شیشه

او برای پنهان سازی و سرعت ساخته شده‌بود و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری و تسلیحات موجود در حال حرکت و راه‌اندازی بود . وی برای نبرد ساخته شد و بالاترین سطح آمادگی رزمی را به عنوان همنام خود ، " مایکل Monsoor " ( Petty Petty ) نشان داد .

سالی Monsoor ، مادر مایکل Monsoor's ، به عنوان حامی مالی خدمت کرد و اولین سفارش را به " مرد ما کشتی ما " داد و او را به زندگی کشاند . او گفت : " خدمه ۱۴۸ افسر و پرسنل نظامی توسط اعضای خدماتی که با Monsoor در Ramadi خدمت کرده بودند، ملحق شدند ، زیرا آن‌ها به سمت ریل‌ها و ایستگاه‌ها می‌رفتند .

Monsoor گفت : " من نمی‌توانم بدون اینکه بگویم امروز برای آمدن از شما تشکر می‌کنم ، به این دلیل آمده که شما داستانش را دنبال کرده‌اید و شما اهمیت می‌دهید. ما از مردان و زنان نظامی مان ، بهترین تیم در تیم SEAL از شما متشکریم ، شما قلب ما را دارید ."

کاپیتان اسکات اسمیت به وقف crew's در کشتی و هم به علاوه انجمن مین اشاره کرد . او بعد از آن با بردن شخصیت of که همنام با زن بود ، اعتبار بخشید .

اسمیت گفت : " آن‌ها نه تنها فن‌آوری‌های جدید را یاد گرفتند ، آن‌ها را توسعه دادند و امروز در لبه پیشرو نیروی دریایی ما ایستادند . سربازان و SEAL هایی که در کنار آن‌ها می‌ایستند ، به ظاهر ناشناس و معمولی خود را اجرا می‌کنند که چیزی جز ، و خانم‌ها و آقایان می‌دانند که چرا این کشتی اینقدر مهم است . زیرا این به رسمیت شناختن آن است که منبع واقعی قدرت آمریکا در مردمش نهفته‌است .

اسمیت گفت : " در تمام این توصیفات ( مایکل ) یک موضوع ثابت ظاهر می‌شود : او مرد خوبی بود . او بر زندگی کسانی که در کنار او کار می‌کردند و از طریق نمونه او بر تاریخ تاثیر می‌گذاشت ، تاثیر گذاشت و تا زمانی که این کشتی بادبان‌های کشتی را باز کند ، به تاریخ و اراده خود ادامه می‌دهد . این چیزی است که ما امروز به شما می‌دهیم : کشتی خوب مایکل Monsoor ."

ظرفیت تقریبی ۱۶، ۰۰۰ تنی مایکل Monsoor توسط جنرال Dynamics بث در بث در ایالت مین ساخته شد . این کشتی ۶۱۰ فوت طول دارد و یک تیر از ۸۷ پا و یک پیش‌نویس ناوبری ۲۷ فوتی دارد . این کشتی با دو ژنراتور توربین اصلی رولز رویس ، دو ژنراتور توربین کمکی ، دو ژنراتور القایی پیشرفته ۳۴.۶ مگاوات به سرعت ۳۰ - به علاوه گره کار می‌کند .

ناوبر مایک ارمنی ژنرال دلت مختصات

destroyers کلاس Zumwalt ، stealth ، اندازه ، قدرت و ظرفیت محاسبه را به حداکثر برسانند - یک ردیف از سیستم‌های سلاح و فن‌آوری‌های لبه برشی برای مبارزه با نیروها در هوا ، و زیر دریا و در زمین .

حداقل ۲۷ مرد در مراسم نماز یکشنبه در کلیسای جامع فیلیپین کشته شدند.

پس از انفجار دو بمب در روز یکشنبه ۲۷ ژانویه ، یک سرباز محل کلیسای جامع کاتولیک در جولو ، پایتخت استان سولو در جنوب فیلیپین را تماشا می‌کند .

۲۷ ژانویه ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس

JOLO ، فیلیپین ( AP ) - به گفته مسئولان ، دو بمب منفجر شده در یک کلیسای جامع کاتولیک در یک جزیره جنوبی فیلیپین که در آن ستیزه جویان مسلمان فعال هستند ، دست‌کم ۲۷ نفر را کشتند و ۷۷ تن دیگر را در طی مراسم نماز یکشنبه زخمی کردند .

شاهدان می‌گویند که اولین انفجار در کلیسای جامع در مرکز استان به کلیسا و برخی از آن‌ها که مجروح شده بودند را فرستاد تا از در اصلی بیرون بیایند . نیروهای ارتش و پلیس که در بیرون مستقر شده بودند به داخل هجوم بردند که بمب دوم حدود یک دقیقه بعد در نزدیکی ورودی اصلی منفجر شد و منجر به مرگ و زخمی شدن بیشتر شد. ارتش در حال بررسی گزارشی بود مبنی بر اینکه دستگاه انفجاری دوم ممکن است به یک موتورسیکلت پارک‌شده وصل شده باشد .

انفجار اولیه ، نیمکت‌های چوبی را در داخل سالن اصلی پخش کرد و شیشه‌های پنجره را منفجر کرد و بمب دوم بقایای انسانی و آوار را در یک میدان شهر که در کنار کلیسای جامع بانوی ما کوه کارمل قرار داشت ، پرتاب کرد . سیگنال‌های cellphone در اولین ساعات پس از حمله قطع شدند . شاهدانی که با آسوشیتد پرس صحبت کردند ، از دادن نام خود امتناع کردند یا در صحنه وقوع انفجار مشغول بودند .

منبع سایت

محدودیت تغیر پیاده نظام قتل امریه خدمت سربازی نظام وظیفه چیست مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی 97
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.