یادداشت جدید

در بین شکایات دیگر تحت تحقیق توسط بازرس کل ، یکی از آن‌ها توسط سرهنگ دوم سث Nehring در مدت کوتاهی قبل از کشته شدن او در یک سانحه در یک ماموریت آموزشی در اوکراین ثبت شده‌است . جزئیات شکایت وی در دسترس نیست . بازرس the general's ، سرهنگ Shawna Pavey ، به درخواست‌های مصاحبه پاسخ نداد .

دیو Bakos ، یک ژنرال بازنشسته که به مدت ۳۲ سال در گارد خدمت کرده و برای عراق و افغانستان مستقر شده بود ، گفت که Garrison باید خواستار تحقیقات کامل‌تری از ابتدا شود . Bakos گفت که Morale در the آسیب‌دیده است .

او گفت : " در آنجا افراد زیادی وجود دارند که به تغییر در بالا نیاز دارند .

تجلیل از شرکت پلیس نظامی برای خدمت در افغانستان

در روز چهارشنبه , دسامبر سال ۲۰۱۸ , در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ , در یک جلسه مشترک از قانون گذاری داکوتای شمالی در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ در بیسمارک , N.D. ( تام Stromme / بیسمارک Tribune از طریق آسوشییتدپرس ) سخنرانی بودجه خود را ارائه می‌دهد .

۱۱ فوریه - ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس

FARGO ، N.D. - فرماندار داکوتای شمالی ، داگ Burgum و رهبران گارد ملی سربازان را از غرب میانه که در حدود یک سال خدمت در افغانستان گذرانده بودند مفتخر کردند .

مراسم ویژه‌ای بعد از ظهر روز یکشنبه در مرکز رزرو نیروهای مسلح در فارگو برای حدود ۳۰ عضو گروه ملی نیروی نظامی داکوتای شمالی برگزار شد . این سربازان از ۲۰ جامعه در داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی و مینسوتا هستند .

Burgum گفت که تشخیص و تشکر از خانواده‌های سربازانی که این همه وقت را گذرانده اند ، حائز اهمیت است . گروهبان اول تایسون Mattson گفت که همسرش این خانواده را در حالی که مشغول خدمت بود ، با هم نگه داشت .

این واحد جزئیات خدمات حفاظتی و حمل و نقل ایمن را در حالی که به ناتو محول شده بود در ماه دسامبر تامین کرد .

چرا گوانتانامو به دنبال یک سلول سه سلول مناسب است؟

پرونده - در این عکس مورخ ۳۰ مارس ۲۰۱۰ ، یک سرباز آمریکایی در برجک یک وسیله نقلیه با مسلسل ، سمت چپ ایستاده و نگهبانی از برج در پایگاه دریایی گوانتانامو در کوبا به بیرون نگاه می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / برنان Linsley ، بایگانی )

۱۱ فوریه - ۲۰۱۹

میامی هرالد | با کارول روزنبرگ

زندان خلیج گوانتانامو برای یک مجتمع مسکونی سه‌طبقه جدید برای معلولین ، خرید می‌کند - - کامل با یک سگ ۱۱۵ فوتی که می‌تواند به شبکه اینترنتی سری Pentagon's برسد . چرا ؟

آدام Bashaw سخنگوی نیروی دریایی روز جمعه گفت : " ما باید برای احتمالات متعدد آماده شویم و ساختمان‌های پیمانه‌ای را می‌توان برای فراهم کردن انعطاف مورد نیاز برای انطباق با شرایط متعدد ، تطبیق داد ."

او به طور خاص از پاسخ به این سوال خودداری کرد که آیا این ترکیب جدید پیشنهاد شده برای دادگاه نظامی است؛ the مخفی برای زندانیان سابق سازمان سیا ، کمپ ۷ ؛ یا برای یک سایت به نام کمپ اکو که اسرا با وکلای آن‌ها ملاقات می‌کنند .

اکو همان چیزی است که مقامات پنتاگون به عنوان " مشکلات میراث " توصیف می‌کنند ، به این معنی که آن‌ها در گذشته با گوش دادن به تجهیزات و دوربین‌هایی که وکلای مدافع می‌گویند ، اجازه استراق‌سمع را می‌دهد که محرمانه بودن محرمانه موکلش را نقض می‌کند.

این زندان درخواست سه واحد سلول پیش‌ساخته برای سه فوتی را پست کرد - - هر یک با یک حمام موفق آمریکایی به علاوه تلویزیون ، تخت و دستشویی ، دیوار نصب دیوار و چهار پایه در روز چهارشنبه با یک زمان واکنشی مختصر در تاریخ ۲۱ فوریه .

در همان هفته ، یکی از سخنگویان پنتاگون به McClatchy گفت که دولت ترامپ هنوز در نظر دارد که گوانتانامو به عنوان محل نگهداری زندانیان دولت اسلامی که توسط یک گروه شبه‌نظامی عمدتا ً کرد متحد در سوریه بازداشت شده‌اند ، در نظر گرفته شود .

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورها را بر آن داشت تا شهروندان خود را به خانه ببرند و اتباع خود را تحت پی‌گرد قرار دهند که جنگجویان تروریست خارجی توسط نیروهای دموکراتیک سوریه در آن حضور داشتند . چهار سناتور جمهوری‌خواه که خواهان برخی از زندانیان گوانتانامو می‌باشند ، می‌گویند SDF ۷۵۰ اسیر را نگه می‌دارد .

منبع سایت

کار خیر تلاش زیاد زمان مناسب سهمیه بیشتر بدون حاشیه اقیانوس هند افراد زیاد علیه دشمن قدیم مارک شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبی شهر های جدید در کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور سال 97

اقیانوس هند

هواپیمای B - ۶ B عطارد بر پایه یک هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ پرواز می‌کند . این هواپیما بخشی از " Charge " است و جامعه را انتقال می‌دهد . Callaghan گفت که ماموریت آن این است که رئیس‌جمهور و وزیر دفاع به طور مستقیم با زیردریایی‌های آمریکایی ، بمب گذاران و سیلوهای موشک در طول جنگ هسته‌ای ارتباط برقرار کنند .
طبق داده‌های مرکز ایمنی نیروی دریایی ، این پنجمین کلاس کلاس پنجم هوانوردی بود که پس از پنج ماه به سال مالی ۲۰۱۹ مورد حمله قرار گرفت .
برای اولین بار در اقیانوس آرام ، F- ۳۵ Bs برای اولین بار در اقیانوس آرام ضربه می‌زند .
در ۳ فوریه ۲۰۱۹ ، یک صاعقه اف - ۳۵ B با گروه اف - ۳۵ B از اسکادران Tiltrotor نیروی دریایی متوسط در ۳ فوریه ۲۰۱۹ را بر فراز دریای چین شرقی حمل می‌کند . ( عکس از سرلشکر جسی Peppers )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
جنگنده مشترک اف - ۳۵ B " اف - ۳۵ B " در هفته‌های اخیر در طی استقرار در دریا در زمانی که هواپیما حملات آموزشی را با بار انبار مهمات انجام داد ، به مقام اول دست یافت .
براساس خبر رسمی که از واحد اعزامی نظامی سی و یکم نیروهای دریایی مستقر شده، نیروهای نسل پنجم از عرشه کشتی حمله آبی‌خاکی به سوی دریاهای چین و شرق چین با باری از ماموریت آموزش نظامی خود آغاز به کار کردند . به گفته مسئولان ، این دوره آموزشی بین ۲۶ ژانویه و ۶ فوریه صورت گرفت .
مبارز ضربتی مشترک که انواع خاصی از نیروی هوایی ، نیروی دریایی و نیروی دریایی دارد ، برای فعالیت در حالت پنهان طراحی شده‌است ، که تنها تجهیزات داخلی را حمل می‌کند تا هواپیما کم‌تر قابل‌تشخیص باشد و در عمل تولید کننده سلاح‌های داخلی و خارجی را تکمیل کند .
به گفته لاکهید ، طبق گفته لاکهید ، هواپیما می‌تواند ۲۲، ۰۰۰ پوند بمب و موشک را حمل کند .
براساس این خبر سی و یکم , اف - 35 Bs در تحول آموزشی اخیر با موشک‌های CATM - 9 X ایکس Sidewinder , بمب‌های ۵۰۰ پوندی GBU - 12 Paveway 2 و ۱,۰۰۰ - 32 ordnance حمله مستقیم Joint ( JDAM ) بارگیری شدند . این هواپیما در طی این تمرین , سلاح‌های بی‌اثر و انفجاری دست‌ساز را خنثی کرد .
سرهنگ دوم Michael , رئیس بخش اف - 35 B که مسئول اسکادران Tiltrotor Marine ( بازنشسته ) است , در بیانیه‌ای گفت : " ما با استفاده از قابلیت‌های کامل اف - 35 B در دریا به موفقیت ماموریت دست یافته‌ایم ."
رانتری افزود که اف - ۳۵ قادر به درگیر کردن هواپیماهای دشمن به بازی ، به اهداف شبیه‌سازی شده با سلاح‌های دارای دقت داخلی و خارجی ، و تکمیل ماموریت آموزشی با اجرای یک فرود عمودی بر روی زنبور است . تنها اف - ۳۵ B دارای قابلیت فرود عمودی است ، به لطف یکی از طرفداران قوی بالابر در بدنه هواپیما .
مقامات گفتند این اولین بار است که اف - ۳۵ B حملات خود را در منطقه به طور کامل بار اجرا کرد .
سرهنگ رابرت Brodie ، فرمانده هنگ یکم MEU و اف - ۱۸ Hornet، در بیانیه‌ای گفت : " ترکیب تاکتیک‌های پنهانی و هواپیماهای نظامی کاملا ً بار مرگبار مرگبار تیم واحد اعزامی نیروی دریایی / گروه اعزامی نیروی دریایی " را افزایش می‌دهد " . این توانایی قدرتمند و فراگیر اف - ۳۵ B توانایی بیشتری برای پشتیبانی از توانایی نیروی دریایی نیروی دریایی برای مبارزه در محیط پویا و در حال رشد هند و اقیانوس آرام فراهم می‌کند ."
گروه اف - ۳۵ B برای اولین بار در مارس ۲۰۱۸ با خط هوایی اقیانوس آرام مستقر در اقیانوس آرام مستقر شد و اولین استقرار عملیاتی دریایی برای هواپیما را مشخص کرد .
منبع سایت

افراد زیاد

ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که در اواخر فوریه با کیم برای دومین نشست در ویتنام خواهد نشست . اولین نشست آن‌ها در سنگاپور در ژوئن گذشته منجر به تعهد مبهمی به " تفسیر کامل شبه‌جزیره کره " شد ، اصطلاحی که ماشین تبلیغاتی او قبلا ً زمانی که ادعا می‌کرد تنها پس از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از کره‌جنوبی به کار می‌رود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
Stephen Biegun ، فرستاده ارشد کره‌شمالی در کره‌شمالی ، هفته گذشته از پیونگ یانگ دیدن کرد تا جزئیات نشست آتی را بررسی کند . دفتر ریاست‌جمهوری Korea's جنوبی پس از اینکه از by در مورد سفر پیونگ یانگ مطلع شد ، روز یکشنبه گفت که مقامات آمریکایی و کره‌شمالی قصد دارند در هفته ۱۷ فوریه در یک کشور آسیایی که نامش اعلام‌نشده است ، یکدیگر را ملاقات کنند .
ارتش آمریکا به کره‌جنوبی رسید تا ژاپن را خلع‌سلاح کند، که شبه‌جزیره کره را از سال ۱۹۱۰ تا ۴۵ تسخیر کرد و بعد از جنگ جهانی دوم آن را شکست داد. بیشتر سربازان آمریکایی در سال ۱۹۴۹ پس رفتند اما سال بعد برای جنگ در کنار کره‌جنوبی در جنگ کره برگشتند .
کاپیتان نیروی دریایی ، انتگرال رسمی Groton در حفظ پایگاه ، نمی‌میرد
در ۱۳ ماه مه سال ۲۰۰۵ در ورودی اصلی زیردریایی نیروی دریایی ایالات‌متحده در Groton ، Connecticut دیده می‌شود . ( اسپنسر پلات / گتی ایماژ )
۹ فوریه ۲۰۱۹
کن ، نیویورک ، کن . نویسنده : کیمبرلی Drelich
GROTON - - فرانک " میک " ( میک ) یک شخصیت کلیدی در خنثی کردن تلاش‌ها برای بستن پایگاه زیردریایی نیروی دریایی و یک مشاور بلندمدت شهر دوشنبه ، روز دوشنبه در سن ۸۲ سالگی درگذشت .
او این هفته را توسط اعضای جامعه به خاطر می‌آورد که در مورد اهدا او به هر دو جامعه و کشور سخن می‌گفتند .
کاپیتان او سی ' ۳۰ ساله در نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی جرج واشنگتن کارور ( SSBN ۶۵۶ ) فرمانده زیردریایی نیروی دریایی به نام خلیج کینگز بی ، جورجیا ، و رهبری ترایدنت و programs موشکی Tomahawk در پنتاگون .
O ' Beirne ، یک ساکن Mystic ، در تلاش‌های محلی برای نجات پایگاه زیردریایی نیروی دریایی از Realignment اصلی و پیشنهادها خاتمه ، یا براک مشهور شد . بنا بر اعلام obituary ، وی همچنین از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۲ در شورای شهر Groton خدمت کرده‌است و همچنین یک دوره به عنوان شهردار منصوب شده‌است .
باب راس ، مدیر اجرایی اداره امور نظامی ایالت Connecticut ، گفت : " ما مدل آنچه در Connecticut تحسین می‌کنیم را بررسی می‌کنیم : کسی که تمام عمر خود را حتی پس از ترک خدمت سربازی ، تمام عمر خود را وقف خدمات عمومی می‌کند ."
تلاش برای تمام کردن راه از طریق
جو کورتنی ، نماینده ایالات‌متحده آمریکا ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانکتیکات " یک وطن‌پرست بزرگ " را با گذر O " Beirne " از دست داد که " داوطلب خستگی‌ناپذیر برای تیم Connecticut " در سد کردن براک در این پایگاه بود .
کورتنی عقیده دارد " میراث او برای این منطقه نسل‌ها ادامه خواهد یافت ."
Stonington راب سیمونز ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در زمان فرآیند براک در سال ۲۰۰۵ خدمت می‌کرد ، گفت که Beirne تخصص خود را در مورد عملکرد مفصل پایه ، زیردریایی‌ها و کیفیت زندگی در جنوب شرقی کانکتیکات به ارمغان آورد که در ساخت یک استراتژی برای نجات پایه بسیار مفید بود .
سیمونز گفت : " هیچ شکی نیست که دخالت او در حفظ این روز کمک کرده و به نجات پایه کمک کرده‌است . "
سام Gejdenson ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در سال ۱۹۹۳ بود ، زمانی که پیشنهاد BRAC برای انتقال زیردریایی از Groton وجود داشت ، گفت که Beirne برای حفظ پایگاه زیردریایی بسیار حیاتی بود .
او گفت : " شما می‌توانید بسیاری از افرادی را پیدا کنید که داوطلب می‌شوند، وقت خود را داوطلب می‌کنند و اعتماد ، سطح توانایی و تلاش او را دارند .
مدیر سابق شهر " مارک Oefinger "، مارک Oefinger ، گفت که " Beirne " به موفقیت نبرده‌ای region's در برابر براک مشهور است و دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌است . او نه تنها زیردریایی‌ها را می‌راند بلکه به زیردریایی نیروی دریایی در روزه‌ای اولیه خود دستور داده بود ، و او سخنگوی اصلی گروه بود که برای نجات پایگاه در Groton کار می‌کرد . او که از تخصص خود تماس گرفته بود ، برای تاثیرگذاری بر معیارهای مورد استفاده در تصمیم‌گیری در براک ، ضروری بود تا در برابر پایگاه زیردریایی در Groton منصفانه ‌تر عمل کند .
منبع سایت

علیه دشمن

به گزارش وستی . خدمه کشتی را با سطل‌ها بعد از شکست پمپ‌ها آزاد کردند . هنگامی که فیتزجرالد برای بازگشت به بندر تقلا می‌کرد , مسیر جهت‌یابی آن شکست خورد . دریانورد کشتی از یک دستگاه gps دستی و نمودارهای کاغذی استفاده می‌کرد تا کشتی را هدایت کند . "

یک فرمانده !

یک روز پیش از تصادف , جان بنسون , افسر فرمانده سابق این کشتی , به ملوانان گزارش داد که برای آموزش در حال انجام‌وظیفه هستند . هنگامی که تمرینات به پایان نرسید , بنسون یک سوییچ آخرین دقایق به دستورها معمول شبانه خود داد .

به گزارش وستی . " اما این شب , بنسون این تعداد را تا کشتارگاه دو برابر کرد و به افسر اتاق بیشتری برای مانور داد بدون اینکه مجبور شود بیدارش کند . "

درگیری‌های احتمالی .

بنا بر این گزارش , یکی از دلایلی که بنسون نیاز به استراحت داشت , این است که او نگران ماموریت آینده فیتز فیتز است .

اگرچه این امر برای cos معمول است که در طول ترانزیت شبانه شلوغ بر روی پل بماند , بنسون نگران قایقرانی در آبه‌ای مورد مجادله با مناقشات ارضی در سواحل چین است , که به قول معروف " می‌تواند منجر به رویارویی با کشتی‌های جنگی چینی شود . " "

که یک گروه تازه‌کار را ترک کرد که روز طولانی آموزش را در یک موقعیت چالش برانگیز گذرانده بودند .

خدمه پرواز می‌کردند .

به گزارش وستی . این گروه جدید " جوان‌تر و کم‌تر باتجربه " بود .

این بالاترین درصد خدمه جدید در ناوگان است . "

این داستان می‌گوید : " اما فرماندهان نیروی دریایی حتی بیشتر از این کار خود را انجام داده‌اند و به تعداد ملوانان بنسون نیاز دارند که این کشتی را به راحتی اداره کنند . " " فیتزجرالد حدود سه هزار نفر را در اختیار داشت - - خیلی کوتاه از ملوانان آمریکایی که نیروی دریایی نامیده می‌شدند . "

جاه‌ای خالی کلیدی .

به گزارش وستی .

در این گزارش آمده‌است : " افسر ارشد , با آموزش دریانوردان بی‌تجربه برای هدایت کشتی , به مدت بیش از دو سال , خالی نشده بود . " " تکنسین مسئول رادار کشتی , بدون هیچ جایگزینی , در مرخصی پزشکی بود . "

آن‌ها افزودند که این کار را برای پست نگهبانی در هر دو سمت راست و چپ کشتی مشکل کرده‌است . "

بخشی از این مجموعه را در اینجا بخوانید .

بخشی از " سال‌ها هشدارها " , سپس مرگ و فاجعه : چگونه نیروی دریایی ملوانان خود را شکست داد . "

تفنگداران در طی استقرار خاور میانه به تاکتیک‌های روسی نگاه می‌کنند

تفنگداران دریایی با گردان گردان , هنگ تفنگداران دریایی , که به هدف خاص نیروی دریایی نیروی کار دریایی - واکنش به بحران دریایی وابسته بودند , اهداف خود را در یک تظاهرات ضد حریق در نزدیکی پایگاه نظامی مستقر در سوریه , سوریه , در روز سپتامبر , در روز سپتامبر , کشتند . ( عکس از گروه تفنگداران دریایی از سان کارلوس لوپز )

۲۹ فوریه

نوشته جی نا بل

هزاران نیروی دریایی که ماموریت‌های واکنش به بحران را در خاورمیانه انجام می‌دهند , به دنبال آن هستند که ببینند جنگ با دشمن بالقوه ای مانند روسیه چه شکلی است .

همچنان که میدان جنگ در خاورمیانه پیچیده‌تر می‌شود - - با پشتیبانی روسیه از نیروهای سوریه و ترکیه , متحد ناتو که در سمت مخالف درگیری از نیروهای واکنش بحران مستقر در نیروی دریایی می‌جنگد , در حالیکه در منطقه فعال هستند با تهدیدات جدیدی مواجه هستند .

برای سرویسی که تقریبا ً دو دهه است با گروه‌های شورشی مبارزه می‌کند , ارائه یک نگاه واقعی به چیزی است که آن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند اگر علیه دشمنان پیشرفته‌تر با تجهیزات پیچیده مواجه شوند .

منبع سایت

ورود مشغله بازار هیچ انتصاب قدیم مارک فلوکس اوایل ثانیه مشاوره اعزام به خدمت نخبگان نیروهای مسلح روند رسیدگی به معافیت پزشکی نظام وظیفه

قدیم

بررسی نقش سه نوازی در امور VA در مجلس
پرونده - در این عکس مورخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ ، رئیس‌جمهور دونالد Trump's مار - a در ساحل پالم ، Fla . ( عکس از آسوشیتدپرس / آل کس براندون ، بایگانی )
۸ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس شروع به تحقیق در مورد اتهامات نفوذ سه تن از دوستان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد تصمیمات اتخاذ شده در وزارت امور سربازان بازنشسته و نقش آن‌ها در صورت انجام پیشنهادها آن‌ها کرده‌است .
نماینده کمیته ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا ، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او تحقیقات را برای " درک بهتر گستره و ماهیت رابطه بین the و Marvel شرمن ، دکتر بروس Moskowitz و مارک شرمن ، یک وکیل ، آغاز کرده‌است که همه آن‌ها اعضای " باشگاه گلف ملی ترامپ " مار - a هستند .
یک گزارش تحقیقی توسط سازمان خبری ProPublica profit در آگوست گذشته گفت که این سه " به مقامات VA تکیه کرده و سیاست‌هایی را هدایت کردند که میلیون ‌ها آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد " ، علی‌رغم اینکه هرگز در ارتش آمریکا یا ایالات‌متحده خدمت نکرده اند .
از طریق صدها سند بدست‌آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات ، خروجی رسانه‌ها نشان داد که سه outsized اعمال‌شده بر تصمیم‌گیری‌ها و سیاست در این بخش ، برنامه‌های جدید را توصیه کرده و اغلب با کارمندان دولت مشاوره می‌کنند .
اعضای کا - a در دفاع از آن‌ها از طریق یک سخنگو گفتند که آن‌ها بعنوان مشاوران داوطلب بدون مجوز برای تصمیم‌گیری در اداره عمل کرده‌اند .
آن‌ها گفتند : " در همه زمان‌ها ، ما کمک و مشاوره خود را به طور داوطلبانه پیشنهاد کردیم ، به دنبال هیچ چیز در عوض ، … ما هیچ نوع سیاست ایجاد یا اجرا نمی‌کردیم ."
Takano ، کپی از نماینده عالی‌رتبه committee's ، فیل رو ، R - تنسی ، نامه‌ای به VA Wilkie فرستاد که او را از تحقیقات مطلع کرده و از اسناد ، ایمیل‌ها ، مبادلات متن ، سوابق تلفن و انواع دیگر ارتباطات که شامل سه مرد با توجه به the بودند ، درخواست کرده بود .
او به ۲۲ فوریه مهلت داد .
دفتر پاسخگویی دولت در ماه نوامبر تحقیقی را در مورد نقش این سه در امور VA ، از جمله هر گونه تاثیری که ممکن است در تصمیم قراردادی برای مدرن‌سازی سیستم پرونده‌های الکترونیک سلامت الکترونیک داشته باشد ، آغاز کرد .
سپتامبر گذشته ، Wilkie درخواست مشابهی را برای اسناد توسط نماینده سابق تیم walz ، نماینده سابق دموکرات در کمیته امور سربازان قدیمی ، رد کرد و گفت که این اسناد به دلیل اقامه دعوی قضایی در دادگاه منطقه ایالات‌متحده برای منطقه کلمبیا گزارش شده‌اند . او ادعا کرد که این روابط تخطی از قانون کمیته مشورتی فدرال است .
Curt Cashour ، سخنگوی Military.com ، گفت که the در مورد ارتباطات خود با Perlmutter ، Moskowitz و شرمن شفاف بوده‌است و به درخواست‌های چند جانبه پاسخ داده و پاسخ‌های کنگره را به اشتراک گذاشته‌است . پاسخ‌ها نیز می‌توانند بصورت آنلاین در کتابخانه VA's FOIA یافت شوند .
Cashour گفت : " از آنجا که بیشتر این ارتباطات تحت رهبری قبلی VA رخ داده‌است ، ما شما را برای اظهار نظر بیشتر به آن‌ها ارجاع می‌دهیم . هیچ‌کس از خارج از اداره سیاست‌ها یا تصمیمات VA را دیکته نمی‌کند - - that's به Wilkie و رئیس‌جمهور ترامپ . دوره ."
Takano گفت که او نگران این است که سه نفر از " ثروت و ارتباطات خود به رئیس‌جمهور ترامپ و خانواده‌اش برای تصمیم‌گیری برای این بخش استفاده کرده‌اند ."
Takano در این خبر گفت : " مقامات دولتی و افراد خصوصی که به دنبال استفاده از این بخش برای غنی‌سازی شخصی هستند ، یا کسانی که تصمیم‌های ضعیفی می‌گیرند که دلارهای مالیات دهندگان را هدر می‌دهند یا تاثیری منفی بر تحویل مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی دارند و منافع باید در نظر گرفته شوند ."
منبع سایت