مختصات

کره‌شمالی به کیم دستور آماده‌سازی برای دومین نشست ترامپ را می‌دهد .

در این چهارشنبه ، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ ، عکس روز پنجشنبه ، ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ به دست دولت کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، رهبر کره‌شمالی ، که برای مذاکره درباره مذاکرات denuclearization در پیونگ یانگ به واشنگتن سفر کرد .

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

گزارش اسوشیتد پرس با Hyung - jin کیم

سئول ، کره‌جنوبی - به گزارش رسانه‌های دولتی North's در روز پنج شنبه ، کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی دستور آماده‌سازی برای نشست دوم با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ را داد و گفت که او " صبر و ایمان خوب " برای کار به سوی یک هدف مشترک خواهد ماند .

علی‌رغم تصمیم Kim's برای یک جلسه دیگر با ترامپ ، این دو در مورد مسائل اساسی اختلاف‌نظر دارند . متخصصان می‌گویند که یک نقطه عطف مهم این است که چه گام‌هایی باید برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای برداشته شود و اینکه ترامپ به چه پاداش‌هایی نیاز خواهد داشت تا کیم را وادار به اتخاذ این اقدامات کند .

آژانس خبری مرکزی کره گفت که کیم از ترامپ یک فرستاده کره‌شمالی که هفته گذشته رئیس‌جمهور آمریکا را در واشنگتن ملاقات کرد نامه‌ای دریافت کرده‌است . بعد از ملاقات کیم یونگ پیونگ یانگ، ترامپ گفت که او و کیم جونگ اون احتمالا ً در اواخر ماه فوریه یکدیگر را ملاقات خواهند کرد اما دقیقا ً نگفتند که چه زمانی و کجا این نشست برگزار خواهد شد.

گزارش Thursday's حاکی از آن است که کیم با دیدار envoy's خود با ترامپ ابراز رضایت کرد و به شدت از رئیس‌جمهور ایالات‌متحده برای " ابراز تمایل غیر معمول خود و حل مساله با توجه زیاد به نشست دوم سخن گفت ."

کیم به نقل از کیم به نقل از کیم گفت : " ما با صبر و با حسن‌نیت منتظر می‌مانیم و با ایالات‌متحده قدم به قدم به سوی هدفی که دو کشور به آن رسیده‌اند گام برداریم ."

به گفته KCNA ، کیم همچنین کارها و جهت انجام تدارکات فنی خوب برای دومین نشست در دستور کار را ترتیب داد .

مذاکرات هسته‌ای از زمانی که کیم و ترامپ در ژوئن گذشته برای اولین نشست خود در سنگاپور برگزار شد ، گیر افتاده‌اند و با این تعهد مبهم denuclearization که دولت وی قبلا ً برای خروج of سرباز آمریکایی در کره‌جنوبی درخواست کرده بود ، به پایان رسید . پیمان اجلاس همچنین اعلام کرد که آمریکا و کره‌شمالی متعهد به ایجاد روابط جدید و پیوستن به تلاش‌ها برای ایجاد صلح پایدار و پایدار در شبه‌جزیره کره خواهند بود .

زنان دشت توافقنامه سنا نوجوان محدودیت

قوی‌ترین قدم ممکن است که کیم در طی نشست دوم قول دهد که برنامه موشکی طولانی خود را که آمریکا را هدف قرار می‌دهد رها کند . این گام اگر محقق شود ، منجر به واکنش شدید بسیاری از سوی بسیاری در کره‌جنوبی و ژاپن خواهد شد که در فاصله قابل‌توجه موشک‌های کوتاه‌برد و کوتاه‌برد قرار دارند . در عوض ، کیم به دنبال برداشتن تحریم‌های سازمان ملل است . به گفته متخصصان ، او همچنین خواستار روابط بهتر با ایالات‌متحده برای احیای اقتصاد country's به منظور هموار کردن راه برای یک حکومت طولانی‌مدت توسط خانواده‌اش است .

ناظران کره‌شمالی می‌گویند که ویتنام احتمالا ً به عنوان محل برگزاری نشست دوم انتخاب خواهد شد ، اما هیچ تاییدیه رسمی وجود ندارد .

مذاکرات پس از یک سری از آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی در سال ۲۰۱۷ ، جایگزین ترس از جنگ شد که در پی آن تبادل توهین خام و تهدید نابودی کامل بین کیم و ترامپ به عمل آمد .

کیم تاکنون آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی را به حالت تعلیق درآورده است ، محل آزمایش هسته‌ای Korea's شمالی و بخش‌هایی از تاسیسات تست موتور راکت را از بین برده‌است و اقدامات مسالمت آمیزی مانند آزاد کردن زندانیان آمریکایی انجام داده‌است . در حال حاضر کره‌شمالی می‌گوید که زمان آن فرا رسیده‌است که آمریکا با اقدامات متقابل انجام شود .

اما تصاویر ماهواره‌ای حاکی از آن است که کره‌شمالی هنوز مجموعه هسته‌ای اصلی خود را اداره می‌کند و سوالاتی را مطرح می‌کند که چرا مواد هسته‌ای تولید می‌کنند اگر واقعا ً به denuclearization متعهد باشد . مقامات آمریکایی از کره‌شمالی می‌خواهند گام‌های جدی تری از جمله حسابداری اعلام‌شده از برنامه سلاح‌های هسته‌ای خود برای بازرسی‌های آینده بردارند . کره‌شمالی این ادعا را رد کرد و گفت چنین بیانیه‌ای شبیه به فراهم کردن مختصات برای حملات نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای آن خواهد بود .

منبع سایت

تغیر پیاده نظام قتل شاهین راهنمای دریافت معافیت ایثارگری - مشاوره نظام وظیفه ادامه تحصیل در دانمارک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.