منشی سرپرست

۱۸ می ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز پنجشنبه به عنوان رئیس جدید وزارت امور سربازان بازنشسته ، رابرت و Wilkie را معرفی کرد .
خبر رسید که Wilkie در یک رویداد مرتبط با کاخ سفید شرکت کرده و به نظر می‌رسد که غافلگیر شده‌است .
ترامپ عنوان کرد: " Wilkie ، که به هر حال کار خارق‌العاده‌ای در the انجام داده‌است و من در مدت کوتاهی او را مطلع خواهم کرد ، او هنوز این خبر را نمی‌داند - - که ما قصد داریم نامش را به عنوان منشی انتخاب کنیم . "



امتحانات پزشکی آکادمی ملی وجود تاخیر توسط ترامپ اتهام رقابت منابع مالی




رئیس‌جمهور قبل از اینکه دست لرزانش را تکان دهد گفت : " من متاسفم که این تعجب را از بین بردم . "

Wilkie از اوایل آوریل پس از اخراج دبیر سابق دکتر دیوید Shulkin در ماه مارس به عنوان وزیر ورزش منصوب شده‌است .
و هنگامی که او آنچه را که پس از آن گمان می‌رفت وظیفه موقت او تلقی می‌شد ، به عنوان معاون اول کارکنان منصوب کرده بود و آمادگی خود را برای او فراهم کرده بود .
اولین انتخاب برای جایگزینی Shulkin ، دریادار Ronny جکسون ، پزشک شخصی او و رئیس واحد پزشکی خانه سفید بود .
نامزدی Jackson's به خاطر اتهاماتی مبنی بر اینکه او تجربه مدیریتی ندارد و ادعاها - - هرگز ثابت نشده است - که او این کار را صرف کرده و از تجویز دارو استفاده نکرده است ، شعله کشید . او نام خود را از توجه بیرون کشید .
The و Wilkie آخرین حرکتش در نظارت او از VA بود که وی در طی مبارزات انتخاباتی وعده اصلاح آن را داده بود . گفته می‌شود که سربازان قدیمی یکی از حوزه‌های اصلی خود در شکست هیلاری کلینتون بوده‌اند .
نامزدی وی در Shulkin ، که تنها نماینده دولت اوباما در کابینه بود ، یک سورپرایز بود . ترامپ قبل از اقامت در Shulkin با چندین نامزد دیگر مصاحبه کرده بود .
در زمان کوتاهی در the ، Wilkie با ترامپ رقابت می‌کند تا گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را برای سربازان قدیمی گسترش دهد . چهارشنبه . Wilkie امضای قرارداد ۱۰ ساله ، ۱۰ میلیارد دلاری با شرکت Cerner را برای اولین بار با پرونده‌های الکترونیک سلامت ، اعلام کرد .
سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی ( VSOs ) پیش از این ابراز نگرانی کرده بودند که گسترش سریع گزینه‌های مراقبت خصوصی می‌تواند منجر به " خصوصی‌سازی " the شود , اما واکنش اولیه آن‌ها به نامزدی Wilkie's مثبت بود .
گری Augustine ، مدیر اجرایی مرکز قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ، گفت که Wilkie به عنوان منشی سرپرست ، خود را به هم‌کاری نزدیک با جامعه VSO برای درک بهتر نیازهای قهرمانان nation's انجام داده‌است ."
نماینده فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، در بیانیه‌ای اعلام کرد : " من رئیس‌جمهور ترامپ را به خاطر این انتخاب تحسین می‌کنم و بر این باور هستم که Wilkie ، منشی دائمی موثری خواهد بود ."
رو رو گفت که Wilkie ابزاری برای حمایت از قانون ماموریت VA است که روز چهارشنبه به شدت در مجلس تصویب شد. این لایحه که حمایت دو حزبی در مجلس سنا را دارد ۵.۲ میلیارد دلار برای توسعه و اصلاح برنامه انتخاب قدیمی قدیمی در مورد گزینه‌های مراقبت خصوصی ارائه خواهد داد .
لژیون دو میلیون آمریکایی نشان داد که the ۵۱ روز از روز جمعه منشی دائمی شده‌است و سنا را بر آن داشت تا یک جلسه تایید در مورد نامزدی Wilkie's را به سرعت برنامه‌ریزی کند .
در بیانیه‌ای ، دنیس رو هان ، فرمانده ملی لژیون دو نور ، گفت که امضای این قرارداد روز پنجشنبه قرارداد پرونده‌های الکترونیک سلامت " یک پیش‌پرداخت بسیار مهم در آینده استراتژیک of است . ما از دبیر اجرایی برای تکمیل این قرارداد مهم قدردانی می‌کنیم ."
Wilkie ۵۵ ساله یک افسر اطلاعاتی در رزرو نیروی دریایی ، یک وکیل با تجربه در کاپیتول هیل و کاخ سفید است .
مدرک دکترای خود را از دانشگاه ویک فارست در کارولینای شمالی و دکترای حقوق از دانشکده حقوق دانشگاه Loyola دریافت کرد . او در قانون بین‌المللی و تطبیقی از سوی مرکز حقوق دانشگاه جرج تاون در واشنگتن دی سی حقوق دریافت کرد .



ارزش زمان کاپیتان بازنشسته مسایل حساس بهبود رضایت تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرایط معافیت ایثارگران سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.