وضع

نام Destroyer " Stealth " که به مدال افتخار گیرنده نام گذاری شد .

ناوشکن نسل بعدی ناوشکن نسل بعدی ، مایکل Monsoor ( DDG ۱۰۰۱ ) ، با موفقیت پذیرفته شد . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده در مورد آثار آهن بث )

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

اخبار روزانه بنگور ، مین | نوشته بت Brogan

دومین گروه از سه کلاس Zumwalt به اصطلاح destroyers که در بث کار می‌کنند ، روز شنبه در محله سن دیگو انجام خواهند شد .

طبق یک خبر رسمی از نیروی دریایی ، The ۱۰۰۱ ، آینده اس اس Michael ، در ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه نیروی دریایی North شمالی مامور خواهد شد . مادر Monsoor's ، سالی Monsoor ، به عنوان اسپانسر ship's خدمت خواهد کرد .

این کشتی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۶ مدال افتخار را به خاطر اقدامات قهرمانانه اش در Ramadi عراق دریافت کرد .

Monsoor خود را به سمت یک نارنجک پرتاب کرد تا از اعضای تیم و افراد دیگر محافظت کند . سوزان کولینز ، سناتور آمریکا ، در مراسم غسل تعمید کودکان در سال ۲۰۱۶ گفت که اقدامات او سه تن از نیروی دریایی SEAL و هشت سرباز عراقی را نجات داد .

Monsoor ، دبیر سابق نیروی دریایی "دونالد ج "، گفت : " Monsoor یک حرفه‌ای بی‌نظیر بود که با دشمنان تروریستی with و stoicism با دشمنان تروریستی روبرو بود . " وینتر در مراسم نامگذاری ship's ۲۰۰۸ گفت .

متریک خودکفایی اهتزاز مجموعه مجلس جماهیر

DDG ۱۰۰۱ برای آخرین بار در روز ۹ نوامبر از بث خارج شد . جلسات پذیرش در ماه فوریه تکمیل شد و نیروی دریایی در ماه آوریل تحویل جزئی را گرفت .

در ماه ژوئیه ، پره‌های توربین destroyer's در طی آزمایش‌ها پذیرش آسیب دیدند و به to قبل از زمانبندی برای تعمیرات برگشت .

The ۱۰۰۱ هم در طول محاکمه دریایی در دسامبر ۲۰۱۷ با سیستم الکتریکی مشکل داشت ، زمانی که یک روز پس از عزیمت به کارخانه کشتی‌سازی در باث بازگشت . پس از تعمیرات ، آزمایش‌ها دریایی را ازسر گرفت .

نیروی دریایی آینده "مایکل Monsoor "، در حدود ۱۶، ۰۰۰ تن ، ۶۱۰ متر طول با یک پرتو از ۸۷ پا و یک پیش‌نویس ناوبری ۲۷ فوتی دارد . این نیروگاه توسط دو ژنراتور توربین اصلی ، دو ژنراتور توربین کمکی ، دو ژنراتور توربین کمکی و دو ۳۴.۶ مگاوات به سرعت بیش از ۳۰ گره استفاده می‌کند .

The DDG ، آینده اس اس ای لیندون بی . جانسون در ماه دسامبر در biw راه‌اندازی شد . سوم خط Zumwalt ، قرار است این کشتی در بهار امسال نامگذاری شود .

نیروی دریایی تصمیم گرفت تنها سه destroyers به اصطلاح stealth class را در میان نگرانی‌ها در مورد برآورده‌ای هزینه ساخت بالا بسازد .

از بث Bath - Brunswick در فیس بوک برای آخرین اخبار مربوط به منطقه باث - Brunswick و ایالت‌های لینکلن و Sagadahoc پیروی کنید .

دادگاه عالی به بان کی مون اجازه می‌دهد تا در حال حاضر به پیشروی ادامه دهد

در این عکس مورخ هفتم ژانویه سال ۲۰۱۹ ، دادگاه عالی در واشنگتن دیده می‌شود . ( عکس از آسوشییتدپرس / J . اسکات Applewhite

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

دیوان عالی ایالات‌متحده به دولت ترامپ اجازه داده‌است تا طرحی را برای محدود کردن مردم تغییر جنسیت داده از خدمت در سرویس‌های نظامی تحت دستوری که سه‌شنبه اعلام شد ، دنبال کند .

در یک حکم ۵ - ۴ ، قضات حاضر به تشکیل سه مورد در مورد ممنوعیت پیشنهادی نشدند ، که از خدمت افراد تغییر جنسیت داده در نیروهای مسلح ایالات‌متحده به جز در شرایط محدود ، مانند آن‌هایی که در حال حاضر آزادانه خدمت می‌کنند و کسانی که می‌خواهند به عنوان جنس مذکر خود خدمت کنند ، جلوگیری می‌کند .

این اقدام قضات اجازه می‌دهد تا چندین دادخواست در دادگاه‌های بدوی که در آن تعدادی از قضات برای جلوگیری از اجرای این ممنوعیت وضع‌شده ، ادامه دهند .

اما در روز ۴ ژانویه ، دادگاه استیناف حوزه کلمبیا که یکی از دستورها را تخلیه کرده بود ، و دادگاه استیناف حوزه نهم در سانفرانسیسکو ، انتظار می‌رود که احکام مختلفی را در نظر بگیرد .

در سال ۲۰۱۶ ، وزیر دفاع کارتر ، سیاست گذاری را منسوخ کرد که افراد تغییر جنسیت داده را از خدمت در ارتش آمریکا منع می‌کرد .

منبع سایت

مراکز زمینی شمال حمایت مشاوره معافیت پزشکی: دستگاه گوارش و جراحی عمومی چه کسانی می توانند معافیت پزشکی بگیرند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.