قبر دولتی

Military.com | نوشته امی Bushatz
یک تغییر قانون در اداره امور سربازان قدیمی به سربازان قدیمی اجازه خواهد داد تا قبل از مرگشان برای دفن در گورستان‌های ملی درخواست دهند تا اینکه از اعضای خانواده بخواهند از آن‌ها مراقبت کنند .
مزایای دفن Veteran قبلا ً در " زمان نیاز " مورد تایید قرار گرفتند . برای خانواده‌ها ، این به معنای انتظار بود تا بعد از مرگ سرباز از طریق فکس یا ایمیل با ارسال یک کپی از the DD - ۲۱۴ یا اسناد تفکیک و سپس پی‌گیری از طریق تلفن .


منطقه شمالی شهریه دانشگاه پایان سال طول زمان تلاش صادقانه برنامه کارشناسی





این قانون به جای آن به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا برای دفن در یک قبرستان ملی VA " قبل از نیاز " یا قبل از مرگ ، از طریق فرم ارسالی توسط فاکس ، ایمیل و یا ایمیل مورد موافقت قرار گیرند . فرم می‌تواند توسط کهنه سرباز یا توسط شخص دیگری به نمایندگی از طرف او پر شود .

بیش از ۴ میلیون نفر در قبرستان VA دفن شده‌اند .
مقامات VA گفتند که دفن کردن مکان‌های دفن براساس در دسترس بودن زمان نیاز تعیین شده‌است . با اینکه سربازان قدیمی نمی‌توانند روی قبر حساب کنند ، اما می‌توانند نشان دهند که شکل قبرستان را ترجیح می‌دهند. به گفته مسئولان ، انجام این کار به مسئولان VA امکان پیش‌بینی نیاز به قبرستان‌ها را می‌دهد و ممکن است به تصمیم‌گیری برای کسانی که پس از مرگ veteran's یک محل دفن را انتخاب می‌کنند ، اطلاع دهند .
این روند برنامه‌ریزی‌شده ، سربازان قدیمی را برای دفن در ۱۳۵ قبرستان و ۳۳ سرباز که توسط the در سراسر کشور اداره می‌شوند ، واجد شرایط می‌کند . این فرآیند شامل قبرستان ملی آرلینگتون نیست که توسط ارتش آمریکا اداره می‌شود و از یک سیستم کاربردی متفاوت استفاده می‌کند .
مسئولان در یک خبر رسمی گفتند که the پس از دریافت مزایای دفن ، اعلامیه مکتوب خود را در رابطه با صلاحیت دریافت خواهد کرد . آن‌ها گفتند که این تصمیم و اسناد حمایتی پس از نیاز به صورت الکترونیکی توسط VA نگهداری خواهند شد .
مقامات با سربازان قدیمی جنگ خارجی گفتند که این تغییر راهی آسان برای ساده‌سازی فرآیند دفن خانواده‌های عزادار است و به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا امور خود را مرتب کنند .
پاتریک موری ، یکی از روسای بخش خدمات قانونگذاری ملی VFW's ، گفت : " ما فکر می‌کنیم که چیزی شبیه به یک چیز بی‌معنی ، یک راه‌حل ساده و آسان برای کاستن از بار مردم در سال‌های بعد از زندگی آن‌ها است. "
او گفت : " ما به مردم می‌گوییم که فعال باشند ، اما در این کار [ VA ] ، شما باید این کار را انجام دهید . ما این را به عنوان یک راه‌حل منطقی برای مشکلی که از آن خوشحالیم ، می‌بینیم .
مقامات لژیون آمریکایی با این نظر موافق بودند .
تصمیم‌گیری درست کار درستی است . لو ، رئیس اداره ملی امور کهنه سربازان قدیمی و توان‌بخشی ، در بیانیه‌ای گفت که این کار به کهنه سرباز و خانواده آن‌ها اجازه می‌دهد تا در زمانی که بتوانند از هر آسایشی که می‌توانند به دست آورند استفاده کنند .
وی افزود : " ارتش آمریکا این سیاست را هنگامی که چندین ماه پیش این تغییرات را توصیه کرده بودند مورد بررسی قرار دادند و به the اطمینان دادند که حمایت کامل آمریکا را داشته‌اند . "
the علاوه بر دفن در یک قبرستان ملی ، بیشتر سربازان قدیمی را که با سنگ قبر دولتی یا نشانگر ، یک پرچم دفن و یک گواهی یادبود ریاست‌جمهوری پس از مرگ اخراج شده‌اند ، فراهم می‌کند . برخی از بازماندگان سربازان قدیمی نیز واجد شرایط خاکسپاری هستند که برای پوشش دادن برخی از هزینه‌های دفن و دفن طراحی شده‌اند .
فرم predetermination را می‌توان توسط فکس به شماره ۱ - ۸۵۵ - ۸۴۰ ، پست الکترونیکی برای Eligibility.PreNeed@va.gov یا پست به دفتر زمان‌بندی قبرستان ملی ، صندوق پستی ۵۱۰۵۴۳ ، سنت لوئیس ، MO ۶۳۱۵۱ ارائه کرد .
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
وزارت امور کهنه سربازان کهنه‌کار VA
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



عناوین نظامی حمایت سازمان مالیات دولتی شرایط بورس معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست تخمین رتبه کنکور سراسری 96 کارشناسی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.