زمینی

او گفت : " ما متوجه شدیم که هنوز هشت نفر از ما روی زمین بودند و دیگر هلیکوپتر وجود نداشت . او نوشت : " همه ما فکر کردیم که برای این کار انجام داده‌ایم ، زمانی که در انتهای دره یک هلیکوپتر تنها را دیدیم که راه ما را هدایت می‌کرد .
" من متقاعد شده‌ام که اگر به خاطر شجاعت و اقدامات سرگرد kettles در ۱۵ مه ۱۹۶۷ نبود ، من امروز زنده خواهم بود ."
در طول مراسم اهدای مدال افتخار ، اوباما او را یک آمریکایی ناب خواند و از روی خودخواهی عمل کرد تا زندگی سربازان خود را نجات دهد .
اوباما گفت : " از بسیاری جهات ، چاک آمریکا است ، " برای تعداد زیادی سرباز آمریکایی که در نیم‌قرن پیش در ویتنام جان باخت ، چاک دلیل زندگی آن‌ها و بازگشت به خانه و بچه‌دار شدن است . همه درختان خانوادگی - - با اعمال این مرد ممکن شدند ."
kettles در تاریخ ۹ ژانویه ۱۹۳۰ بدنیا آمد و فرزند یک خلبان نیروی هوایی سلطنتی جنگ جهانی دوم ( نیروی هوایی ارتش آمریکا ) و نیروی هوایی جنگ جهانی دوم ( نیروی هوایی ارتش آمریکا ) بود.
او در حین شرکت در مدرسه عالی ادیسون در شهر دیربورن ، علاقه خود به پرواز در شبیه‌ساز پرواز شرکت فورد موتور فورد را پیدا کرد . پس از فارغ‌التحصیلی دبیرستان ، او در دانشگاه ایالتی میشیگان ( که در حال حاضر دانشگاه میشیگان شرقی است ) ثبت‌نام کرد و در آنجا به تحصیل مهندسی پرداخت . دو سال بعد او در سن ۲۱ سالگی به ارتش خدمت کرد .
kettles پیش از بازگشت به سال ۱۹۵۶ و تاسیس یک فورد dealership در Dewitt با برادرش ، به سفره‌ای کاری فعال در کره ، ژاپن و تایلند خدمت کرد .
او در پاسخ به این درخواست برای خدمت دوباره در سال ۱۹۶۳ ، زمانی که ایالات‌متحده درگیر جنگ ویتنام شده و به خلبانان نیاز داشت ، پاسخ داد . براساس اسناد نظامی ، kettles به عنوان یک فرمانده پرواز با شرکت Helicopter تهاجمی ۱۷۶th ، چهاردهمین گردان هوانوردی مستقر شده و از فوریه تا نوامبر ۱۹۶۷ به ویتنام اعزام شد . دومین سفر او در ویتنام از اکتبر ۱۹۶۹ تا اکتبر ۱۹۷۰ به طول انجامید .
پس از دریافت مدال افتخار ، kettles با تعدادی تفاوت دیگر مورد تقدیر قرار گرفت . او مدرک دکترای افتخاری خدمات عمومی را از EMU دریافت کرد ، جایی که قبلا ً مدرک خود را بدست‌آورده بود. EMU همچنین مرکز خدمات نظامی و کهنه سربازان خود را در افتخار ' در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد .
مایکل وایز ، دستیار رئیس امور ارتش و سربازان قدیمی در EMU "گفت : " اقدامات او در زمان جنگ فوق‌العاده بودند و شغل او نمونه‌ای درخشان از تمام چیزهایی است که ما از سربازان قدیمی و افراد حاضر در حال خدمت به آن‌ها احترام می‌گذاریم .
۲ قلعه برکت در ۷ آوریل پس از تصادف Training کشته شد .
خودروها در روز سه‌شنبه ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ در شهر آل پاسو ، تگزاس ، در انتظار ورود به فورت وانگلر در تگزاس هستند . ( عکس از آسوشیتدپرس / خوان کارلوس Llorca )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
OTERO COUNTY ، N.M. - مقامات می‌گویند که دو سرباز از یک پایگاه ارتش در تگزاس کشته شده‌اند و هفت نفر دیگر از اعضای ارتش پس از سقوط دو وسیله نقلیه آموزشی نظامی در جنوب نیومکزیکو در بیمارستان بستری هستند .
ایستگاه تلویزیونی آل پاسو KTSM گزارش می‌دهد که سربازان بخشی از اولین لشکر اول زرهی در قلعه برکت that's در آل پاسو بودند .
گزارش‌ها حاکی از آن است که در شب سه‌شنبه در جاده ۵۴ در نزدیکی زندان Otero در حدود ۳۰ مایل از آل پاسو رخ داد و دو خودروی Stryker را در بر گرفت .
مقامات قلعه برکت می‌گویند که این سقوط تحت بررسی است .
نام این دو سرباز که کشته شدند تا زمانی که خانواده‌هایشان به آن‌ها اطلاع داده شود ، متوقف خواهند شد .
پنتاگون به رئیس کمیته فرعی پرسنل نظامی مجلس اشاره کرد .
پرونده " جکی رابینسون " در طی یک کنفرانس خبری در کنگره آمریکا در ۱ دسامبر ۲۰۱۵ در واشنگتن دی سی با خبرنگاران گفت و گو می‌کند . ( چیپ Somodevilla / گتی ایماژ )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
انتقاد شدید از سیاست‌های دفاعی ترامپ و مدافع اصلاح سیاست آزار جنسی در وزارت دفاع ، ریاست کمیته فرعی کمیته خدمات مسلح مجلس را بر روی پرسنل نظامی بر عهده خواهد داشت .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.