ضمن خدمت

اگر شما یک سرباز قدیمی هستید که دارای رتبه ناتوانی و ناتوانی در استخدام هستید , ممکن است تحت عنوان بخشی از لایحه آی. آی . این خدمات عبارتند از: اما به مشاوره , آموزش , آموزش و کمک کاریابی محدود نمی‌شود .
خدمات زیر ممکن است از طریق برنامه vr و e ارائه شود :
ارزیابی جامع توان‌بخشی برای تعیین توانایی‌ها , مهارت‌ها , علایق و نیازها .
مشاوره حرفه‌ای و برنامه‌ریزی توان‌بخشی .
خدماتی مانند مهارت‌های کاریابی , توسعه رزومه و سایر کمک‌های آمادگی شغلی .
پیدا کردن و حفظ شغل از جمله استفاده از مشوق‌های خاص کارفرما .
آموزش‌های ضمن خدمت , دوره‌های کارآموزی و تجربه کاری پرداخت‌نشده .
کمک مالی برای آموزش پس از دوره در یک دانشکده , حرفه‌ای , فنی یا تجاری .
خدمات توان‌بخشی حمایتی شامل مدیریت موردی , مشاوره و مراجعه .
خدمات مستقل زندگی برای جانبازان به دلیل شدت ناتوانی آن‌ها ناتوان است .
واجد شرایط بودن
استحقاق و استحقاق برای vr و e دو چیز متفاوت هستند . ممکن است معیارهای واجد شرایط را احراز کنید , اما نباید به خدمات توجه کنید . مرحله اول در فرآیند vr و e برای تعیین اینکه آیا شما واجد شرایط خدمات هستید , ارزیابی می‌شود . برای دریافت یک ارزیابی برای خدمات vr و e , باید معیارهای " صلاحیت " زیر را رعایت کنید :
دریافت یا دریافت خواهند کرد یا دریافت خواهند کرد .
یک درجه‌بندی ناتوانی در ارتباط با سرویس دارای حداقل 1 / 97 % - یا یک یادداشت تفاهم مربوط به 43 / 98 % یا بیشتر از va .
درخواست تکمیل‌شده برای خدمات vr و e ( آنلاین در دپارتمان امور سربازان قدیمی ) .
دوره واجد شرایط بودن - مانند بسیاری از منافع و مزایای v & e دارای یک دوره محدودیت است . دوره اساسی واجد شرایط بودن که در آن خدمات vr و e ممکن است سال‌ها از تاریخ جدایی از خدمات نظامی فعال استفاده شود , یا تاریخی که این کهنه سرباز اولین بار توسط یکی از رتبه‌بندی ناتوانی مرتبط با خدمت مطلع شد , که بعدا ً می‌آید .
اگر مشاور توان‌بخشی حرفه‌ای مشخص کند که یک سرباز دارای معلولیت شغلی جدی است , دوره اساسی واجد شرایط ممکن است تمدید شود .


اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال کوتاه مدت پناه گاه مرکز پزشکی





خلاصه برنامه / برنامه

اگر واجد شرایط ارزیابی تحت برنامه توان‌بخشی حرفه‌ای هستید , باید یک برنامه را کامل کنید و با یک مشاور توان‌بخشی حرفه‌ای ملاقات کنید . اگر بیمه‌گر مشخص کند که یک معلولیت در نتیجه ناتوانی در خدمت وجود دارد , شما مستحق دریافت خدمات خواهید بود . سپس می‌توانید به مشاوره برای انتخاب یک مسیر خدمات ادامه دهید و به طور مشترک یک برنامه برای رفع نیازهای شغلی و توان‌بخشی خود تهیه کنید .
شما و مشاور توان‌بخشی حرفه‌ای تان با هم هم‌کاری خواهند کرد :
مهارت‌های قابل انتقال , قابلیت‌ها و علایق خود را تعیین کنید .
شناسایی فرصت‌های شغلی و / یا مستقل خدمات زندگی .
بازار کار و اطلاعات دست‌مزد را بررسی کنید .
شناسایی تقاضاهای فیزیکی و دیگر ویژگی‌های شغل .
گزینه‌های باریک شغلی برای شناسایی یک هدف شغلی مناسب .
یک مسیر برنامه vr و e را انتخاب کنید که منجر به یک هدف زندگی مستقل یا مستقل می‌شود .
بررسی الزامات آموزشی .
شناسایی منابع مورد نیاز برای دستیابی به توان‌بخشی .
توسعه یک برنامه توان‌بخشی فردی برای دستیابی به اهداف و / یا اهداف زنده مستقل .
برنامه توان‌بخشی یک هدف زندگی مستقل یا مستقل را مشخص می‌کند , اهداف میانی , خدمات کلی و منابع مورد نیاز برای رسیدن به این اهداف را مشخص می‌کند . برای اجرای برنامه و دستیابی به توان‌بخشی موفق با هم‌کار می‌کنند .



پیمان دل هم مرز رویه معمول یادداشت جدید دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی



منبع

جنگ

اگر شما یک سرباز قدیمی زمان جنگ با درآمد محدود هستید و دیگر قادر به کار نیستید ، ممکن است واجد شرایط برای یک سرباز قدیمی یا صندوق‌های بازنشستگی برای افراد مسن ۶۵ سال یا بیشتر باشد .
بسیاری از کهنه سربازان زمان جنگ به طور کامل از این واقعیت بی‌اطلاع هستند که اگر آن‌ها ۶۵ سال یا بیشتر باشند و بر درآمد محدودی داشته باشند، می‌توانند بدون معلول شدن ، به a بازنشستگی برسند .
شایستگی و شایستگی را رعایت کنید
شما می‌توانید برای یک مقرری veteran's واجد شرایط باشید اگر :
شما را از خدمت به غیر از شرایط غیر شرافتمندانه معاف می‌کردید ،
و
شما به مدت ۹۰ روز یا بیشتر از یک روز در طول یک دوره از زمان جنگ خدمت کرده‌اید .
شما برای همیشه و کاملا ً معلول هستید ، یا سن ۶۵ سال یا بزرگ‌تر هستید ،
درآمد خانواده countable کم‌تر از یک حد سالانه قانونی است .
محدودیت‌های درآمد خانواده ( موثر از ۱ دسامبر 2018 ) اگر شما یک … درآمد سالانه شما باید کم‌تر از … * *
سرباز کهنه‌کار بدون وابستگی به ۱۳، ۵۳۶ * *
سرباز کهنه‌کار با همسر یا فرزند a * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سرباز کهنه‌کار housebound با no به مبلغ ۱۶، ۵۴۰ دلار
سرباز کهنه‌کار housebound با یک dependent دلار
سرباز کهنه‌کار که به کمک و مشارکت نیاز دارد و به ۲۲، ۵۷۷ وابسته نیست
سرباز کهنه‌کار که نیازمند کمک و مشارکت است ( A / A ) و یک ۲۶، ۷۶۶ دلار وابسته دارد .
دو نفر از دامپزشکان با یکدیگر ازدواج کردند .
اضافه کردن هر کودک اضافی به هر گروه بالاتر از ۲، ۳۱۳ دلار
* برخی درآمد به حد مجاز شمرده نمی‌شود ( برای مثال مزایای رفاهی ، برخی دستمزدها که توسط کودکان وابسته به دست می‌آیند ) و درآمد امنیتی تکمیلی . همچنین مهم است توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به پزشکی تان در هنگام تعیین درآمد سالیانه خانواده در نظر گرفته می‌شود . برای کسر کردن ، هزینه‌های پزشکی باید از ۶۷۶ هزار دلار بیشتر شود ، هزینه‌های پزشکی باید از ۸۶۶ دلار بیشتر شود .



کمیته فرعی وام های خانگی آگاهی سلامت ارتش سربازان قدیمی کمک هزینه




نرخ پرداخت VA :

VA تفاوت بین درآمد خانواده countable و محدوده درآمد سالانه را که موقعیت شما را توصیف می‌کند ، به شما می‌پردازد ( نمودار بالا را ببینید ) . این تفاوت عموما ً در ۱۲ پرداخت معادل ماهانه به نزدیک‌ترین دلار پرداخت می‌شود .
مثال :
جو ( یک سرباز قدیمی) سالانه ۵، ۰۰۰ دلار درآمد دارد . میزان درآمد سالانه او ۱۳، ۵۳۶ دلار است . برای تعیین میزان درآمد سالانه ۵، ۰۰۰ دلار از میزان درآمد ۱۳، ۵۳۶ دلاری که به او میزان حقوق بازنشستگی سالانه of دلار می‌دهد . این امر به یک چک مستمری ماهانه حدود approximately دلار تبدیل می‌شود.
چگونه برای Veteran's Veteran's استفاده کنیم ؟
شما می‌توانید از طریق وب سایت VONAPP به کار خود ادامه دهید .
کمک مالی و حضور به سربازان قدیمی
کمک و مشارکت ( A & A ) به نفع حقوق بازنشستگی است . این فایده را می‌توان پرداخت کرد بدون این که استحقاق برخورداری از حقوق بازنشستگی را داشته باشد . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط یک & A باشد :
آن‌ها نیاز به کمک فرد دیگری به منظور انجام وظایف شخصی مورد نیاز در زندگی روزمره مانند استحمام ، تغذیه ، لباس پوشیدن، شرکت در مورد نیاز طبیعت ، تنظیم دستگاه‌های مصنوعی ، یا حفاظت از خودشان در برابر خطرات محیط روزانه خود دارند ، یا ،
آن‌ها بستری هستند ، به این معنی که ناتوانی آن‌ها نیازمند بستری شدن در بس‌تر از هر دوره تجویز شده برای دوران نقاهت و درمان است ، یا ، یا ،
آن‌ها به خاطر عدم صلاحیت جسمی یا جسمی ، در یک آسایشگاه روانی هستند ، یا ، یا ،
آن‌ها نابینا هستند ، یا تقریبا ً نابینا هستند ، در هر دو چشم ، یا کم‌تر یا کم‌تر ، در هر دو چشم ، یا انقباض مرکز میدان دیداری تا ۵ درجه یا کم‌تر .
housebound به علاوه حقوق بازنشستگی ماهانه پرداخت می‌شود . مانند & A ، منافع housebound بدون استحقاق برخورداری از حقوق بازنشستگی پرداخت خواهد شد . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط برای منافع housebound باشد : آن‌ها دارای معلولیت دائمی انفرادی هستند که به عنوان ۱۰۰ درصد از کار می‌افتد و به دلیل این معلولیت ، آن‌ها به طور دائم و به طور قابل‌توجهی محدود به ساختمان‌های فوری آن‌ها هستند ، یا ،
آن‌ها دارای یک ناتوانی دائمی هستند که به عنوان ۱۰۰ درصد از کار انداختن و ، معلولیت یا معلول دیگر ، به عنوان ۶۰ درصد یا بیشتر از کار کردن ارزیابی می‌شود .
شما می‌توانید هم در همان زمان هم کمک‌های مالی و هم مزایای housebound را دریافت کنید .


مرکز پزشکی پیمان دل هم مرز رویه معمول نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه




منبع

کمک هزینه

نویسنده: پاتریشیا هالی
سناتورها لایحه کهنه سربازان محور را روز چهارشنبه در نظر گرفتند که قانون پیشنهادی در مورد موضوعاتی چون بهداشت روانی و پزشکان بدون مجوز در اداره امور سربازان قدیمی گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی زنان و نوزادان و همچنین کمک‌هزینه دریافت مدال افتخار دریافت می‌کردند.
کمیته امور سربازان قدیمی سنا سه لایحه مطرح‌شده توسط سربازان قدیمی که در حال حاضر در سنا خدمت می‌کنند را بررسی کرد . اولی , از ایالت آرکانزاس تام پنبه , r - آرکانزاس , کمک‌هزینه ماهیانه دریافت کنندگان افتخاری را از حدود ۳۶۰ دلار در هر ماه افزایش خواهد داد.
با توجه به این که مدال افتخار در هر سال ده‌ها تن و گاهی اوقات صدها بار ظاهر می‌شود , پنبه گفت که این افزایش به سمت حمل و نقل , غذا و غذا خواهد رفت که معتادان ساکن در آن اغلب از جیب خود پرداخت می‌کنند .
او با نامیدن این قهرمانان و الهامات اولیه که به استخدام و نگهداری نظامی کمک می‌کنند , گفت که آن‌ها لیاقت افزایش را دارند .
مدال افتخار اغلب مانند نوشته‌های هالیوود خوانده می‌شود . پنبه گفت : " نه تنها قهرمانانه است , بیشتر مردم باور نمی‌کنند که واقعا ً اتفاق افتاده‌اند . " این یک تغییر ساده است … اما راهی طولانی برای کمک به نشان دادن مدال افتخار در داستان‌ها است . "
رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه , جانی ارنست , یکی از افسران سابق گارد ملی آیوا , برای تضمین کیفیت مراقبت سربازان قدیمی مان , که به یک حزب سوم نیاز دارد تا مراقبت‌های پزشکی و مراقبت‌های پزشکی ارائه‌شده توسط پزشکانی را که مجوز خود را قبل از استخدام توسط دولت فدرال دریافت کرده بودند , بررسی کند .
ارنست به این مورد اشاره کرد , آنتونی که تحت عمل جراحی برای یک تومور مغزی در دستان دکتر جان اشنایدر در یک شهر و بیمارستان آیوا قرار گرفته بود , اما بعدها فهمید که اشنایدر قبلا ً مجوز خود را لغو کرده و تومور آنتونی را آنطور که وعده‌داده شده‌بود , حذف نکرده است .
ارنست گفت : " خانم اشنایدر نباید برای درمان سربازان قدیمی ما استخدام شود . " " va شیوه‌های استخدام خود را اصلاح کرد , خدا را شکر , اما هنوز سربازان قدیمی وجود دارند که با مجوز لغو شده و آن‌ها نمی‌دانند . "
دیگر لوایح طراحی‌شده برای بهبود مراقبت عبارتند از : قانون (دبرا ) که تعداد مشاوران زن سربازان قدیمی را افزایش می‌دهد , پوشش مراقبت از مادران را افزایش می‌دهد و شمار ارائه دهندگان خدمات بهداشت زنان را افزایش می‌دهد .
به گفته ملیسا بریانت , افسر ارشد سیاست در عراق و سربازان قدیمی افغانستان , این لایحه برای تشویق محیط‌زیست به گنجاندن در va دائمی مورد نیاز است .
" وقتی گفتم که احساس آزار و اذیت می‌کنم , به خانه برگشتم . هرگز نباید به خانه برگردم . برایانت گفت : " پدرم مجبور نبود پشت در پشتی باشد . " " ما باید حریم خصوصی داشته باشیم و هنگام راه رفتن , احساس امنیت کنیم . "
" پتی مری موری ", " دی - واشنگتن " , در رابطه با ارائه خدمات برای سربازان قدیمی , لایحه‌ای را معرفی کرد که طول پوشش بهداشتی کودک ارائه‌شده توسط یک سرباز قدیمی را پس از هفت روز به دنیا آورده تا از مراقبت‌های بهداشتی مربوط به مسائل بهداشتی اطمینان حاصل کند .



اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال کوتاه مدت پناه گاه مرکز پزشکی



این لایحه همچنین هزینه حمل و نقل برای کودک را پوشش خواهد داد اگر مراقبت گسترده در یک ساختمان دیگر مورد نیاز باشد .

سومین بخش قانون معرفی‌شده توسط یک سرباز قدیمی, لایحه الحاقی برنامه حمل و نقل قدیمی روستایی است که امکان ارائه کمک‌های بلاعوض به سازمان‌های خدماتی قدیمی برای انتقال دامپزشکان به خدمات مراقبت بهداشتی را فراهم می‌کند . دن دان سالیوان , آر - آلاسکا , یک تفنگدار دریایی سابق , حامی این لایحه است .
روز سه‌شنبه , مجلس لایحه‌ای را تصویب کرد که برای رسیدگی به نیازهای سربازان قدیمی از جمله اقدامات بهداشت روانی و قانون پیش‌گیری از خودکشی طراحی شده‌بود . این لایحه همچنین لایحه‌ای را تصویب کرد که به اعضای گارد ساحلی , گارد ملی و ذخایر برای دریافت مشاوره و خدمات در بیش از ۱۰۰ مرکز دامپزشکی در سراسر کشور اجازه می‌داد .



پیمان دل هم مرز رویه معمول یادداشت جدید دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی

منبع

دفن زباله

دفن زباله شامل یک مرده در هر یک از ۱۳۶ قبرستان ملی با فضای موجود ، باز و بسته شدن قبر ، مراقبت دائمی ، یک سنگ قبر یا نشانگر ، یک گواهی دفن و یک گواهی یادبود ریاست‌جمهوری بدون هیچ هزینه‌ای برای خانواده خواهد بود . برخی از سربازان قدیمی نیز ممکن است واجد شرایط دفن Burial باشند . بقایای اجساد باقی مانده در گورستان‌های ملی نیز به همان شیوه و با همان احترامی که casketed باقی می‌ماند ، دفن می‌شوند .
برای تهیه فهرستی از گورستان‌های ملی ، از اداره امور سربازان قدیمی بازدید کنید .
شایستگی برای دفن در یک گورستان ملی
سربازان قدیمی و نیروهای مسلح که در حین انجام‌وظیفه کشته می‌شوند ، شایسته دفن در یکی از ۱۳۵ قبرستان ملی هستند . یک سرباز کهنه‌کار واجد شرایط باید از خدمت فعال تحت شرایط غیر شرافتمندانه معاف یا جدا شده باشد و دوره مورد نیاز خدمت را به پایان برساند . یک شهروند آمریکایی که در نیروهای مسلح یک دولت متحد با ایالات‌متحده در جنگ خدمت کرده‌است ، ممکن است واجد شرایط باشد . Spouses و وابسته ، فرزندان کوچک سربازان واجد شرایط و اعضای نیروهای مسلح نیز ممکن است در قبرستان ملی به خاک سپرده شوند .





مراقبت از جامعه خانه های چند خانواری جنبه های گیج کننده تحقیقات جدید ناامنی غذایی سربازان قوانین پیشنهائ




همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد و ازدواج مجدد وی با مرگ و یا طلاق قبل از ازدواج به پایان رسید ، شایسته خاکسپاری در یک قبرستان ملی است . همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد ، و ازدواج مجدد وی هنوز دست‌نخورده باقی مانده‌است یا پس از آن تاریخ ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست . یک همسر بازمانده که پس از سی و یکم اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج می‌کند ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست .

درخواست دفن در گورستان ملی
دفن شدن در قبرستان ملی براساس خدمات نظامی است . یک کپی از یک سند تخلیه رسمی نظامی که یک مهر رسمی یا اسناد حمایتی دیگر را نشان می‌دهد معمولا ً برای تعیین صلاحیت برای دفن کافی است .
The اکنون به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا قبل از نیاز به دفن در گورستان ملی VA صلاحیت خود را پیدا کنند . The این تصمیم "پیش از نیاز " را فراخوانی می‌کند . برای اعمال ، کامل و تسلیم to فرم ۴۰ - ۱۰۰۰۷ . این امر به شدت استرس را بر اعضای بازمانده خانواده کاهش می‌دهد . متقاضیان ممکن است اولویت دادن به قبرستان ملی VA را در فرم درخواست نشان دهند ، اما تعیین پیش از نیاز به واجد شرایط بودن تضمین دفن در یک قبرستان عمومی VA یا یک قبر خاص را تضمین نمی‌کند . VA به قبرستان در گورستان‌های موجود زمانی که مرگ رخ داده‌است و مراسم تدفین برنامه‌ریزی شده‌است ، اختصاص می‌دهد .
در زمان نیاز ، نزدیک‌ترین خویشاوند ، مراسم تدفین یا دیگر نماینده‌ای که مسئول انجام برنامه‌ریزی‌های نهایی است باید با دفتر زمان‌بندی قبرستان ملی در ۸۰۰ - ۵۳۵ - ۱۱۱۷ تماس بگیرد تا درخواست دفن شود .
اگر سرباز کهنه‌کار یک درخواست " پیش از نیاز " قبل از مرگ را به پایان برساند ، بازماندگان و یا مدیران اجرایی می‌توانند درخواست دفن در گورستان ملی از طریق اسناد صلاحیت faxing به ۸۶۶ - ۹۰۰ - ۶۴۱۷ و یا اسکن کردن اطلاعات برای NCA.Scheduling@va.gov ، بازماندگان و یا سرپرستان مراسم تدفین را درخواست کنند .
گورستان ملی آرلینگتون
گورستان ملی آرلینگتون که تحت نفوذ ارتش است صلاحیت بیشتری نسبت به دیگر گورستان‌های ملی دارد . شایستگی برای سوزاندن اجساد سوزانده شده در Arlington's columbarium نیز به عنوان واجد شرایط برای دفن در گورستان‌های ملی است . برای اطلاعات در مورد مراسم Arlington ، نامه‌ای به Superintendent ، گورستان ملی آرلینگتون ، Arlington ، VA ، یا تلفن
وزارت داخله ، cemeteries Veteran ایالتی
معیارهای واجد شرایط بودن در قبرستان ملی VA شامل دو قبرستان ملی فعال است که توسط وزارت کشور اداره می‌شود : گورستان ملی Andersonville در جورجیا و گورستان ملی اندرو جانسون در تنسی . cemeteries برای سربازان قدیمی توسط بسیاری از ایالات اداره می‌شوند . مراجعه به صفحه مزایای دولتی ما برای اطلاعات بیشتر درباره veteran's های دولتی خاص .




مرکز پزشکی پیمان دل هم مرز رویه معمول نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه





منبع

قوانین پیشنهادی

سناتورها ۱۷ لایحه - محور را در روز چهارشنبه در نظر گرفتند و قوانین پیشنهادی را در مورد موضوعاتی مانند بهداشت روانی و پزشکان بدون مجوز در اداره امور سربازان قدیمی برای مراقبت بهداشتی برای زنان و نوزادان و همچنین کمک‌هزینه‌ها برای دریافت کنندگان مدال افتخار در نظر گرفتند .
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا با نزدیک شدن هفته یادبود و نزدیک شدن کنگره ، سه لایحه معرفی‌شده توسط سربازان قدیمی که اکنون در سنا خدمت می‌کنند را بررسی کرد . اولین مورد از سناتور تام کاتن ، R - آرکانزاس ، کمک‌هزینه ماهانه دریافت کنندگان مدال افتخار را از حدود ۱، ۳۰۰ تا ۳، ۰۰۰ دلار در ماه افزایش می‌دهد .
پنبه گفت که با توجه به نشان دادن این که دریافت کنندگان مدال افتخار ده‌ها نفر را می‌سازند - و گاهی صدها تن از حضور مردم در هر سال ظاهر می‌شوند، کاتن گفت که این افزایش به سوی حمل و نقل ، مسکن و غذا خواهد رفت و ۷۰ دریافت‌کننده زنده اغلب از جیب خود پول پرداخت می‌کنند .
او با نامیدن این قهرمانان قدیمی و الهامات که به استخدام و حفظ ارتش کمک می‌کند، گفت که سزاوار این افزایش هستند .
" مدال افتخار citations اغلب مانند scripts های هالیوودی خوانده می‌شود. پنبه گفت : " نه تنها شجاعتی که تا این حد شگفت‌انگیز است ، اغلب مردم به این باور هستند که واقعا ً این اتفاق رخ داده‌است .
جان ارنست ، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا ، برای تصویب لایحه خود ، " تضمین کیفیت مراقبت از کیفیت برای قانون کهنه سربازان" ، که نیازمند یک حزب سوم برای بازبینی مراقبت‌های پزشکی است که توسط پزشکانی که مجوز آن‌ها به دلیل استخدام توسط دولت فدرال به پایان رسیده، نیاز دارد .
ارنست به پرونده دیگری اشاره کرد که آنتونی که برای جراحی مغزی در دستان دکتر جان اشنایدر در بیمارستان شهر آیوا تحت عمل جراحی قرار گرفت ، اما بعدا ً مطلع شد که اشنایدر پیش‌تر مجوز خود را باطل کرده بود و تومور Anthony's را آنطور که وعده داده بود از بین نمی‌برد .
ارنست گفت : " دکتر اشنایدر هرگز برای درمان سربازان قدیمی استخدام نشده است ، از خوبی ممنون است ، اما هنوز سربازان قدیمی هستند که با مجوزهای باطل‌شده و آن‌ها هم این کار را انجام می‌دهند ."



اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال کوتاه مدت پناه گاه مرکز پزشکی





لایحه دیگری که برای بهبود دقت طراحی شده‌است شامل لایحه Deborah Sampson است که تعداد مشاوران برای سربازان زن در facilities را افزایش می‌دهد، پوشش مراقبت از زایمان را افزایش می‌دهد و تعداد ارائهکنندگان خدمات بهداشت زنان را افزایش می‌دهد .

ملیسا بریانت ، افسر ارشد سیاست در عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا گفت که به گفته ملیسا بریانت ، افسر ارشد سیاست در عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، این لایحه برای تشویق محیط گنجاندن در the مورد نیاز است .
" هنگامی که گفتم که از راه رفتن به VA خسته شدم ، به من گفته شد که در پشت در شوم . هیچ وقت مجبور نبودم به در پشتی وارد شوم . بریانت می‌گوید : " پدرم مجبور است به در پشتی بیاید . ما باید حریم خصوصی داشته باشیم ، و وقتی وارد آنجا می‌شویم باید احساس امنیت کنیم ."
با توجه به خدمات مربوط به سربازان زن ، سناتور پتی مورای ، D - واشنگتن ، لایحه‌ای را ارائه کرد که طول پوشش سلامت کودک توسط یک کهنه سرباز را پس از هفت روز به دنیا می‌آورد تا از درمان مشکلات سلامتی اطمینان حاصل کند .
این لایحه همچنین هزینه حمل و نقل برای نوزاد را در صورت نیاز به تسهیلات دیگر پوشش خواهد داد .
سومین قطعه قانونی که توسط یک سرباز کهنه‌کار معرفی شد ، لایحه توسعه برنامه حمل و نقل Veteran است که به the اجازه می‌دهد تا به سازمان‌های خدماتی کارآزموده برای انتقال دامپزشکان به خدمات مراقبت بهداشتی کمک مالی کنند . سناتور دان سالیوان ، R - آلاسکا ، یک تفنگدار دریایی سابق ، حامی مالی است.
روز سه‌شنبه ، مجلس چندین لایحه را تصویب کرد که برای رسیدگی به نیازهای کهنه سربازان از جمله اقدامات بهداشت روانی و قوانین پیش‌گیری از خودکشی طراحی شده‌بود . این لایحه همچنین لایحه‌ای را تصویب کرد که به اعضای گارد ساحلی ، گارد ملی و ذخایر برای دریافت مشاوره و خدمات در بیش از ۳۰۰ مرکز دامپزشکی در سراسر کشور اجازه می‌دهد .



پیمان دل هم مرز رویه معمول یادداشت جدید دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی




منبع