تصویر

او در مورد رای مجلس سنا گفت : " ما روحیه بسیار زیادی در مجلس داریم و من هم در مجلس سنا فکر می‌کنم ، اما باید ببینیم که چرا رای‌گیری در حال افزایش است و بسیاری از مردم درباره سوابق صحبت می‌کنند . Precedent . در صورتی که ما این کار را انجام دهیم ، دموکرات‌ها از قدرت‌های اضطراری ملی برای چیزی که ما می‌خواهیم استفاده کنیم . مردم می خوان که این کار و بکنن . بهترین راه برای متوقف‌کردن آن این است که مطمئن شوید که من برنده انتخابات هستم . بهترین راه برای متوقف‌کردن آن است . به هر حال قصد دارند این کار را بکنند . به هر حال این کار را خواهند کرد ."

در همین حال ، به گفته یک مجله جدید NBC / وال استریت ژورنال ، ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که اعلام وضعیت اضطراری ملی ترامپ را نمی‌پذیرند .

هفته گذشته مک کونل اعلام کرد که آیا او فکر می‌کند که این تصمیم president's قانونی بوده‌است یا خیر. او گفت که جمهوری خواهان مجلس سنا یک " بحث قوی و قوی " در مورد قانون move's در طی یک ناهار بسته با کنفرانس خود داشتند که در آن معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و یک حقوقدان از وزارت دادگستری حضور داشتند .

مک کانل گفت : " خوب ، ما در حال بررسی این مساله هستیم ، " زمانی که از وی سوال شد که آیا او فکر می‌کند این اعلامیه قانونی است یا نه . من به یک نتیجه‌گیری کلی درباره [ آن ] رسیدم … اما برخی وکلای جدی در آنجا داشتیم که در مورد این موضوع بحث می‌کردند ."

ترامپ محدودیت‌های قدرت شخصی ، در خانه و فراتر از آن را یاد می‌گیرد.

پایدار وقت همجنس گزارشگر لایحه ساعت

تحلیل : ممکن است یکی از بدترین هفته‌های ریاست‌جمهوری Trump's بوده باشد که تنها در چند روز آزار دهنده متمرکز شده‌است .

تصویر : دونالد ترامپ رئیس نیروی هوایی یکی پس از نشست خود با کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی در هانوی .

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، پس از نشست خود با کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی در هانوی ، ویتنام ، در روز ۲۸ فوریه ، ۲۰۱۹.Leah Millis / رویترز

۱ مارس ۲۰۱۹ ، ۲ : ۴۰ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

نویسنده : جاناتان آلن

HANOI ، ویتنام - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ چند ساعت پیش در واشنگتن به خاک سپرده شد و در آن مدت قدرت خود در خانه و خارج از کشور را تحمل کرد و خطرات رفتار شخصی او ، یکباره و با مد تحقیر آمیز آشکار شد .

در اینجا در جنوب شرقی آسیا ، نیمی از جهان دور از خانه ، ترامپ پیش از عقب‌نشینی از چیزی که حتی متحدان ثابت‌قدم او آن را یک فاجعه بالقوه فاجعه‌بار هسته‌ای می‌دانند ، با توجه به اینکه کره‌شمالی را به سوی جامعه ملت‌ها باز می‌گرداند - که بخش مرکزی دستور کار سیاست خارجی او بوده‌است ، به راه خود ادامه داد .

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، R - Ky گفت : " دیپلماسی سطح بالا می‌تواند خطرات سطح بالا را همراه ببرد " . با اشاره به شکست مذاکرات ، گفت: " اما رئیس‌جمهور باید به خاطر راه رفتن به دور از عدم پیشرفت ناکافی در de ، مورد تقدیر قرار گیرد ."

ترامپ پس از یک نشست شکست‌خورده از دیکتاتور ظالم شمالی قدردانی کرد .

مارس ۱ ، ۲۰۱۹۰۳ : ۲۵

با بازگشت به خانه ، وکیل شخصی سابق و وکیل دادگستری ، مایکل کوهن ، یک روایت از ترامپ به عنوان " مرد کامل " در نظر گرفت ، در حالی که جمهوری خواهان از حمایت از قدرت اجرایی برای ساختن یک دیوار مرزی خودداری کردند و شکست او برای مقابله با کیم را تشویق کردند .

ممکن است یکی از بدترین هفته‌های ریاست‌جمهوری Trump's بوده باشد که تنها در چند روز آزار دهنده متمرکز شده بود .

در روز چهارشنبه ، کوهن رئیس را به عنوان یک تاجر به تصویر کشید که با قوانین مالیاتی ، پول charity's و پرداخت‌ها به پیمانکاران ، و به عنوان یک نامزد که در انتخابات سال ۲۰۱۶ به دنبال توسعه املاک و مستغلات در مسکو بود و درباره منافع ویکی لیکس ، نامه‌های ربوده‌شده کمیته ملی دموکرات برای کمک به ثروت‌های او احترام قائل بود ، نقش ایفا کرد .

منبع سایت

اظهارات اشراف سلطنتی وضع مشاوره معافیت پزشکی: گوش حلق و بینی منابع جدید فراگیر پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش اول )

ساعت

افسران به گزارش‌ها مبنی بر شلیک گلوله بعد از ظهر روز جمعه واکنش نشان دادند . این دو مسجد حدود سه مایل از هم فاصله دارند و مسجد دوم حدود ۴۵ دقیقه بعد از اولی مورد حمله قرار گرفته‌است .

Ardern گفت که شهروند استرالیا که متهم به قتل شده بود ، به سراسر جهان سفر کرده و " به صورت پراکنده " به کشور نیوزیلند آمده بود . او گفت که آژانس‌های مسافرتی سفر خود و ترتیب رویدادهایی را که منجر به دریافت مجوز حمل اسلحه شد ، کنار هم قرار خواهند داد .

نخست‌وزیر گفت که این مرد گواهی‌نامه را در نوامبر ۲۰۱۷ دریافت کرد و شروع به خرید اسلحه در ماه بعد کرد .

پیشنهاد شده

اخبار

در مورد تیراندازی به مسجد نیوزلند : بیانیه آشکار مورد بررسی قرار گرفت.

TECH

به سمت فیس بوک جاری شد ، در یوتیوب پخش شد : فیلم برداری نیوزیلند به رغم takedowns به طور آنلاین در حال پخش است .

او توسط مقامات به عنوان " تروریست افراطی جناح راست " توصیف شده‌است و به نظر می‌رسد که قبل از حمله یک بیانیه طولانی را قبل از حمله با جزئیات جهان‌بینی white منتشر کرده‌است .

بدهکار وزارت جانب بازمانده مخارج اظهارات

در سال ۱۹۹۶ پس از تیراندازی گروهی که در آن ۳۵ نفر کشته و ۲۳ تن زخمی شدند ، استرالیا سلاح‌های گرم خود را خریداری کرد و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند .

Ardern در پاسخ به این پرسش که آیا او از برنامه خرید مشابهی حمایت کرده‌است ، گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم .

کمیسر پلیس نیوزیلند ، مایک بوش ، شنبه بعد از ظهر گفت : " از شنیدن نظرات نخست‌وزیر در صبح امروز بسیار خوشحال شدم که در قانون اسلحه تغییر ایجاد خواهد شد ، اما من بیش از این چیزی نمی‌گویم ."

Ardern گفت : " نفر چهارم بعد از تیراندازی‌های Friday's در " کرایست چرچ " ، یکی از اعضای دولتی بود که سلاح گرم در اختیار داشت ، اما با قصد کمک به پلیس . آن شخص آزاد شده‌است .

پلیس پس از حمله نیوزیلند ، گشت‌ها را در مساجد سراسر ایالات‌متحده افزایش داده‌است.

مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۱۴

Ardern گفت که چهل و نه تن در این حمله کشته شدند : ۴۱ تن در یک مسجد ، هفت‌تن دیگر در یک مسجد کشته شدند و یک نفر از آن زمان در بیمارستان فوت کرده‌است .

ده‌ها تن زخمی شدند . طبق گفته گرگ Robertson ، رئیس جراحی ، تا شنبه بعد از ظهر ، بیمارستان Christchurch هنوز ۳۹ بیمار آسیب‌دیده از جمله ۱۱ بیمار که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمار بودند را داشت . او گفت که یک کودک ۴ ساله در وضعیت بحرانی به بیمارستانی در اوکلند منتقل شد .

او گفت که اغلب این افراد اعتراف کرده‌اند که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند ، اما این افراد در بیمارستان همچنین شامل دو پسر ۲ و ۱۳ ساله هستند که در نظر گرفته می‌شوند .

صدمات از نسبتا ً سطحی تا آسیب‌های سر ، شکم و سینه در نوسان بودند . او گفت که بسیاری از آن‌ها برای رسیدگی به آسیب‌های پیچیده خود به چندین درمان نیاز خواهند داشت .

رابرتسون می‌گوید : " واضح است که ما نگران تعدادی از بیماران با نامیدن آن‌ها به شدت بیمار هستیم . "

Lianne Dalziel ، شهردار کریسچرچ ، روز شنبه گفت که این شهر تمام تلاش خود را می‌کند تا از خانواده‌های قربانیان حمایت کند ، از جمله کمک به ترتیبات خاکسپاری و مکان‌هایی که عزیزانشان دفن خواهند شد.

او گفت : " ما در مورد افرادی صحبت می‌کنیم که سال‌ها و سال‌ها در اینجا زندگی کرده‌اند . آن‌ها دوستان ما هستند ، آن‌ها همسایگان ما هستند . ما در این زمان آن‌ها را در آغوش می‌گیریم ."

او درباره قاتل مظنون گفت : " او صدای نفرت بود و تنها راهی که جامعه می‌تواند به صدای نفرت پاسخ دهد این است که با عشق ، دلسوزی و مهربانی کنار هم بیاید ."

خروجی‌های خبری اغلب از انتشار ویدیوی حملات نیوزلند خودداری می‌کنند .

به جز چند نشریه بریتانیایی ، بیشتر سازمان‌های خبری به تلاش خود برای کاهش پوشش click از تروریست‌ها یا حملات خشونت‌بار ادامه دادند .

سکوهای رسانه اجتماعی در تلاش هستند تا ویدیو عکاسی نیوزلند را پیاده کنند

مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۰۱ : ۴۷

۱۶ مارس ۲۰۱۹ ، ۲ : ۲۰ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

اریک اورتیز ، Farnoush امیری و کلیر اتکینسون

در ساعات پس از تیراندازی به دو مسجد در نیوزیلند ، تقریبا ً هر سازمان خبری مهم تصمیم گرفت که کلیپ‌هایی را از فیلمی که به نظر می‌رسید مرد مسلح به طور زنده زنده است منتشر نکند .

منبع سایت

اشراف سلطنتی وضع جماهیر مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان آیین نامه های معافیت موارد خاص

اظهارات

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت که واشنگتن آماده است تا گام‌های بیشتری بردارد، از جمله تحریم‌های اقتصادی ، در صورتی که دادگاه جنایات جنگی با هر گونه تحقیق درباره پرسنل ایالات‌متحده یا متحد پیش برود .

Pompeo به خبرنگاران گفت : " شورای بین‌المللی کریکت به قانون America's حمله می‌کند و برای تغییر مسیر برای دادگاه خیلی دیر نیست و ما اصرار داریم که این کار فورا ً انجام شود ."

ایالات‌متحده هرگز به ICC ملحق نشده است ، جایی که یک دادستان ، Fatou Bensouda ، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ از قضات خواست تا در مورد جنایات جنگی در افغانستان تحقیق کنند .

اعلام محدودیت‌های ویزا اولین اقدام بتونی انجام‌شده توسط آمریکا علیه شورای بین‌المللی کریکت بود ، زیرا کاخ سفید در سپتامبر سال گذشته تهدید به تلافی کرد .

وزیر امور خارجه گفت : " I'm اعلام می‌کند که سیاست صدور روادید برای افرادی که به طور مستقیم مسئول هر گونه تحقیقات جنایی در مورد پرسنل ایالات‌متحده هستند را اعلام می‌کند . "

او به خبرنگاران گفت که این شامل هر کسی خواهد بود که شرکت کند ، یا اقدام کند، اقدام کند یا تحقیقات بیشتری انجام دهد .

Pompeo افزود : " اگر شما مسئول تحقیقات پیشنهاد شده توسط شورای بین‌المللی کریکت در رابطه با وضعیت افغانستان هستید ، نباید تصور کنید که هنوز هم دارید ، یا ویزا دریافت خواهید کرد یا اجازه ورود به ایالات‌متحده را خواهید داد ."

وزیر امور خارجه گفت که صدور ویزا نیز می‌تواند از پرسنل شورای بین‌المللی کریکت که در انجام تحقیق و تفحص از متحدان US به ویژه اسرائیل دخالت دارند ، جلوگیری شود .

او گفت : " این محدودیت‌های ویزا نیز ممکن است برای جلوگیری از تلاش‌های شورای بین‌المللی کریکت برای تعقیب پرسنل ائتلافی از جمله اسرائیل بدون موافقت متحدان استفاده شود ."

Pompeo گفت که اجرای " اجرای " این سیاست پیش از این آغاز شده‌است اما او هیچ گونه جزئیاتی از محرمانه بودن درخواست ویزا ارائه نکرده است .

Pompeo گفت : " این محدودیت‌های ویزا پایان تلاش‌های ما نخواهد بود . ما آماده ایم تا گام‌های بیشتری از جمله تحریم‌های اقتصادی برداریم ، اگر شورای بین‌المللی کریکت دوره خود را تغییر ندهد .

 " تعقیب قضایی با انگیزه سیاسی "

خدمات سرزمین مرغ شکاف رنج اشراف

وزیر امور خارجه گفت ایالات‌متحده از پیوستن به شورای بین‌المللی کریکت به دلیل اختیارات دادستانی و تهدیدی که برای حاکمیت ملی آمریکا پیشنهاد داده‌است خودداری کرده‌است .

خبرگزاری فرانسه / پرونده / Mandel ngan

مشاور امنیت ملی جان بولتون یک منتقد آشکار شورای بین‌المللی کریکت بوده‌است.

او گفت : " ما مصمم هستیم که از پرسنل غیرنظامی آمریکا و متحد حمایت کنیم تا از زندگی در ترس تعقیب قضایی ناعادلانه برای اقدامات صورت‌گرفته برای دفاع از ملت بزرگ مان حمایت کنیم . "

او گفت : " ما می‌ترسیدیم که دادگاه در نهایت تعقیب قضایی انگیزه‌های سیاسی آمریکایی‌ها را دنبال کند و ترس‌های ما تضمین شد ."

Pompeo گفت که دولت ایالات‌متحده ملزم است از شهروندان خود محافظت کند و اقدام‌های لازم برای مقابله با اعضای نیروهای مسلح ایالات‌متحده که به سو رفتار می‌پردازند ، انجام شده‌است .

وی گفت : " هنگامی که اعضای سرویس ایالات‌متحده به اصول سخت رفتار نظامی ما پایبند نیستند ، اگر that's سزاوار آن باشند ، محکوم ، محکوم و محکوم می‌شوند ."

وی افزود : " دولت ایالات‌متحده ، در صورت امکان ، اقدام قانونی علیه افراد مسئول جنایات بین‌المللی انجام می‌دهد" و خاطرنشان کرد که این کشور از پی‌گرد جنایات جنگی در رواندا ، یوگسلاوی سابق و جاه‌ای دیگر حمایت کرده‌است .

گروه حقوق بشر و حقوق بشر به سرعت به اظهارات Pompeo's واکنش نشان دادند .

شورای بین‌المللی کریکت گفت : " شورای بین‌المللی کریکت به عنوان یک دادگاه قانون به انجام کار مستقل خود مطابق با اختیارات خود و اصل فراگیر قانون ادامه خواهد داد ."

ریچارد dicker ، مدیر بین‌المللی حقوق بشر در سازمان دیده‌بان حقوق بشر ، گفت که اقدام آمریکا " اقدامی غیر رسمی برای ترساندن قضات و جلوگیری از عدالت برای قربانیان در افغانستان " و " تحقیر آشکار برای قانون " است .

جیمز Goldston ، مدیر اجرایی ابتکار جامعه باز ، اظهار داشت که دیدگاه administration's نشان می‌دهد که قانون بین‌المللی " تنها زمانی اهمیت دارد که با منافع ملی آمریکا همسو باشد ."

منبع سایت

سلطنتی وضع جماهیر مراکز مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های ریه و قفسه صدری چه کسانی می توانند معافیت کفالت بگیرند

اظهارات

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت که واشنگتن آماده است تا گام‌های بیشتری بردارد، از جمله تحریم‌های اقتصادی ، در صورتی که دادگاه جنایات جنگی با هر گونه تحقیق درباره پرسنل ایالات‌متحده یا متحد پیش برود .

Pompeo به خبرنگاران گفت : " شورای بین‌المللی کریکت به قانون America's حمله می‌کند و برای تغییر مسیر برای دادگاه خیلی دیر نیست و ما اصرار داریم که این کار فورا ً انجام شود ."

ایالات‌متحده هرگز به ICC ملحق نشده است ، جایی که یک دادستان ، Fatou Bensouda ، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ از قضات خواست تا در مورد جنایات جنگی در افغانستان تحقیق کنند .

اعلام محدودیت‌های ویزا اولین اقدام بتونی انجام‌شده توسط آمریکا علیه شورای بین‌المللی کریکت بود ، زیرا کاخ سفید در سپتامبر سال گذشته تهدید به تلافی کرد .

وزیر امور خارجه گفت : " I'm اعلام می‌کند که سیاست صدور روادید برای افرادی که به طور مستقیم مسئول هر گونه تحقیقات جنایی در مورد پرسنل ایالات‌متحده هستند را اعلام می‌کند . "

او به خبرنگاران گفت که این شامل هر کسی خواهد بود که شرکت کند ، یا اقدام کند، اقدام کند یا تحقیقات بیشتری انجام دهد .

Pompeo افزود : " اگر شما مسئول تحقیقات پیشنهاد شده توسط شورای بین‌المللی کریکت در رابطه با وضعیت افغانستان هستید ، نباید تصور کنید که هنوز هم دارید ، یا ویزا دریافت خواهید کرد یا اجازه ورود به ایالات‌متحده را خواهید داد ."

وزیر امور خارجه گفت که صدور ویزا نیز می‌تواند از پرسنل شورای بین‌المللی کریکت که در انجام تحقیق و تفحص از متحدان US به ویژه اسرائیل دخالت دارند ، جلوگیری شود .

او گفت : " این محدودیت‌های ویزا نیز ممکن است برای جلوگیری از تلاش‌های شورای بین‌المللی کریکت برای تعقیب پرسنل ائتلافی از جمله اسرائیل بدون موافقت متحدان استفاده شود ."

Pompeo گفت که اجرای " اجرای " این سیاست پیش از این آغاز شده‌است اما او هیچ گونه جزئیاتی از محرمانه بودن درخواست ویزا ارائه نکرده است .

Pompeo گفت : " این محدودیت‌های ویزا پایان تلاش‌های ما نخواهد بود . ما آماده ایم تا گام‌های بیشتری از جمله تحریم‌های اقتصادی برداریم ، اگر شورای بین‌المللی کریکت دوره خود را تغییر ندهد .

 " تعقیب قضایی با انگیزه سیاسی "

خدمات سرزمین مرغ شکاف رنج اشراف

وزیر امور خارجه گفت ایالات‌متحده از پیوستن به شورای بین‌المللی کریکت به دلیل اختیارات دادستانی و تهدیدی که برای حاکمیت ملی آمریکا پیشنهاد داده‌است خودداری کرده‌است .

خبرگزاری فرانسه / پرونده / Mandel ngan

مشاور امنیت ملی جان بولتون یک منتقد آشکار شورای بین‌المللی کریکت بوده‌است.

او گفت : " ما مصمم هستیم که از پرسنل غیرنظامی آمریکا و متحد حمایت کنیم تا از زندگی در ترس تعقیب قضایی ناعادلانه برای اقدامات صورت‌گرفته برای دفاع از ملت بزرگ مان حمایت کنیم . "

او گفت : " ما می‌ترسیدیم که دادگاه در نهایت تعقیب قضایی انگیزه‌های سیاسی آمریکایی‌ها را دنبال کند و ترس‌های ما تضمین شد ."

Pompeo گفت که دولت ایالات‌متحده ملزم است از شهروندان خود محافظت کند و اقدام‌های لازم برای مقابله با اعضای نیروهای مسلح ایالات‌متحده که به سو رفتار می‌پردازند ، انجام شده‌است .

وی گفت : " هنگامی که اعضای سرویس ایالات‌متحده به اصول سخت رفتار نظامی ما پایبند نیستند ، اگر that's سزاوار آن باشند ، محکوم ، محکوم و محکوم می‌شوند ."

وی افزود : " دولت ایالات‌متحده ، در صورت امکان ، اقدام قانونی علیه افراد مسئول جنایات بین‌المللی انجام می‌دهد" و خاطرنشان کرد که این کشور از پی‌گرد جنایات جنگی در رواندا ، یوگسلاوی سابق و جاه‌ای دیگر حمایت کرده‌است .

گروه حقوق بشر و حقوق بشر به سرعت به اظهارات Pompeo's واکنش نشان دادند .

شورای بین‌المللی کریکت گفت : " شورای بین‌المللی کریکت به عنوان یک دادگاه قانون به انجام کار مستقل خود مطابق با اختیارات خود و اصل فراگیر قانون ادامه خواهد داد ."

ریچارد dicker ، مدیر بین‌المللی حقوق بشر در سازمان دیده‌بان حقوق بشر ، گفت که اقدام آمریکا " اقدامی غیر رسمی برای ترساندن قضات و جلوگیری از عدالت برای قربانیان در افغانستان " و " تحقیر آشکار برای قانون " است .

جیمز Goldston ، مدیر اجرایی ابتکار جامعه باز ، اظهار داشت که دیدگاه administration's نشان می‌دهد که قانون بین‌المللی " تنها زمانی اهمیت دارد که با منافع ملی آمریکا همسو باشد ."

منبع سایت

سلطنتی وضع جماهیر مراکز مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های ریه و قفسه صدری چه کسانی می توانند معافیت کفالت بگیرند

اشراف

توانایی خلنگ زار در کنار کشتی تامین یک توانایی حیاتی است . اگر ما بتوانیم قطعات و انبارهای مواد غذایی را از یک کشتی باری خشک بگیریم ، باعث کاهش وابستگی ما به مناقصه‌های زیر دریایی ما خواهد شد ، پس صرفه‌جویی هزینه قابل‌توجهی ایجاد کرده و توانایی ما برای کار برای مدت‌زمان طولانی‌تر از بنادر اصلی را افزایش خواهد داد .
بودجه دفاعی بزرگ نگرانی ایالات‌متحده را در مورد هدف قرار دادن چین و روسیه نشان می‌دهد.
توسط Fan Jishe منبع : تایمز جهانی منتشر شده: ۲۰۱۹ / ۳ / ۱۴ : ۵۸ : ۴۰
۰
تصویر : لیو Rui / GT
کاخ سفید بودجه‌ای در حدود ۷۲۰ میلیارد دلار برای سال مالی ۲۰۲۰ برای پنتاگون پیشنهاد کرده‌است و ۳۳ میلیارد دلار برای مبارزه با توسعه نظامی توسط چین و روسیه اضافه کرده‌است و برخی از " کشورهای سرکش " را دستگیر و با گروه تروریستی دولت اسلامی مبارزه می‌کند.
غیرمعمول نیست که ایالات‌متحده در هدف قرار دادن چین و روسیه خاص باشد . واشنگتن چندین گزارش اصلی را در سال‌های اخیر منتشر کرده‌است که شامل استراتژی امنیت ملی ایالات‌متحده ( ان اس اس پی )، استراتژی دفاع ملی ، بررسی Posture هسته‌ای و بررسی دفاع موشکی است که بر تهدیدات به اصطلاح چین و روسیه و فصل جدیدی در رقابت در میان قدرت‌های بزرگ تاکید می‌کند.
سرویس امنیت ملی که در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد ، به عنوان یک سند راهنما برای دفاع آمریکا ، چین و روسیه را به عنوان تهدیدات اصلی امنیتی در نظر گرفته‌است . پس از رهبری ان اس اس ، آتش متمرکز بر پکن و مسکو به یک روند جدی تبدیل شده‌است .
واضح است که دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، در تلاش برای بازی با قدرت بزرگ ، به ویژه با چین و روسیه ، به هزینه‌های نظامی تکیه دارد .
در دسامبر گذشته ، ترامپ پیشنهاد کرد که هزینه‌های دفاعی ایالات‌متحده را کاهش دهد و گفت : " ایالات‌متحده در سال جاری ۷۱۶ میلیارد دلار هزینه کرده‌است . دیوانه ! او همچنین از China's و Russia's خواست تا " درباره یک توقف معنی‌دار در چیزی که تبدیل به یک مسابقه اصلی و غیرقابل‌کنترل سلاح شده‌است صحبت کنیم " اما بودجه دفاعی سال مالی ۲۰۲۰ ، بالاترین میزان در تاریخ ایالات‌متحده ، حتی crazier به نظر می‌رسد .
با وجود ناهماهنگی در کلمات Trump's ، تفکر اساسی او در دفاع نسبتا ً سازگار است . با متفاوت بودن رئیس‌جمهور سابق آمریکا ، باراک اوباما ، ترامپ همیشه بر " اول آمریکا " و " تضمین صلح از طریق قدرت " تاکید کرده‌است .
این ایده اساسی او هرگز تغییر نکرده است ، مورد حمایت مثال‌های متعدد از جمله افزایش شدید هزینه‌های نظامی و تغییر نام قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فرماندهی نظامی آمریکا - فرماندهی اقیانوس آرام - به فرماندهی هند - آرام است .
واشنگتن اغلب برای متهم کردن دیگران به ژست دهی به اصطلاح تهدیدات امنیتی عذر و بهانه می‌آورد . نگرانی‌های آمریکا در مورد روسیه در هر دو قدرت سخت و نرم است . روسیه که دارای زرادخانه‌ای عظیم از سلاح‌های هسته‌ای و موشک است ، در تلاش است تا تجهیزات مافوق صوت و سیستم‌های سلاح‌های دیگری را توسعه دهد . علاوه بر این ، واشنگتن ادعا کرده‌است که روسیه نه تنها با دخالت در انتخابات دخالت می‌کند بلکه تمامیت ارضی کشورهای همسایه را نیز تهدید می‌کند و نظم بین‌المللی را به چالش می‌کشد .
پکن نیز به عنوان هدف Washington's تلقی می‌شود . اما باید روشن شود که چین قصد تهدید سایر کشورها را ندارد . برعکس ، آمریکا همواره رویکردی تهاجمی و تهاجمی برای مقابله با روابط بین‌المللی داشته‌است . واشنگتن از اجماع اصلی و درک ضمنی پکن در مورد مساله دریای جنوب چین و مساله تایوان چشم‌پوشی کرده‌است . ایالات‌متحده نیز مساله تبت را مطرح می‌کند .
براساس آمار موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک در لندن ، هزینه نظامی ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۸ به ۶۴۳ میلیارد دلار رسید که نزدیک به چهار برابر چین ( ۱۶۸.۲ میلیارد دلار ) و ۱۰ برابر روسیه ( ۶۳.۱ میلیارد دلار ) است . واشنگتن پکن و مسکو را به عنوان اهداف سیاسی و نظامی در نظر گرفته و نشان‌دهنده اضطراب و واکنش افراطی آن است .
چین تنها هزینه بودجه نظامی خود را برای سال ۲۰۱۹ به ۱۷۷.۶ میلیارد دلار با نرخ رشد ۷.۵ درصد اعلام کرد که بسیار کم‌تر از ۸.۱ درصد در سال ۲۰۱۸ است. همچنین چهارمین سال متوالی است که در آن بودجه دفاعی China's یک افزایش تک‌رقمی را ثبت کرد .
منبع سایت