محدودیت

او گفت که یک قانون کارولینای شمالی وجود دارد که در مورد محدودیت‌هایی در چنین مواردی , یک قانون فدرال که مسئولیت دولت را محدود می‌کند , و تصمیم دادگاه عالی مبنی بر آسیب رساندن به اعضای نظامی که در حین انجام‌وظیفه مجروح شده‌اند , مجاز نیست .

اسپنسر گفت : " هیچ مبنای قانونی برای اداره نیروی دریایی برای پرداخت این ادعاها وجود ندارد . " " من کاملا ً آگاه هستم که این امر برای مدعیان نا امید کننده خواهد بود . "

دولت آمریکا در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت که سربازان واجد شرایط مستقر در پایگاه دریایی به مدت حداقل سه روز در فاصله زمانی تجمعی بین دو سال گذشته , از مزایای ناتوانی دولت بهره‌مند شوند . این آژانس تخمین زده‌است که بیش از ۵ میلیارد دلار هزینه دارد .

دبیر امور ایثارگران در آن زمان , باب مک‌دونالد , مشخص کرد که " شواهد علمی و پزشکی کافی " برای برقراری ارتباط بین مواجهه با آب آلوده و هشت شرایط پزشکی برای پرداخت غرامت ناتوانی وجود دارد .

این تصمیم شامل وظایف فعال , ذخیره و گارد ملی است که یکی از هشت بیماری را توسعه دادند : لوسمی بزرگ‌سال , کم‌خونی آپلاستیک , سرطان مثانه , سرطان کبد , سرطان کبد , سرطان کبد , سرطان ریه و بیماری پارکینسون .

اسنادی که طی سال‌ها توسط گروه‌های قدیمی نشان داده شدند نشان می‌دهند که رهبران دریایی هنگامی که آزمایش اول شواهد آب‌های زیرزمینی آلوده را در اردوگاه پناهندگان در اوایل دهه ۱۹۹۰ پیدا کردند , به سرعت واکنش نشان دادند . برخی از چاه‌های آب شرب , پس از آزمایش‌های بیشتر , آلودگی ناشی از نشت مخازن سوخت و یک پاک‌کننده غیر مستقیم را تایید کردند .

نیروهای دریایی گفته‌اند که این آلودگی غیر عمدی بوده‌است , زمانی که قانون فدرال سموم را در آب آشامیدنی محدود نکرد .

قانون پرداخت دوباره جایگاه نگهبانان ساحلی در کاپیتول هیل

خدمه گارد ساحلی چین , یک بندر لنگر - پا کوچک که از بوستون بیرون کشیده شده‌است, تهیه مقدمات برای شکستن یخ را در روز سه‌شنبه در دست دارد .

ادامه جدول

ستاره و راه‌راه

تلفن واتسون غنایم حیاتی تفنگداران تغیر

واشنگتن

در بحثی که منجر به پرداخت همه کارگران فدرال در تعطیلی شد , تلاش برای آوردن قانون حفاظت از سواحل به رای‌گیری در صحن سنا پس از بازگشت و پیش آمدن بین قانونگذاران , بسته شد .

جان کندی , آر - لا . در طبقه بالا گفت : " اعضای خوبی از کنگره وجود دارند اما در حال حاضر مردم آمریکا در این فکر هستند که آن‌ها به چه درد می‌خورند و به نظر من ما باید بتوانیم به توافق برسیم . "

کندی گفت که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به این طرح اشاره خواهد کرد . با این حال , حرکت کندی به سمت تصویب این اقدام با یک اعتراض مواجه شد و روز پنج شنبه شکست خورد . لحظاتی پیش از آن فرا رسید که دو تلاش دیگر سنا برای تامین بودجه همه بخش‌های بسته دولت نیز شکست خورد .

روز پنج شنبه مصادف با روز تعطیل شدن , طولانی‌ترین زمان برای دولت موقت بود . ترامپ گفت که او یک لایحه سرمایه‌گذاری کلی را بدون نیم میلیارد دلار برای یک دیوار مرزی در امتداد مرز مکزیک - مکزیک امضا نخواهد کرد . و به نظر نمی‌رسد که ترامپ و دموکرات‌های عضو کنگره به توافق برسند .

مرتبط : این چیزی است که گارد ساحلی در زمان خاموش شدن قطع می‌کند .

منبع سایت

پیاده نظام قتل شاهین دریافت جزئیات خرید خدمت سربازی نظام وظیفه معافیت سربازی شامل چه کسانی می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.