پنتاگون

نشت اطلاعات در این مورد یک مساله بوده‌است . قاضی پس از اینکه دادستان شکایت کرد که نشتی به نیروی دریایی منجر به انتشار نام the agent's شده‌است ، حکم حفاظت را صادر کرد .
فرمانده کریس Czaplak ، دادستان ارشد Navy's ، گفت : " هیچ کدام از طرفین نباید پرونده خود را در رسانه‌ها امتحان کنند . "
مشخص نیست که قاضی در مورد حرکات دیگر در این پرونده چه خواهد کرد .
ترامپ پایان موقتی را برای تعطیلی ، بازگشت به کارگران فدرال اعلام کرد .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه ، ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ در باغ ملی کاخ سفید سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه طرح‌هایی را برای بازگشایی دولت فدرال پس از سی و پنج روز تعطیلی با وعده هم‌کاری با هم دموکرات‌ها و هم جمهوریخواهان در چند هفته آینده برای امنیت مرزی بیشتر اعلام کرد .
رئیس‌جمهور که روز جمعه از کاخ سفید سخنرانی می‌کرد ، از " وفاداری فوق‌العاده " کارمندان فدرال در چند هفته گذشته قدردانی کرد که " بسیار بزرگ‌تر از هر کس " بود .
" شما افراد بسیار ویژه‌ای هستید . او گفت : "وقتی می‌گویم " دوباره آمریکا را بزرگ کن " ، بدون تو نمی ‌توان این کار را کرد . "
حدود ۸۰۰۰۰۰ کارگر فدرال بی‌کار یا مجبور به کار بدون پرداخت ، از جمله ۵۰ هزار فعال فعال ، رزرو و اعضای غیر نظامی گارد ساحلی بودند .
ترامپ اعلام کرد که قانونی را امضا خواهد کرد که تا ۱۵ فوریه برای رسیدن به توافق امنیت مرزی ، دولت را باز خواهد کرد . او همچنین گفت که he'd قانون امضا کردن تمام کارمندان فدرال برای جبران خسارت از دست رفته از زمان آغاز تعطیلی در ماه دسامبر را امضا می‌کند .
" من اطمینان حاصل می‌کنم که همه کارکنان هر چه زودتر حقوق خود را دریافت کنند . ترامپ گفت : " این اتفاق به سرعت رخ خواهد داد . "
با این حال رئیس‌جمهور از تعقیب طولانی یک دیوار مرزی خودداری نکرد و افزود که او مذاکرات بیشتری با قانونگذاران را دنبال خواهد کرد تا موانع ایجاد شده را ببینند .
" تنها عقل سلیم است. ترامپ گفت : " دیواره‌ای که ما در حال ساخت هستیم دیواره‌ای قرون‌وسطی نیستند . او افزود : " آن‌ها دیواره‌ای هوشمند هستند … و از لحاظ عملیاتی موثر هستند ."
قرارداد " معامله " جدید شامل پرداخت برای یک دیوار مرزی نشد . تامین بودجه برای این دیوار در مرکز مشکل بودجه بوده‌است ؛ ترامپ به عنوان بخشی از توافقنامه بودجه ، به همراه سایر منابع تامین امنیت داخلی ، تقاضای ۵.۷ میلیارد دلار برای این دیوار کرده‌است . ترامپ روز جمعه در طی سه هفته آینده گفت که مذاکرات با هر دو طرف به اجرای امنیت مرزی مناسب ادامه خواهد داد .
او گفت : " این فرصت همه احزاب برای کار با هم برای کل کشور شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز ما است . "
او افزود : دیوارها نباید بحث‌برانگیز باشند .
ترامپ گفت که اگر معامله در زمان ۲۱ روز به اتمام نرسیده باشد ، به دنبال اعلام وضعیت اضطراری ملی خواهد بود .
وی بدون فاش کردن نحوه تامین بودجه این دیوار گفت : " ما واقعا ً چاره‌ای جز ساخت یک دیوار قدرتمند نداریم . "
ترامپ گفت : " اگر ما یک معامله منصفانه از سوی کنگره به دست آوریم ، دولت مجددا ً در روز ۱۵ فوریه تعطیل خواهد شد و یا از اختیارات براساس قانون و قانون اساسی ایالات‌متحده برای رسیدگی به این وضعیت اضطراری استفاده خواهم کرد . "
روز پنجشنبه ، سی ان ان گزارش داد ترامپ احتمال استفاده از بودجه وزارت دفاع برای ساخت آن را رد نکرده است .
دیوید نورکوئیست ، معاون وزیر دفاع در هفته‌های اخیر ، گفت که پنتاگون در حال مذاکره بر سر رقم بالای خط بودجه خود است . براساس گزارش اخبار وزارت دفاع ، نورکوئیست این مبلغ را فاش نکرده است .
مشخص نیست که آخرین بودجه وزارت دفاع شامل ارقام برای دیوار باشد ، یا اینکه آیا آخرین مذاکرات می‌تواند انتشار درخواست بودجه دفاعی ۲۰۲۰ را مختل کند یا خیر.
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.