مراکز

با توجه به سیاست پیشنهادی , نیروهای مسلح کننده مبتلا به تبعیض جنسیتی در حال خدمت بر روی وظیفه فعال بین دو کشور هستند . آن‌ها در طول آن بازه زمانی برای درمان سلامت روان بودند .

روز سه‌شنبه , انجمن شریک نظامی آمریکا , یک حزب در یکی از پرونده‌هایی که توسط دادگاه عالی فلسطین مورد بررسی قرار گرفت, گفت که اعضای ارتش تغییر جنسیت داده که به ملت خدمت می‌کنند سزاوار بهتر از این تصمیم هستند . "

انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد : " تنها امید ما این است که عدالت در نهایت بر تعصب و تبعیض آشکار غلبه کند هنگامی که دادگاه استدلال‌های کامل پرونده ما را می‌شنود . "

در رای‌گیری روز سه‌شنبه قاضی بادر بدر , استفان جی . جمعه , سونیا سوتومایور و النا کاگان تایید کردند .

هوانورد به هفت سال حبس محکوم به مرگ هم‌اتاقی محکوم شد .

نیروی هوایی این متوفی را به عنوان یک هوانورد آگاه اعلام کرد . هال برای گوام از پایگاه نیروی هوایی ایالت لوئیزیانا اعزام شد . ( عکس از نیروی هوایی

ادامه جدول

مطبوعات وابسته

food sci . یک دادگاه نظامی در لوئیزیانا یک هوانورد ۱۰ ساله را به دلیل کشتن هم‌اتاقی او در گوام محکوم کرده‌است .

آژانس‌های خبری گزارش دادند که این هیات هفت افسری , اشعیا ادواردز را در روز سه‌شنبه در روز ۲۵ مارس محکوم به مرگ بردلی را محکوم کرد .

ادواردز از نیروی هوایی اخراج خواهد شد .

هر دو مرد در پایگاه نیروی هوایی در لوئیزیانا پایگاه نیروی هوایی مستقر شده بودند . آن‌ها در سال گذشته به گوام آورده شدند .

ادواردز گفت که این دفاع شخصی است . او شهادت داد که دو مرد جنگی را که هیل کارد خود را برداشته بود وارد دعوا کردند و ترسید که او چاقو را بردارد و چاقو را پس بگیرد و به گردن او ضربه بزند .

دادستان‌ها گفتند که این حمله بی جهت بود که هیل بارها چاقو خورد و ادواردز سعی کرد قبل از درخواست کمک , خون هیل را بشوید .

اولین پاسخ دهندگان شهادت دادند که باید پنجره را بشکنند و وارد اتاق مردان شوند , چون در قفل بود . یک افسر ارشد نیروی هوایی , چارلز جوردن , شهادت داد که او برای جیغ و داد در اوایل ماه مارس از خواب بیدار شد .

ملی تخلیه آغاز اتهامات واقعی زمینی

افسران ادواردز را محکوم کردند و پنج شنبه را محکوم کردند . پس از چهار روز استراحت , روز سه‌شنبه ازسر گرفتند .

دادستان‌ها برای حبس ابد بحث کردند .

این خانواده مدت بیشتری می‌خواستند , اما حداقل ادوارد بیش از سه سال بود که درخواست دفاعی داشت . او گفت که اکنون که محاکمه تمام شده‌است , خانواده می‌تواند کاملا ً غصه بخورد .

پدر هیل , رادنی هیل , گفت که او از جمله ادواردز ناراضی است .

من آرزو می‌کردم بدون آزادی مشروط باشد , اما من هیات‌منصفه نیستم . او گفت : " من احساس نمی‌کنم که او کم‌تر از پسرم وقت داشته باشد , زیرا پسرم زندگی کردن در زندگی را ندارد . "

اعلام خدمات دامپزشکی به سگ‌های نگهبان ساحلی در ویرجینیا

نگهبانان ساحلی و سایر خدمه نجات محلی به جابجایی محل سکونت و حیوانات خانگی آن‌ها پس از طوفان کاترینا کمک می‌کنند . ( عکس از گارد ساحلی

ادامه جدول

نویسنده: پاتریشیا هالی

مردم برای رفتار اخلاقی حیوانات , یا peta , در حال رسیدن به اعضای گارد ساحلی در نزدیکی دفاتر مرکزی خود در نورفولک ویرجینیا هستند که واکسن هاری رایگان و خدمات عقیم‌سازی و عقیم را در طی تعطیلی موقت دولت ارائه می‌دهند .

براساس یک خبر رسمی , سازمان غیرانتفاعی حقوق حیوانات به عنوان یک حرکت برای توقف استفاده از حیوانات زنده در آموزش ضربه و نجات حیوانات در حین طوفان , این خدمات را به خانواده‌های گارد ساحلی و سایر کارکنان دولتی که تحت‌تاثیر تعطیلی مراکز دامپزشکی سیار قرار دارند , ارائه خواهد کرد .

سازمان peta پس از اینکه تصمیم به توقف استفاده از حیوانات زنده در مانورهای نظامی گرفت , این سازمان را " نگهبان ساحلی " نامید .

منبع سایت

شمال حمایت هلکوپتر محتوی مشاوره معافیت پزشکی تلفنی: بیماری های چشم و عوارض بینایی مزایا و معایب معافیت ایثارگری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.