شواهد

قاضی کیمبرلی A در حکم خود برای اکثریت آرا از این ادعا حمایت می‌کند . مور نوشته بود : " ما هیچ شایستگی در استدلالات government's برای مخالف پیدا نمی‌کنیم ."
جان ولز ، یک وکیل و کهنه سرباز نیروی دریایی که این پرونده را برای Procopio عنوان کرد ، گفت که " کهنه سربازان " تسکین‌بخش و مزایای بالقوه نجات‌بخش در مبارزه طولانی‌مدت برای پوشش خبری هستند .
ولز ، رئیس گروه دفاع کهنه سربازان ارتش ، در بیانیه‌ای پس از این حکم گفت : " بسیاری از افرادی که این نبرد را در کنار ما انجام دادند و سربازان قدیمی که زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر کرده‌است ، همگی به خاطر تشکر و اعتبار هستند ."
The هنوز تصمیم نگرفته است که تصمیم بگیرد یا با تلاش‌های کنگره برای تصویب لایحه قانونی کردن مزایا و مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی آبی مخالفت کند .
یک سخنگو گفت " VA در حال بررسی این تصمیم است و واکنش مناسبی را تعیین خواهد کرد ."
به عقیده او در مورد Procopio ، قاضی Raymond تی . چن نوشت که این قانون برای پشتیبانی از اقدام court's مورد نیاز است .
او نوشت : " بحث‌های اخیر در کنگره که مستلزم توجه به هزینه قابل‌توجه افزوده پیشنهادی سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی [ برای منافع نارنجی ] است، تاکید می‌کند که چرا کنگره باید به جای دادگاه‌ها باید تفسیر ما را بازبینی کند . "
سال گذشته ، مجلس به اتفاق آرا لایحه نیروی دریایی آبی را تصویب کرد، اما چندین سناتور جمهوری‌خواه با استناد به این هزینه‌ها ، رای‌گیری در مجلس سنا را مسدود کردند . سخنگوی سناتور مایک Enzi ، R - وایومینگ ، یکی از سناتورها که رای‌گیری را مسدود کرده بود ، گفت که او هنوز در حال بررسی تصمیم دادگاه در این زمان است ."
در اوایل این ماه لایحه مشابهی در طرف مجلس مطرح شد . نماینده مجلس "مارک Takano "، D - کالیفرنیا ، رئیس جدید کمیته امور سربازان قدیمی گفت : " به نظر می‌رسد که حکم دادگاه برای اطمینان از این که ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر قرار گرفتن در معرض عامل نارنجی قرار دارند ، توجه کنیم ."
او به شکست این لایحه در سال گذشته اشاره کرد و در بیانیه‌ای گفت : " زمان آن رسیده‌است که کنگره این کار را اشتباه انجام دهد ، تلاش‌هایمان را برای تصویب H.R. ۲۹۹ و حمایت از مسئولیت مان برای مراقبت از سربازان کهنه‌کار مان دو برابر کنیم ."
سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، در بیانیه‌ای گفت که او سال گذشته از این لایحه حمایت کرده‌است " زیرا من معتقدم که [ کهنه سربازان آب آبی ] باید واجد شرایط برای این منافع باشند چرا که کنگره قصد داشت ."
وی گفت : " من خوشحالم که این تصمیم اخیر دادگاه را خواهم دید و به دنبال کار با the در گام‌های بعدی خود در راستای پرداختن به این موضوع هستم ."
در اوایل این ماه در طی جلسه شهرداری شهر VA ، پاول لاورنس ، رئیس اداره فواید سربازان قدیمی گفت که the هنوز فاقد " شواهد کافی " برای اثبات ارتباط presumptive بین سرویس خارج از ساحل ویتنام و بیماری‌های ناشی از استفاده گسترده عامل نارنجی است.
آن‌هایی که بر روی زمین یا آب‌های داخلی ویتنام خدمت کرده‌اند ، در حال حاضر واجد شرایط برای اتصال " گستاخانه " به ۱۴ عامل بیماری مرتبط با نارنجی هستند ، اما آن‌هایی که در ساحل خدمت می‌کنند ، نیستند .
لارنس گفت : " از نظر of ، آن‌ها نیاز واقعی به شواهد کافی برای نشان دادن warranted دارند . "
سازمان‌های قدیمی قدیمی از تصمیم court's تقدیر کردند و از کنگره خواستند تا به سرعت در مورد قوانین مربوط به کهنه سربازان قدیمی آب آبی حرکت کند .
سربازان قدیمی جنگ‌های خارجی ، B.J. لورنس ، گفت که حکم Procopio ، یکی از اعضای زنده VFW پست ۶۵۸۷ در پارک Spring لیک ، مینه سوتا ، ستودنی است ، اما " the isn't کاملا ً آماده جشن گرفتن هستند ."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.