای ارائه آن - - مهم‌ترین عامل در تعطیلی کوتاه‌مدت دولت بود که جمعه گذشته هنگامی که ترامپ با سه هفته دیگر مذاکرات موافقت کرد , به پایان رسید . مهلت مقرر برای تامین سرمایه دیوار .
رئیس‌جمهور هشدار داده‌است که اگر درخواست او برآورده نشود ممکن است دولت مجددا ً تعطیل شود یا ممکن است یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند .
چین " موشک قاتل " گوام را آزمایش کرد و ادعا کرد که می‌تواند حامل حرکت باشد .
این فیلم که هنوز از یک ویدیوی منتشر شده توسط تلویزیون مرکزی چین پخش می‌شود , آزمایش نظامی چینی را نشان می‌دهد که در طی یک تمرین اخیر در شمال غربی چین یک موشک ضد کشتی را شلیک می‌کند . ( عکس از دوربین مداربسته )
ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
براساس گزارش روزنامه دولتی گلوبال تایمز چین, چین با این ادعا که این سلاح می‌تواند یک ناو هواپیمابر را حمله کند مورد آزمایش قرار داده‌است .
براساس گزارش روز یکشنبه توسط این روزنامه , تلویزیون مرکزی چین در روز پنج شنبه تصاویری از ارتش چین را پخش کرد که در طی یک تمرین تیراندازی در شمال غرب چین , یک جفت موشک ضد کشتی باری را پرتاب می‌کند .
بنا به گفته یکی از سخنگویان وزارت دفاع چین , وای فای , سخنگوی وزارت دفاع چین , در کنفرانس مطبوعاتی آوریل گفت که این موشک‌ها می‌توانند کلاهک‌های معمول و هسته‌ای حمل کنند و قادر به " حملات سریع و سریع هسته‌ای " هستند .
گزارش نیویورک‌تایمز می‌گوید که این موشک یک " ساختار مخروطی " با چهار سطح کنترل پرواز با چهار پره دارد .
براساس گزارش این روزنامه , کارشناسان نظامی چین می‌گویند که طرح این موشک به " افزایش قابلیت هدف‌گیری , سرعت و پنهان کاری " کمک می‌کند .
این گزارش که اطلاعات آن را به متخصصان بی‌نام نسبت داد , گفت که این نمایش تردیدهایی را از سوی رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه آیا df می‌تواند به یک هدف متحرک برخورد کند , رد کرد .
با این حال ویدئوی دوم نشان نداد که موشک‌ها به هدف اصابت کرده‌اند . این فیلم تنها گروهی از نیروی موشکی ارتش آزادی‌بخش خلق را به تصویر می‌کشد که موشک را پرتاب می‌کند, که از خمپاره‌انداز جدا شده , و با دود سیاه و سنگ‌های پراکنده و بقایای دیگر که به آسمان می‌رسند .
تحلیلگران نام " قاتل " گوام را برای حمله به اهدافی چند مایل دورتر از پایگاه نیروی هوایی اندرسن بیان کردند .
چین این موشک را پس از آن که ناوشکن یو اس اس . اس . اس . ادعا می‌شود که این ادعا توسط چین پذیرفته شده‌است .
گزارش روز پنج شنبه (cctv ) همان روز بود که ایالات‌متحده آمریکا را برای تامین مجدد تدارکات و تامین مجدد آن به والتر " والتر " فرستاد . از تنگه تایوان برای عملیات ناوبری استفاده می‌شود .
منبع سایت

شواهد

قاضی کیمبرلی A در حکم خود برای اکثریت آرا از این ادعا حمایت می‌کند . مور نوشته بود : " ما هیچ شایستگی در استدلالات government's برای مخالف پیدا نمی‌کنیم ."
جان ولز ، یک وکیل و کهنه سرباز نیروی دریایی که این پرونده را برای Procopio عنوان کرد ، گفت که " کهنه سربازان " تسکین‌بخش و مزایای بالقوه نجات‌بخش در مبارزه طولانی‌مدت برای پوشش خبری هستند .
ولز ، رئیس گروه دفاع کهنه سربازان ارتش ، در بیانیه‌ای پس از این حکم گفت : " بسیاری از افرادی که این نبرد را در کنار ما انجام دادند و سربازان قدیمی که زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر کرده‌است ، همگی به خاطر تشکر و اعتبار هستند ."
The هنوز تصمیم نگرفته است که تصمیم بگیرد یا با تلاش‌های کنگره برای تصویب لایحه قانونی کردن مزایا و مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی آبی مخالفت کند .
یک سخنگو گفت " VA در حال بررسی این تصمیم است و واکنش مناسبی را تعیین خواهد کرد ."
به عقیده او در مورد Procopio ، قاضی Raymond تی . چن نوشت که این قانون برای پشتیبانی از اقدام court's مورد نیاز است .
او نوشت : " بحث‌های اخیر در کنگره که مستلزم توجه به هزینه قابل‌توجه افزوده پیشنهادی سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی [ برای منافع نارنجی ] است، تاکید می‌کند که چرا کنگره باید به جای دادگاه‌ها باید تفسیر ما را بازبینی کند . "
سال گذشته ، مجلس به اتفاق آرا لایحه نیروی دریایی آبی را تصویب کرد، اما چندین سناتور جمهوری‌خواه با استناد به این هزینه‌ها ، رای‌گیری در مجلس سنا را مسدود کردند . سخنگوی سناتور مایک Enzi ، R - وایومینگ ، یکی از سناتورها که رای‌گیری را مسدود کرده بود ، گفت که او هنوز در حال بررسی تصمیم دادگاه در این زمان است ."
در اوایل این ماه لایحه مشابهی در طرف مجلس مطرح شد . نماینده مجلس "مارک Takano "، D - کالیفرنیا ، رئیس جدید کمیته امور سربازان قدیمی گفت : " به نظر می‌رسد که حکم دادگاه برای اطمینان از این که ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر قرار گرفتن در معرض عامل نارنجی قرار دارند ، توجه کنیم ."
او به شکست این لایحه در سال گذشته اشاره کرد و در بیانیه‌ای گفت : " زمان آن رسیده‌است که کنگره این کار را اشتباه انجام دهد ، تلاش‌هایمان را برای تصویب H.R. ۲۹۹ و حمایت از مسئولیت مان برای مراقبت از سربازان کهنه‌کار مان دو برابر کنیم ."
سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، در بیانیه‌ای گفت که او سال گذشته از این لایحه حمایت کرده‌است " زیرا من معتقدم که [ کهنه سربازان آب آبی ] باید واجد شرایط برای این منافع باشند چرا که کنگره قصد داشت ."
وی گفت : " من خوشحالم که این تصمیم اخیر دادگاه را خواهم دید و به دنبال کار با the در گام‌های بعدی خود در راستای پرداختن به این موضوع هستم ."
در اوایل این ماه در طی جلسه شهرداری شهر VA ، پاول لاورنس ، رئیس اداره فواید سربازان قدیمی گفت که the هنوز فاقد " شواهد کافی " برای اثبات ارتباط presumptive بین سرویس خارج از ساحل ویتنام و بیماری‌های ناشی از استفاده گسترده عامل نارنجی است.
آن‌هایی که بر روی زمین یا آب‌های داخلی ویتنام خدمت کرده‌اند ، در حال حاضر واجد شرایط برای اتصال " گستاخانه " به ۱۴ عامل بیماری مرتبط با نارنجی هستند ، اما آن‌هایی که در ساحل خدمت می‌کنند ، نیستند .
لارنس گفت : " از نظر of ، آن‌ها نیاز واقعی به شواهد کافی برای نشان دادن warranted دارند . "
سازمان‌های قدیمی قدیمی از تصمیم court's تقدیر کردند و از کنگره خواستند تا به سرعت در مورد قوانین مربوط به کهنه سربازان قدیمی آب آبی حرکت کند .
سربازان قدیمی جنگ‌های خارجی ، B.J. لورنس ، گفت که حکم Procopio ، یکی از اعضای زنده VFW پست ۶۵۸۷ در پارک Spring لیک ، مینه سوتا ، ستودنی است ، اما " the isn't کاملا ً آماده جشن گرفتن هستند ."
منبع سایت

پیمان

ترامپ گفت که مدیریت او با توسعه گزینه‌های واکنش نظامی خود به جلو حرکت خواهد کرد و با ناتو و متحدان و شرکای دیگر ما هم‌کاری خواهد کرد تا هر گونه برتری نظامی روسیه از رفتار غیر قانونی خود را انکار کند . "

عقب‌نشینی آمریکا ماه‌ها , پس از سال‌ها مناقشه حل‌نشده بر سر سازگاری با روسیه , انتظار می‌رفت . این اولین اقدام کنترل اسلحه بود که کل یک دسته از سلاح‌ها را ممنوع کرد : موشک‌های کروز که زمینی به زمین پرتاب شده‌بودند و فاصله آن بین دو کیلومتر ( 120 مایل ) و کیلومتر مربع ( 58 مایل ) بود . روسیه انکار می‌کند که نقض شده‌است .

مقامات رسمی همچنین ابراز نگرانی کرده‌اند که چین , که طرف معاهده نیست , با گسترش تعداد زیادی موشک با برد فراتر از محدوده معاهده , برتری نظامی قابل‌توجهی در آسیا به دست آورده‌است . ترک این معاهده به مدیریت ترامپ اجازه مقابله با چینی‌ها را می‌دهد , اما روشن نیست که چطور این کار را انجام خواهد داد .

بهنام بن گل , یک کارشناس دفاع در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها , در مصاحبه‌ای گفت : " دلیل استراتژیک ترک inf شامل چین است . "

او به کیفیت و کمیت موشک‌های پایه و چشم‌انداز رشد چین و آمریکا در آسیا - اقیانوسیه اشاره کرد .

او گفت : " این یک محیط است که چین می‌تواند بر نفوذ آمریکا در آسیا - اقیانوسیه رقابت کند . " و ناعادلانه است که شرکت کنندگان داوطلبانه خود را به یک پیمان دو جانبه محدود کنند که یک طرف آن مشارکت ( روسیه ) در برابر تعهدات خود ناکام ماند . سرباز … داوطلبانه با یک دست بسته پشت آن مبارزه می‌کند . "

وزیر امور خارجه , مایک مولن , در اوایل ماه دسامبر گفت که واشنگتن سه روز بعد به مسکو تسلیم خواهد شد تا قبل از اینکه اعلان رسمی عقب‌نشینی بدهد , پس از شش ماه عقب‌نشینی به مسکو بازگردد . مهلت مقرر در روز شنبه منقضی می‌شود .

از نظر فنی , عقب‌نشینی کامل شش ماه پس از اعلام این هفته اجرا خواهد شد و یک پنجره کوچک برای نجات معاهده ترک می‌کند . با این حال , در مذاکرات این هفته در پکن , روسیه و روسیه هیچ گونه پیشرفتی در مناقشه خود گزارش نکردند و دلیل کمی را ترک کردند که فکر کنند هر دو طرف موضع خود را نسبت به این که یک موشک کروز ناقض معاهده باشد , تغییر خواهد داد .

بار خدمت احساسی سعودی کرایه پنتاگون

در اداره دولتی به خبرنگاران گفت : " ما عدم مطاوعت روسیه با مقامات روس از جمله بالاترین سطوح دولتی را افزایش داده‌ایم . " ما به روسیه فرصت کافی برای اصلاح روش خود فراهم کرده‌ایم . فردا آن زمان می‌گذرد . "

خبرگزاری دولتی روسیه به نقل از سرگی ایوانیچ , معاون وزیر امور خارجه روسیه , روز پنج شنبه گفت : " متاسفانه هیچ پیشرفتی وجود ندارد . موقعیت طرف آمریکایی بسیار سخت و مانند اتمام حجت است . او گفت که انتظار دارد واشنگتن تعهدات خود را تحت این پیمان به حالت تعلیق درآورد , گرچه وی افزود که مسکو برای " جستجوی راه‌حل‌هایی " که می‌تواند معاهده را به زور نگه دارد , آماده است .

عقب‌نشینی اسرائیل چشم‌انداز وخامت بیشتر روابط میان روسیه و روسیه را افزایش می‌دهد , که در حال حاضر در پایین‌ترین نقطه در چند دهه اخیر قرار دارد , و بحث در مورد اتحاد جماهیر شوروی در اروپا بر سر این که آیا نقض ادعایی روسیه اقدام به مقابله با استقرار یک موشک معادل آمریکایی در اروپا می‌کند . این موشک هیچ موشک هسته‌ای قابل توانایی را در اروپا ندارد ; آخرین آن نوع و برد در خط با این پیمان برداشته شد .

کارشناسان سلاح‌های هسته‌ای در موسسه بین‌المللی صلح کارنگی برای صلح بین‌المللی در بیانیه‌ای اعلام کردند که در حالیکه تخلف روسیه از معاهده inf یک مشکل جدی است , عقب‌نشینی در شرایط کنونی بی‌فایده خواهد بود .

آن‌ها گفتند : " ترک افغانستان باعث ایجاد یک رقابت موشکی جدید بین ایالات‌متحده و روسیه خواهد شد . "

منبع سایت

شیشه مختصات محدودیت تغیر مشاوره معافیت پزشکی: جراحی مغز و اعصاب مدارک خرید خدمت سربازی

پنتاگون

نشت اطلاعات در این مورد یک مساله بوده‌است . قاضی پس از اینکه دادستان شکایت کرد که نشتی به نیروی دریایی منجر به انتشار نام the agent's شده‌است ، حکم حفاظت را صادر کرد .
فرمانده کریس Czaplak ، دادستان ارشد Navy's ، گفت : " هیچ کدام از طرفین نباید پرونده خود را در رسانه‌ها امتحان کنند . "
مشخص نیست که قاضی در مورد حرکات دیگر در این پرونده چه خواهد کرد .
ترامپ پایان موقتی را برای تعطیلی ، بازگشت به کارگران فدرال اعلام کرد .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه ، ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ در باغ ملی کاخ سفید سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه طرح‌هایی را برای بازگشایی دولت فدرال پس از سی و پنج روز تعطیلی با وعده هم‌کاری با هم دموکرات‌ها و هم جمهوریخواهان در چند هفته آینده برای امنیت مرزی بیشتر اعلام کرد .
رئیس‌جمهور که روز جمعه از کاخ سفید سخنرانی می‌کرد ، از " وفاداری فوق‌العاده " کارمندان فدرال در چند هفته گذشته قدردانی کرد که " بسیار بزرگ‌تر از هر کس " بود .
" شما افراد بسیار ویژه‌ای هستید . او گفت : "وقتی می‌گویم " دوباره آمریکا را بزرگ کن " ، بدون تو نمی ‌توان این کار را کرد . "
حدود ۸۰۰۰۰۰ کارگر فدرال بی‌کار یا مجبور به کار بدون پرداخت ، از جمله ۵۰ هزار فعال فعال ، رزرو و اعضای غیر نظامی گارد ساحلی بودند .
ترامپ اعلام کرد که قانونی را امضا خواهد کرد که تا ۱۵ فوریه برای رسیدن به توافق امنیت مرزی ، دولت را باز خواهد کرد . او همچنین گفت که he'd قانون امضا کردن تمام کارمندان فدرال برای جبران خسارت از دست رفته از زمان آغاز تعطیلی در ماه دسامبر را امضا می‌کند .
" من اطمینان حاصل می‌کنم که همه کارکنان هر چه زودتر حقوق خود را دریافت کنند . ترامپ گفت : " این اتفاق به سرعت رخ خواهد داد . "
با این حال رئیس‌جمهور از تعقیب طولانی یک دیوار مرزی خودداری نکرد و افزود که او مذاکرات بیشتری با قانونگذاران را دنبال خواهد کرد تا موانع ایجاد شده را ببینند .
" تنها عقل سلیم است. ترامپ گفت : " دیواره‌ای که ما در حال ساخت هستیم دیواره‌ای قرون‌وسطی نیستند . او افزود : " آن‌ها دیواره‌ای هوشمند هستند … و از لحاظ عملیاتی موثر هستند ."
قرارداد " معامله " جدید شامل پرداخت برای یک دیوار مرزی نشد . تامین بودجه برای این دیوار در مرکز مشکل بودجه بوده‌است ؛ ترامپ به عنوان بخشی از توافقنامه بودجه ، به همراه سایر منابع تامین امنیت داخلی ، تقاضای ۵.۷ میلیارد دلار برای این دیوار کرده‌است . ترامپ روز جمعه در طی سه هفته آینده گفت که مذاکرات با هر دو طرف به اجرای امنیت مرزی مناسب ادامه خواهد داد .
او گفت : " این فرصت همه احزاب برای کار با هم برای کل کشور شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز ما است . "
او افزود : دیوارها نباید بحث‌برانگیز باشند .
ترامپ گفت که اگر معامله در زمان ۲۱ روز به اتمام نرسیده باشد ، به دنبال اعلام وضعیت اضطراری ملی خواهد بود .
وی بدون فاش کردن نحوه تامین بودجه این دیوار گفت : " ما واقعا ً چاره‌ای جز ساخت یک دیوار قدرتمند نداریم . "
ترامپ گفت : " اگر ما یک معامله منصفانه از سوی کنگره به دست آوریم ، دولت مجددا ً در روز ۱۵ فوریه تعطیل خواهد شد و یا از اختیارات براساس قانون و قانون اساسی ایالات‌متحده برای رسیدگی به این وضعیت اضطراری استفاده خواهم کرد . "
روز پنجشنبه ، سی ان ان گزارش داد ترامپ احتمال استفاده از بودجه وزارت دفاع برای ساخت آن را رد نکرده است .
دیوید نورکوئیست ، معاون وزیر دفاع در هفته‌های اخیر ، گفت که پنتاگون در حال مذاکره بر سر رقم بالای خط بودجه خود است . براساس گزارش اخبار وزارت دفاع ، نورکوئیست این مبلغ را فاش نکرده است .
مشخص نیست که آخرین بودجه وزارت دفاع شامل ارقام برای دیوار باشد ، یا اینکه آیا آخرین مذاکرات می‌تواند انتشار درخواست بودجه دفاعی ۲۰۲۰ را مختل کند یا خیر.
منبع سایت