تشخیص تغییرات

ستاره‌ها و نوارها : By Nikki
واشنگتن - - یک هفته پس از گسترش گسترده مزایای آموزش سربازان قدیمی در مجلس و پی‌گیری سریع برای رای‌گیری ، لایحه‌ای مشابه روز پنج شنبه در مجلس سنا معرفی شد .
این قانون محدودیت ۱۵ ساله سربازان قدیمی برای استفاده از مزایای تحصیلی خود پس از ترک خدمت سربازی را حذف می‌کند . همچنین مزایایی را به سربازان قدیمی باز می‌گرداند که مدارس آن‌ها به طور ناگهانی نزدیک می‌شوند و کمک به وابستگان ، دریافت کنندگان قلب بنفش ، آموزش فنی و اعضای گارد ملی و ذخیره را افزایش می‌دهند . این لایحه همچنین یک مجوز استقرار پنتاگون را که حدود ۵، ۰۰۰



مثال ساده پیامدهای مالی جلسات درمانی قبایل هندی عمل جراحی قبر دولتی




نیروی ذخیره و از افراد گارد را از جمع‌آوری مزایای آموزشی حفظ کرده‌است ، برطرف می‌کند . در مجموع ، ۱۸ لایحه را با هم ترکیب می‌کند و انتظار می‌رود بودجه GI برابر با ۳ میلیارد دلار در ۱۰ سال افزایش یابد .

کمیته امور سربازان قدیمی روز چهارشنبه به اتفاق آرا رای داد تا لایحه را به صحن مجلس بفرستند . رهبر اکثریت مجلس کوین مک‌کارتی ، R - کالیفرنیا او گفت که برای رای‌گیری هفته آینده آن را برنامه‌ریزی خواهد کرد و هدف از آن این است که آن را قبل از تعطیل شدن ماه اوت در ماه اوت تصویب کند .
کارکنان کمیته گفتند که کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا روز چهارشنبه به این قانون رای خواهد داد و won't هیچ گونه اصلاحاتی را در نظر نمی‌گیرند . اگر این کمیته لایحه را تایید کند ، آن وقت باید برای رای‌گیری در مجلس سنا برنامه‌ریزی شود .
محتوای مرتبط :
 " چگونه بیل اصلاح " ( بیل اصلاح ) به خانواده‌ها کمک خواهد کرد - - و صدمه - - خانواده‌ها
VA رسمی از الزامات فن‌آوری اطلاعات مربوط به توسعه (GI Joe )
کنگره در نظر دارد تغییراتی را به بیل داد ( GI Joe )
سناتورها به مدت دو هفته در ماه اوت در حال ترک گفتن هستند ، تصمیمی که رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل در روز ۱۱ ژوئیه اعلام کرد .
ویل هوبارد ، معاون امور دولتی سربازان قدیمی آمریکا ، گفت مجلس سنا پیش‌نویس House's قانون را تصویب کرده‌است - - به جای تهیه پیش‌نویس قانون خودشان ، با اشاره به پتانسیل عمل سریع بر روی لایحه در آن اتاق و توانایی رسیدن به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به سرعت به قانون تبدیل می‌شود .
" بسیار هیجان‌انگیز است . Hubbard گفت : " این سناریو بیانگر این است که سنا و مجلس هم اکنون هر دو به مسیر سریع نگاه می‌کنند ."
سناتور جانی Isakson ، آر . ای . سناتور دموکرات جان تستر ، دی - مون رئیس و دموکرات ارشد کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، حامیان اصلی این لایحه هستند . ۱۵۹۸ . همانند کاخ سفید ، یک گروه دوحزبی از قانونگذاران به آن اشاره کرده‌اند . تا پنجشنبه بعد از ظهر ، ۳۸ cosponsors وجود داشت .
Isakson در یک بیانیه آماده گفت : " ما با شرکای خود در جامعه قدیمی و با همکارانمان در خانه کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که این قانون تغییرات ضروری در زمینه کاری مورد نظر را بهبود می‌بخشد . " من افتخار می‌کنم که این قانون مهم را بعد از اینکه مجلس قانون دوستش را هفته گذشته معرفی کرد ، معرفی کنم .
بحث‌های مربوط به اصلاح " جی. آی. آی. سی " درست سه ماه پیش ، پس از مشاجره بین سازمان‌های قدیمی در مورد نحوه پرداخت هزینه توسعه متوقف شد . در چند هفته گذشته ، مذاکرات توسط سازمان‌های قدیمی انجام شد .
Curtis coy معاون اداره امور سربازان قدیمی در طی جلسه دادرسی روز دوشنبه در کاخ سفید گفت که VA از این قانون حمایت کرده‌است ، اما نگرانی‌هایی در مورد به روز رسانی سیستم‌های خودکار آن‌ها برای تشخیص تغییرات واجد شرایط برای منافع تحصیلی دارد . coy گفت که این کار احتمالا ً یک سال برای به روز رسانی فن‌آوری اطلاعات خود انجام خواهد داد .
این قانون برای جبران هزینه‌ها ، خواهان کاهش هزینه‌های زندگی به دریافت کنندگان بیل در جی . آی . آی . این تغییر در حال حاضر برای افراد استفاده نمی‌شود که از لایحه GI استفاده می‌کنند .
این قانون در هر دو مجلس به نام " هری W " نامگذاری شده‌است . " قانون کمک آموزشی سربازان قدیمی ۲۰۱۷ " ، " پس از یک فرمانده سابق لژیون آمریکایی که در سال ۱۹۴۴ "لایحه حقوق GI " را تالیف کرد.




برنامه کارشناسی عناوین نظامی حمایت سازمان مالیات دولتی شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوافضا





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.