سربازی

" از پدران و پسران " : نگاهی به تروریست‌ها در آموزش

صحنه‌ای از " پدران و پسران " ، مستندی درباره خانواده جهادی‌های سوریه‌ای .

اعتبار

Kino Lorber

تصویر

صحنه‌ای از " پدران و پسران " ، مستندی درباره خانواده of itCreditKino سوری

Of و SonsDirected توسط طلال DerkiDocumentary۱h ۳۹ میلیون

نویسنده : بن Kenigsberg

۱۵ نوامبر ۲۰۱۸

برای " پدران و پسران " ، طلال Derki ، مدیر مستقر در برلین ، بیش از دو سال را در زادگاهش سوریه گذراند و اسنادی را در مورد یک خانواده جهادی افراطی ساخت . Derki با ارائه خود به عنوان یک عکاس جنگی دلسوز و دلسوز ، اعتماد ابو اسامه ، بنیانگذار گروه وابسته به القاعده ، را به دست آورد .

 "ابو اسامه " با خوشحالی از فرستادن یک پسر به جنگ صحبت می‌کند و برخی از فرزندان خود را به نام تروریست معرفی کرده‌است . Derki بیش از دو برادر دارد : اسامه و ایمان . چطور است که این پسرها ، که در مورد چنین صداهای innocent سوال می‌کنند ( " پدر ، چطور مبارزان شما شهید شدند ؟ او گفت : " ) ، در نهایت می‌تواند در یک اردوگاه آموزشی شرکت کند که به آن‌ها نیاز دارد که از میان حلقه‌های آتش بپرند .

ویدیو

۲ : ۱۱

پیش‌پرده : " از پدران و پسران "

یک پیش‌نمایش از فیلم .

در جلسات آموزشی نیز آنچه که Derki قادر به فیلم کردن به گدایان بود نیز وجود دارد و لحظاتی وجود دارد که حتی حضور او به عنوان یک تماشاچی ، سوال‌برانگیز به نظر می‌رسد .

در یک نقطه در فیلم "Derki " با "ابو اسامه " در فاصله کمی از کادر قرار دارد . هدف از موتورش می‌افتد و می‌رود - این چیزی است که ابو اسامه می‌گوید ، به هر حال - اما نگاه کردن به صحنه به طور ناراحت‌کننده‌ای نزدیک به همدستی است .

تبلیغ

با این حال ، ابو اسامه ، که در صحنه‌های دیگر ، تا زمانی که بخشی از یک پا را از دست دهد ، یک پدر فداکار ، به شیوه خود ، و به همان اندازه که این مفهوم ممکن است به نظر برسد ، یک پدر فداکار نیز هست . اگر هدف Derki ثبت چیزی بود که باعث گسترش ایدئولوژی می‌شود ، او و دوربین او بدون دیدن نگاه می‌کنند .

ژان پیر Venegas ، مرکز و فادل Al ، چپ ، از انجمن مهاجرت بین ادیان مانیتوبا همراه با امرسون هماهنگ‌کننده بخش داخلی شهرداری ، بیل Spanjer درباره مسکن refugees.Cred itAaron برای نیویورک‌تایمز حرف می‌زد .

خانم Dench گفت که تاریخ نشان می‌دهد که اگر افرادی که از ایالات‌متحده وارد می‌شوند اجازه دارند در مرز درخواست دهند ، مرز کانادا از دست مدعیان پناهنده نخواهد شد ." او گفت : " اینگونه نیست که همه مردم آمریکا ناگهان می‌خواهند به کانادا بیایند ." او گفت : " ما افراد بیشتری را نخواهیم داشت که از مرز عبور کنند و دیگر مردم دستشان را از دست نمی‌دهند ."

آقای Yussuf برای سفر به امرسون آماده شده‌بود . او لباس زیر و دستکش‌های ضخیم پوشیده بود . و او به ۶۰۰ دلار کمک کرد تا او را به مرز ببرد .

Other دیگر گفتند که از cabdrivers در گرند فورکس ، N.D. شنیده بودند که آن‌ها از مرز اخراج خواهند شد . رانندگان پیشنهاد دادند که آن‌ها را به محلی ببرند که برای عبور غیرقانونی از مرز بهتر بود ، اما دورتر از مرز .

آن‌ها برای عبور زمستانی آماده نبودند . یک مرد با نام Zurekaneni Issah آدامز ، ژاکت نازک جین و دستکش‌های carpentry به تن داشت . سفر وی هفت ساعت به طول انجامید .

" ما خوش‌شانس بودیم . آقای آدامز ۳۶ ساله که از غنا در سال ۲۰۱۴ برای برزیل فرار کرده‌است، قبل از اینکه به آهستگی راه خود را با پای پیاده، اتوبوس و قایق به مرز کالیفرنیا برساند ، گفت : " ما توسط خداوند نجات‌یافته بودیم . "

پس از ۱۶ ماه بازداشت ، آقای آدامز گفت درخواست پناهندگی او رد شده‌است . در کانادا او جلسه دادرسی هفته پیش را داشت ، اما به تعویق افتاد .

او گفت : " من خواب بزرگی دارم و امیدم را از دست نخواهم داد ."



منبع سایت سربازی

سربازی

فرانسه restricts ، فیلم درباره رادیکال‌های اسلامی

نویسنده : Lilia بلز

۲۷ ژانویه ۲۰۱۶

هنوز هم از " Salafistes " ، یکی از اعضای القاعده ، عمر اولد Hamaha ، در مالی ۲۰۱۲ را نشان می‌دهد .

مارگولین و Lemine ولد سالم

پاریس - وزارت فرهنگ فرانسه روز چهارشنبه حکم داد که یک فیلم مستند جدید در مورد رادیکال‌های اسلامی برای افراد خردسال نامناسب بوده‌است و می‌گوید که این فیلم تصاویری از خشونت ارائه می‌دهد که " گاهی غیرقابل‌تحمل " و مصاحبه با اعضای القاعده و دیگر چهره‌های افراطی است که سکویی برای تبلیغات فراهم کرده‌اند .

مستند " Salafistes " نیز با هشدار در مورد محتوای آن همراه خواهد بود . این گروه یکی از رهبران سلفی‌ها را نشان می‌دهد که یک شکل بنیادگرایان اسلامی را تمرین می‌کنند و از حملات ۱۱ سپتامبر در ایالات‌متحده حمایت می‌کنند و یک رهبر دیگر در توجیه قطع کردن دست‌ها به عنوان مجازات براساس شریعت اسلام ، قوانین قانونی اسلام را توجیه می‌کنند . آن‌ها همچنین آزادانه درباره نظرات خود درباره حقارت زنان صحبت می‌کنند .

تصمیم برای محدود کردن یک فیلم به آن ۱۸ سال و بالاتر معمولا ً برای فیلم‌های مستند در فرانسه رزرو شده‌است ، و برای فیلم‌های مستند در فرانسه بسیار نادر است ، که پس از یک سری حملات مرگبار در سال گذشته دست به دست و پنجه نرم کردن آزادی بیان و ابراز امنیت ملی داشته‌است . این ماه ، توزیع کنندگان " ساخت فرانسه " ، فیلمی در مورد جهادی‌های داخلی خیالی ، تصمیم به لغو آزادی خود در تئاترها و اشاره به نگرانی‌های امنیتی گرفتند .

این مستند با توری از Timbuktu ، مالی ، تحت اشغال جهادگرایان در سال ۲۰۱۲ آغاز می‌شود و با تصاویر تبلیغاتی سال گذشته دولت اسلامی پایان می‌یابد . این تصاویر الهام‌بخش فیلم " Timbuktu " به کارگردانی Abderrahmane Sissako شد که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد .

فرانسوا مارگولین ، که فیلم فرانسوی را با "Lemine Ould M " هدایت کرد ، گفت : " ما می‌خواستیم نشان دهیم که وقتی پروژه را آغاز کردیم ، چطور زندگی می‌کردیم ، اما بعد Daesh پدیدار شد و ما مجبور شدیم آن را خلاصه کنیم . " سالم ، یک روزنامه‌نگار از موریتانی ، با استفاده از عبارت دیگر برای دولت اسلامی .

" یکی از فیلم‌هایی بود که در جشنواره FIPA در Biarritz در جنوب غربی فرانسه به نمایش درآمد . درست قبل از اولین نمایش در مرکز ملی فیلمبرداری ، که درجه‌بندی فیلم را تعیین کرد ، این جشنواره را " تحقیر آمیز انسانی " نامید ، زیرا تصاویری از یک افسر پلیس که در حملات سال گذشته چارلی Hebdo کشته شده‌بود را نشان می‌داد .

در واکنش ، این جشنواره نمایش فقط برای کسانی که اعتبار سنجی داشتند ، مانند reviewers و روزنامه نگاران ، را محدود کرد .

مرکز فیلمبرداری توصیه کرد که این فیلم محدودیت سنی زیر ۱۸ سال و یک پیام هشدار دهنده دریافت کند . آقای Margolin و آقای ولد سالم این صحنه را قطع کردند و سه‌شنبه جدید را ارائه دادند .

اما بعد از تماشای نسخه دوم ، وزیر فرهنگ ، فلور Pellerin ، که بر درجه‌بندی نظارت دارد ، با این مرکز موافق است ، که استدلال می‌کند که این فیلم هیچ نقطه مقابل را برای افراط گرایان فراهم نکرده است، که برخی از آن‌ها خواستار قتل یهودیان و مسیحیان شدند .

او روز سه‌شنبه گفت که او انتظار نداشت که این فیلم در همه جا رده‌بندی شود و گفت : " مصاحبه‌ها ایدئولوژی این افراد را توضیح می‌دهند و تصاویر تبلیغاتی در اینجا برای نشان دادن نحوه کار ایده‌های آن‌ها به اندازه کافی هوشمند هستند ."

در مراسم افتتاحیه پاریس در شب سه‌شنبه ، حضار از هم جدا شدند و برخی ادعا کردند که این فیلم شجاعت " نگاه شیطانی به چشم " را دارد ، در حالی که دیگران فکر می‌کردند که این فیلم تنها به تبلیغات نیاز دارد .

همچنین ثابت شده‌است که این رده‌بندی یک ضربه مالی به مدیران است و قرار بود در ۳۰ تئاتر در سراسر کشور افتتاح شود ، اما در عوض در ساعت سه باز خواهد شد .

او گفت : " علی‌رغم این واقعیت که ما جان خود را برای عکاسی از چند صحنه به خطر انداختیم ، پول زیادی از دست می‌دهیم . "



منبع سایت سربازی

سربازی

" بازبینی " جهادگرایان : افراط گرایان ، اما نه به Challenging ، افراط گرایان اسلامی

کشتند ، یک رهبر انصار الشریعه ، یک گروه وابسته به القاعده در مالی ، در " جهادی‌های " .

اعتبار

جهادگرایان / سینما Libre

تصویر

ساندا اولد Bouamama ، یک رهبر انصار الشریعه ، یک گروه وابسته به القاعده در مالی ، در " جهادی‌های " ، در " جهادی‌های " / سینما Libre استودیو

JihadistsDirected توسط فرانسوا مارگولین ، Lemine Ould M . سالم ، Lemine Ould M . SalemDocumentary ، جنگ

نویسنده : بن Kenigsberg

۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۶ ، فرانسه مشاهده " جهادگرایان " ( که به آن " Salafistes " گفته می‌شود ) را به خاطر ترس از اینکه یک پلت فرم برای افراط گرایان اسلامی فراهم کرده‌است تا تبلیغات را پخش کنند محدود کرد .

این نسخه که در اینجا باز می‌شود ، گفته می‌شود که به روز شده و دوباره ویرایش شده‌است ، با نظراتی از یکی از کارگردانان آغاز می‌شود ، فرانسوا مارگولین ، که به رایگان خویشاوندان کشته‌شده در هولوکاست را به عنوان دلیلی برای ساخت فیلمی می‌خواند ، که از چندین سال پیش با شبه نظامیان و افراط گرایان در مالی ، تونس و موریتانی مصاحبه می‌کند . او می‌گوید که او از اهمیت گوش دادن به آن‌ها دفاع می‌کند ، او می‌گوید : " آن‌ها دیوانه نیستند ، انگار که این دیوانگی تنها دلیل نگه داشتن یک صابون است " آن‌ها از بخش‌های روانی فرار نکرده اند ."

با این حال ، دقیقا ً همان چیزی است که مارگولین در مورد نشان دادن ایدئولوژی افراطی فیلتر نشده اعتقاد دارد . در نخستین لحظه در مالی ، ولد مورت Hamaha ، یک شبه‌نظامی متحد با القاعده که در سال ۲۰۱۴ کشته شد ، ادعا می‌کند که دزدی بیش از این صورت نگرفته است . در حالی که این فیلم ادامه دارد ، موضوعات مورد ستایش حملات ۱۱ سپتامبر و تیراندازی متقابل چارلی Hebdo در سال ۲۰۱۵ و inveigh علیه زنان ، همجنس بازان و یهودیان منتشر شده‌است .

مروری بر the itCreditVideo توسط CinemaLibre

این مصاحبه‌های sit مطمئنا ً برای من دشوار بود ، اما اگر مارگولین و هم‌کار او ، "Lemine Ould " ، هر گونه pushback را پیشنهاد کردند ، این نشان نمی‌دهد . دست‌کم " از پدران و پسران " که این هفته نامزد جایزه اسکار شد ، صحنه‌هایی تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده از آموزش کودکان برای تبدیل شدن به تروریست‌ها ، به جای اینکه به سادگی از جهادی‌ها دعوت کنند تا برای یک دوربین موعظه کنند .

تبلیغ

هم چنین به نظر می‌رسد که نشان دادن واقعیت آنچه در سوریه و عراق در زمان اعمال این ایدئولوژی سلفی در حال رخ دادن است ، مهم به نظر می‌رسد .

از بین بردن تفاوت بین تبلیغات و واقعیت در قلب چیزی که در مورد " جهادی‌ها " وحشتناک است ، یک mixtape تروریستی که به طور قابل‌توجهی نسبت به ارائه این افراد به روش بسیار critical نسبت به آن تمایل ندارد .

به گزارش اسوشیتد پرس ، نیروهای امنیتی افغانستان در این ماه در محل یک خودروی طالبان در کابل بمب‌گذاری کردند .

یکی دیگر از مسئولان طالبان که از طریق تلفن در کویته پاکستان به دست آمد ، گفت که رهبری ارشد شورشیان در آنجا بسیار زود است که بگوییم این معامله تکمیل شده‌است ، اما پیشرفت قابل‌توجهی وجود داشته‌است .

وی گفت : " دستور کار عمدتا ً بر عقب‌نشینی سربازان آمریکایی متمرکز است که در آن طرف آمریکایی کمی انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد ، اما هنوز نهایی نشده است .

او گفت : " هر دو گروه طالبان با این شرط که نامش فاش نشود ، صحبت کردند ؛ چرا که آن‌ها مجاز به صحبت در ملا عام نبودند . ما در عرض چند ماه نمی‌خواهیم برگردیم و بگوییم : " اوه ، خدای من ، ما یک پنجره فرصت را از دست دادیم ."



منبع سایت سربازی

سربازی

نظر محمد جانی , یک تحلیلگر سیاسی افغان که پیش از این به عنوان یک مقام در دولت طالبان خدمت کرده بود , همچنین گفت که دو طرف در حال اعلام توافق در مسیر رو به جلو بودند . اما برهان‌الدین بها , که در گذشته به خوبی از مسائل طالبان مطلع شده بود, گفت که آمریکایی‌ها اصرار داشتند که توافقنامه خروج نیروهای آمریکایی با توافق طالبان در آتش‌بس همراه باشد .

یک مساله مهم دیگر در این مذاکرات تبادل دو آمریکایی در بازداشت طالبان است . " آمریکایی‌ها خواستار آزادی فوری یکی از این دو نفر هستند که بیمار است . در عوض , آمریکایی‌ها برخی از زندانیان طالبان را آزاد خواهند کرد . مذاکرات هنوز به پایان نرسیده است , بنابراین می‌توانم تایید کنم که هر دو طرف در مورد عقب‌نشینی نیروهای خارجی توافق کرده‌اند . "

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

ثبت‌نام

تبلیغات

رحیم زاد گفت که انتظار داشت قبل از نماز ظهر از سوی طالبان اعلام شود .

روشن نیست که طالبان دو زندانی آمریکایی را در اختیار دارند , اما این مرجع ممکن است دو دانشگاه آمریکایی از اساتید افغانستان , یکی از آمریکا و دیگری استرالیایی باشد که توسط طالبان ربوده شده‌اند .

مذاکره کنندگان طالبان مدت‌ها است که در دوحه قطر یک دفتر دارند .

اعتبار

محمد دابوس / رویترز

تصویر

مذاکره کنندگان طالبان مدت‌ها است که یک دفتر در دوحه امضا کرده‌اند .

دو دیپلمات غربی در کابل گفتند که امتیاز نهایی مربوط به زمان خروج آمریکایی‌ها بوده‌است و اینکه آیا این امتیاز بیش از یک سال خواهد بود یا خیر . اما آن‌ها و سایر سیاستمداران ابراز خوشبینی کردند که موفقیت در روند صلح در حال مرگ می‌تواند نزدیک باشد .

رولان بارت , فرستاده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان , گفت : " ما باید آماده باشیم . "

اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که نقش ضامن برای اجرای توافقنامه آینده را ایفا کند . او گفت : " این فعالیت دیپلماتیک و سیاسی ابعاد جدیدی ایجاد کرده‌است . " " حالا , هرگز نمی‌دانید که ممکن است طول بکشد یا سریع باشد . "

مقامات آمریکایی تا کنون هیچ گونه اظهار نظر در مورد وضعیت مذاکرات در دوحه امضا نکرده اند . او قبلا ً با طالبان در دوحه ملاقات کرده بود, اما تا آنجا که معروف است , تا چهار روز دیگر هرگز دیده نمی‌شود .

پس از دیدار وی از پایتخت , اسلام‌آباد آخرین پست خود در روند صلح از پاکستان بود .

آمریکایی‌ها و افغان‌ها پاکستان را به ایفای نقشی قوی‌تر در ترغیب طالبان به مذاکره با صلح تشویق کرده‌اند . طالبان به مخفیگاه‌های ستیزه جویان پاکستان وابسته هستند و سابقه طولانی هم‌کاری با ارتش پاکستان و آژانس جاسوسی آن دارند .

تبلیغات

خلیل زاد گفت : " ما به سمت درست با گام‌های بیشتر از سوی پاکستان می‌رویم که منجر به نتایج واقعی خواهد شد . "

تازه پای پاکستان در سفر فعلی من در منطقه برای پیشبرد روند صلح است. نشسته‌ای خوبی . من از مهمان‌نوازی و عزم آن‌ها برای پیشبرد صلح افغان قدردانی می‌کنم . ما به سمت درست با گام‌های بیشتر از سوی پاکستان می‌رویم که منجر به نتایج واقعی خواهد شد .

زلمای خلیل , نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل , در روز ۲۵ ژانویه به نقل از خبرگزاری فرانسه گفت :

ستیزه جویان سابق طالبان و دولت اسلامی سلاح‌های خود را در مراسم آشتی ماه گذشته در جلال‌آباد افغانستان تسلیم کردند .



منبع سایت سربازی

سربازی

ستیزه جویان سابق طالبان و دولت اسلامی سلاح‌های خود را در یک مراسم آشتی در ماه گذشته در جلال‌آباد ، Afghanistan.Cred itGhulamullah حبیبی / EPA ، از طریق Shutterstock تسلیم کردند .

در مذاکرات دوحه ، لیزا کورتیس ، معاون رئیس‌جمهور ترامپ و مدیر ارشد برای جنوب و آسیای میانه در شورای امنیت ملی حضور داشت .

این گفتگوها در میان نگرانی فزاینده مقامات افغان در مورد تهدید خروج یک آمریکایی است.

در ماه دسامبر ، مقامات پنتاگون گفتند که آقای ترامپ به عقب‌نشینی از افغانستان از ۷۰۰۰ سرباز آمریکایی ، حدود نیمی از کل کشور دستور داده بود ، اما هیچ نشانه‌ای وجود نداشت که چنین عقب‌نشینی به هیچ قرارداد صلحی مرتبط باشد .

کاخ سفید متعاقبا ً این موضوع را انکار کرد که آقای ترامپ به هر گونه عقب‌نشینی از افغانستان دستور داده بود ، اما این گزارش در میان یک فرمان جداگانه برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه صورت گرفت . این فرمان منجر به استعفای جیم mattis ، دبیر دفاع سابق شد که رئیس‌جمهور سابق را بر آن داشت تا نیروهای نظامی را در هر دو کشور سوریه و افغانستان نگه دارد .

فرمانده آمریکایی در افغانستان ، ژنرال آستین S . میلر به مقامات افغان اطمینان داد که هیچ نظم خروج افغان صورت نگرفته است و این گزارش‌ها را " شایعات روزنامه " رد کرده‌است .

اساس نگرانی افغانستان در مورد عقب‌نشینی آمریکایی‌ها محکومیت در بسیاری از مناطق است که ارتش افغانستان برای ایستادگی در برابر طالبان بدون پشتیبانی نظامی آمریکا تلاش خواهد کرد .

ستوان دکتر کنت اف . گفت : " اگر در حال حاضر با شتاب زیادی سمت چپ را ترک کنیم ، من باور نمی‌کنم که آن‌ها بتوانند با موفقیت از کشور خود دفاع کنند ." مکنزی پسر رئیس جدید فرماندهی مرکزی در شهادت ماه گذشته در کنگره گفت : " من فکر می‌کنم که یکی از چیزهایی که در واقع بیش‌ترین خسارت را به آن‌ها می‌دهد ، اگر ما یک جدول زمانی بر روی آن بگذاریم و گفتیم که ما در یک نقطه خاص در زمان خواهیم رفت ."

مقامات افغان با احتیاط به آخرین توسعه واکنش نشان دادند .

رئیس‌جمهور ، اشرف غنی ، در یک توئیت از داوس سوئیس به طور کنایه آمیزی خاطرنشان کرد : " وظیفه دفتر خلیل زاد قرار است طالبان را به میز مذاکره با دولت افغانستان برساند ."

تبلیغ

رئیس‌جمهور @ با @ FareedZakaria : وظیفه دفتر خلیل زاد قرار است طالبان را به میز مذاکره با دولت افغانستان برساند . ما به اجماع منطقه‌ای و بین‌المللی برای دستیابی به صلح نیاز داریم . pic.twitter.com / vkAmLn۷kqf

- ارگ ( @ ARG _ AFG ) ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

زلمای ایوبی ، فرستاده صلح آمریکا ، با شاه محمود قریشی ، وزیر امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد دیدار کرد .

اعتبار

وزارت خارجه پاکستان

تصویر

زلمای ایوبی ، فرستاده صلح آمریکا ، در دیدار با شاه محمود قریشی ، وزیر امور خارجه پاکستان ، در دفتر خارجه Islamabad.Cred itPakistani دیدار کرد .

در حالی که انکار طالبان از گروه‌های مانند القاعده ممکن است امتیاز کوچکی به نظر برسد ، این یک مساله حساس است .

استفاده القاعده از افغانستان برای انجام حملات ۱۱ سپتامبر دلیل آن بود که آمریکا به این کشور حمله کرد . رژیم طالبان در قدرت پس از آن میزبان افراط گرایان بود و روابط گرم خود با رهبران خود از جمله اسامه بن‌لادن را حفظ کرد .

در حالی که طالبان مکررا ً اصرار دارد که دیگر با القاعده ارتباط ندارد ، حضور او در منطقه به شدت کاهش‌یافته است ، این گروه هرگز به صراحت این گروه یا بن‌لادن را محکوم نکرده است که هنوز هم در بین رده و پرونده طالبان محبوب است .

مقامات هشدار دادند که هنوز گام‌های متعددی در روند صلح وجود دارد و مقامات آمریکایی احتمالا ً اصرار خواهند کرد که طالبان با دولت افغانستان که به شدت تقسیم شده‌است ، با دولت افغانستان گفتگو کنند .

اما آقای Kobia ، فرستاده اتحادیه اروپا ، گفت که حفظ روند صلح بسیار مهم است .



منبع سایت سربازی