تغیر

برای دریافت بازپرداخت , همسران کسانی که می‌خواهند اقامت خود را تغییر دهند, باید دو فرم مالیات بر درآمد دولت را تشکیل دهند - - یکی به دولت که عضوی از کشور است و یکی به ایالتی که در آن مالیات پرداخت می‌کنند .
با این حال , پزشکان توصیه کردند که زوج‌های نظامی به دفاتر کمک قانونی خود بروند تا این تصمیم را بگیرند . وی گفت که پرسنل نظامی باید اطمینان حاصل کنند که در واقع ساکنان قانونی کشور باشند . " [ نیروهای نظامی] بسیار زیاد حرکت می‌کنند , گاهی اوقات شما با گواهی‌نامه رانندگی در یک کشور پایان می‌دهید , خودروی خود را در ایالت دیگری ثبت می‌کنید, به دولت دیگری رای دهید . مشکلی که دقیقا ً در آن وجود دارد , وضعیت اقامت قانونی تان است . "
ب .
سربازان قدیمی که به شدت مجروح شده بودند , مالیات خود را در صورت عدم پرداخت مالیات پرداخت می‌کردند . آن کهنه سربازان به پرداخت مالیات پرداخت خواهند شد و باید در جولای گذشته یک نامه دریافت کرده و به آن‌ها آموزش داده بودند که چگونه ادعای پول خود را ثبت کنند .
آن‌ها یک سال از تاریخ نامه‌های خود , که در ماه ژوئیه , یا سه سال پس از پر کردن اظهارنامه مالیاتی که از عدم پرداخت حقوق جبران خسارت خود را گزارش کرده بودند , دریافت کردند - هر کدام از آن‌ها بعدا ً ادعای خسارت کرد .
سربازان قدیمی که مالیات پرداختی را پرداخت می‌کردند , حقوق پرداختی را پرداخت می‌کردند . با درک اینکه بسیاری از این سربازان قدیمی نسخه‌هایی از سوابق مالیاتی یا اسناد درآمدی قابل اعمال خود را ندارند , بازپرداخت استاندارد را براساس همان سال پرداخت کرد . برای سربازان قدیمی که به dsp بین دو و نیم تقسیم شدند , مبلغ ۰۰۰ " 000 " ۱ دلار است ; برای کسانی که آن را از 1 / 1 تا 4 / 1 پوند دریافت کردند , برای کسانی که آن را به دست آورده بودند , برای کسانی که آن را به دست آوردند .
سربازان قدیمی ممکن است اگر اسنادی برای پشتیبانی از ادعای خود داشته باشند , برای باز پرداخت بیشتر واجد شرایط باشند . او گفت : " ما آن سربازان قدیمی را که به دنبال کمک از یک متخصص مالیاتی بودند , تشویق می‌کنیم . "
هزینه‌های متحرک
در حالی که کاهش مالیات و مشاغل کاهنده مالیات کسر مخارج جابجایی غیرنظامیان را حذف می‌کند , پرسنل نظامی در نظر گرفته نمی‌شوند , به این معنی که اعضای خدمات می‌توانند هزینه‌های جاری را کسر کنند که بازپرداخت نیستند .
هزینه‌های مقدماتی شامل اقامت در طول یک حرکت و هزینه‌های مربوط به حرکت مانند حمل یک ماشین یا حیوان خانگی است اگر این هزینه‌ها بازپرداخت نباشند .
اثرات منفی
پیش از اینکه قانون کاهش مالیات و مشاغل توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ امضا شود , اعضای ذخیره می‌توانند هزینه‌های سفر تحمل شده در حین گزارش دادن به عوارض را کسر کنند , در صورتی که آن‌ها بیش از ۱۵ مایل یا بیشتر به عوارض گمرکی بپردازند . در حال حاضر , با تعلیق کسورات متفرقه , اعضای ذخیره نمی‌توانند هزینه‌های سفر کم‌تر از ۸۰۰ مایل را کسر کنند .
همچنین حذف این سال فرصتی برای نیروی دریایی بود که برای پوشیدن و پاره کردن یونیفورم آن‌ها کسر شود . نیروی دریایی تنها خدماتی هستند که به این استنتاج راه‌یافته اند, چرا که آن‌ها مجاز به پوشیدن لباس‌های رسمی خود نیستند . دوباره , با از دست دادن کسورات متفرقه , تفنگداران دیگر قادر به انجام این ادعاها نخواهند بود .
وی گفت : " اما بار دیگر , کاهش استاندارد , کاهش نرخ‌های مالیاتی و دو برابر شدن اعتبار مالیاتی کودک , باعث خواهد شد تا اعضای ارتش شاهد کاهش کلی بدهی مالیاتی خود باشند . "
او گفت که مالیات‌ها می‌تواند ترسناک باشد , اما کمک در دسترس است . بخش دفاع از طریق برنامه کمک‌های داوطلبانه مالیات بر درآمد برای بسیاری از پایگاه‌ها مشاوره مالیاتی به فرد ارائه می‌دهد . با ویتا , افراد آموزش‌دیده و گواهی شده برای کمک به سربازان , بازنشستگان و اعضای خانواده با جزئیات مالیاتی حقوق نظامی مشاوره و مشاوره رایگان با پر کردن اظهارنامه مالیاتی فدرال و دولتی ارائه می‌دهند . او توصیه کرد که برای تعیین این که کدام پایگاه‌ها می‌توانند زندگی کنند را تعیین کنند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.