پیاده نظام

According ، a، بومی Bloomingdale ، Mich است . یک سرباز پیاده‌نظام بود . او در اوت ۲۰۱۶ به ارتش پیوست و زمانی از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۷ به افغانستان اعزام شد .
در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ یک افسر سواره‌نظام بود که در ژانویه ۲۰۱۸ به ارتش پیوسته‌است و در ماه ژوئن به خانه برکت رسید .
قلعه برکت در بیانیه‌ای گفت : " ما به نیابت از کل بخش اول زرهی و خانواده برکت ، مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های هر دو سرباز افزایش داده‌ایم .
پایگاه نیروی دریایی و تعمیر فرودگاه Runway در جزیره Catalina
surveyors آمریکایی کمک می‌کنند تا باند قله کوه را با یک باند بتن در جزیره سانتا Catalina ، کالیفرنیا ، بازسازی کنند. ، جمعه ، ۲۵ ژانویه . حدود ۱۰۰ تفنگدار دریایی و ملوان در این ماه تحت قراردادی با نیروی اعزامی تفنگداران دریایی در اردوگاه پندلتون و از Conservancy جزیره Catalina شروع به کار بر روی جزیره کردند . ( عکس از آسوشیتدپرس / دامیان Dovarganes )
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
ثبت بخش آرنج توسط erika I . RITCHIE
جزیره CATALINA ، کالیفرنیا - - کاپیتان نیکول Stockham بیش از دو هفته در حال نظارت گروهی از تفنگداران دریایی و یک دوجین نیروی دریایی است که وظیفه بازسازی یک باند رو به رو را در فرودگاه Island's در آسمان اسکای تیم برعهده دارد .
تفنگداران و تفنگداران دریایی در چادرهای خود در نزدیکی فرودگاه زندگی می‌کنند که در فضای داخلی کوهستانی مستقر شده‌اند . تنها دسترسی ، یک جاده باریک پر پیچ‌وخم است که با درختان اوکالیپتوس احاطه شده‌است که به عنوان موانعی بر سر سقوط شیب عمل می‌کنند . " Avalon " ، که سالانه ۱ میلیون گردشگر و اقیانوس آرام را جذب می‌کند ، دیدگاه‌های چشمگیری در این شهر وجود دارد .
هر روز حدود ۱۰۰ نیروی دریایی - - مهندسان نظامی ، اپراتورهای تجهیزات سنگین و surveyors - - در طلوع آفتاب شروع می‌کنند ، به یک جلسه توجیهی مراجعه می‌کنند، chow را می‌گیرند و بر روی باند ۳۰۰۰ فوت کار می‌کنند . ماموریت آن‌ها : ساخت یک باند فرودگاه جدید که حداقل ۷۰ سال طول می‌کشد . انتظار می‌رود که این پروژه تا پایان ماه مارس تکمیل شود .
Stockham می‌گوید : " ما بسیار خوشحال و مفتخر به تفنگداران دریایی هستیم و آن‌ها چه می‌کنند . "
اردوگاه نیروی دریایی و نیروی دریایی شبیه به یک پایگاه عملیاتی است که معمولا ً در طی استقرار جهانی یا ماموریت‌های امداد بشردوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد . چادرها پر از تخت‌خواب هستند ، در تالار غذای chow ، ژنراتورهای برق ، تاسیسات نگهداری و سیستم‌های ارتباطی وجود دارند .
از اوایل ژانویه ، حدود ۱۰۰ تفنگدار دریایی و ۱۴ ملوان ( Seabees ) در باند فرودگاه کار کرده‌اند . آن‌ها زمین را حفاری کرده ، محل و فرم‌های آماده برای ریختن بتون را بررسی کرده‌اند .
تا جمعه ، ۲۵ ژانویه پنج تخته بزرگ بتن به همراه ۱۱۹ عدد دیگر برای رفتن به آنجا ریخته شد . این تلاش توسط تفنگداران دریایی و Seabees اولین بار در کالیفرنیا و بحرانی برای جزیره Catalina و فرودگاه عمومی آن است .
سرهنگ دوم دانکن به همراه اولین نیروی اعزامی نیروی دریایی که در حال کار بر روی این پروژه است ، گفت : " این کار به ما این امکان را می‌دهد که با جامعه هم‌کاری کنیم و کار بسیار مفیدی انجام دهیم ." این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای سال‌ها از باند فرودگاه استفاده کنند . این اولین باری است که یک واحد نیروی دریایی در حافظه اخیر باند خود را در کالیفرنیا ساخته‌است .
پروژه برد برنده
پروژه باند فرودگاه ، شراکتی دولتی / خصوصی بین نیروهای دریایی ، نیروی دریایی ایالات‌متحده و جزیره Catalina (Conservancy ) یک پیروزی - برد محسوب می‌شود . این طرح ۵ میلیون‌دلاری با ۵۰۰ تن تجهیزات در میانه دسامبر و نیروهای نظامی در تاریخ ۲ ژانویه آغاز شد . این برنامه بخشی از برنامه آموزشی آمادگی ابتکاری نوآورانه است که در آن نیازهای جامعه با فرصت‌های آموزشی نظامی همخوانی دارد .
برای the ، یکی از قدیمی‌ترین trusts زمین ، این پروژه باند فرودگاه island's را نجات می‌دهد . در طول این سال‌ها ، تعمیر و ترمیم مکرر برای conservancy ها در حدود ۲۵۰ هزار دلار در سال لازم است . در ماه سپتامبر ، بخش هوانوردی بخش کالیفرنیا به the گفت که برای ادامه فعالیت فرودگاه به عنوان یک فرودگاه عمومی نیاز به یک طرح تعمیر بلند مدت دارد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.