ساعت

افسران به گزارش‌ها مبنی بر شلیک گلوله بعد از ظهر روز جمعه واکنش نشان دادند . این دو مسجد حدود سه مایل از هم فاصله دارند و مسجد دوم حدود ۴۵ دقیقه بعد از اولی مورد حمله قرار گرفته‌است .

Ardern گفت که شهروند استرالیا که متهم به قتل شده بود ، به سراسر جهان سفر کرده و " به صورت پراکنده " به کشور نیوزیلند آمده بود . او گفت که آژانس‌های مسافرتی سفر خود و ترتیب رویدادهایی را که منجر به دریافت مجوز حمل اسلحه شد ، کنار هم قرار خواهند داد .

نخست‌وزیر گفت که این مرد گواهی‌نامه را در نوامبر ۲۰۱۷ دریافت کرد و شروع به خرید اسلحه در ماه بعد کرد .

پیشنهاد شده

اخبار

در مورد تیراندازی به مسجد نیوزلند : بیانیه آشکار مورد بررسی قرار گرفت.

TECH

به سمت فیس بوک جاری شد ، در یوتیوب پخش شد : فیلم برداری نیوزیلند به رغم takedowns به طور آنلاین در حال پخش است .

او توسط مقامات به عنوان " تروریست افراطی جناح راست " توصیف شده‌است و به نظر می‌رسد که قبل از حمله یک بیانیه طولانی را قبل از حمله با جزئیات جهان‌بینی white منتشر کرده‌است .

بدهکار وزارت جانب بازمانده مخارج اظهارات

در سال ۱۹۹۶ پس از تیراندازی گروهی که در آن ۳۵ نفر کشته و ۲۳ تن زخمی شدند ، استرالیا سلاح‌های گرم خود را خریداری کرد و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند .

Ardern در پاسخ به این پرسش که آیا او از برنامه خرید مشابهی حمایت کرده‌است ، گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم .

کمیسر پلیس نیوزیلند ، مایک بوش ، شنبه بعد از ظهر گفت : " از شنیدن نظرات نخست‌وزیر در صبح امروز بسیار خوشحال شدم که در قانون اسلحه تغییر ایجاد خواهد شد ، اما من بیش از این چیزی نمی‌گویم ."

Ardern گفت : " نفر چهارم بعد از تیراندازی‌های Friday's در " کرایست چرچ " ، یکی از اعضای دولتی بود که سلاح گرم در اختیار داشت ، اما با قصد کمک به پلیس . آن شخص آزاد شده‌است .

پلیس پس از حمله نیوزیلند ، گشت‌ها را در مساجد سراسر ایالات‌متحده افزایش داده‌است.

مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۱۴

Ardern گفت که چهل و نه تن در این حمله کشته شدند : ۴۱ تن در یک مسجد ، هفت‌تن دیگر در یک مسجد کشته شدند و یک نفر از آن زمان در بیمارستان فوت کرده‌است .

ده‌ها تن زخمی شدند . طبق گفته گرگ Robertson ، رئیس جراحی ، تا شنبه بعد از ظهر ، بیمارستان Christchurch هنوز ۳۹ بیمار آسیب‌دیده از جمله ۱۱ بیمار که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمار بودند را داشت . او گفت که یک کودک ۴ ساله در وضعیت بحرانی به بیمارستانی در اوکلند منتقل شد .

او گفت که اغلب این افراد اعتراف کرده‌اند که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند ، اما این افراد در بیمارستان همچنین شامل دو پسر ۲ و ۱۳ ساله هستند که در نظر گرفته می‌شوند .

صدمات از نسبتا ً سطحی تا آسیب‌های سر ، شکم و سینه در نوسان بودند . او گفت که بسیاری از آن‌ها برای رسیدگی به آسیب‌های پیچیده خود به چندین درمان نیاز خواهند داشت .

رابرتسون می‌گوید : " واضح است که ما نگران تعدادی از بیماران با نامیدن آن‌ها به شدت بیمار هستیم . "

Lianne Dalziel ، شهردار کریسچرچ ، روز شنبه گفت که این شهر تمام تلاش خود را می‌کند تا از خانواده‌های قربانیان حمایت کند ، از جمله کمک به ترتیبات خاکسپاری و مکان‌هایی که عزیزانشان دفن خواهند شد.

او گفت : " ما در مورد افرادی صحبت می‌کنیم که سال‌ها و سال‌ها در اینجا زندگی کرده‌اند . آن‌ها دوستان ما هستند ، آن‌ها همسایگان ما هستند . ما در این زمان آن‌ها را در آغوش می‌گیریم ."

او درباره قاتل مظنون گفت : " او صدای نفرت بود و تنها راهی که جامعه می‌تواند به صدای نفرت پاسخ دهد این است که با عشق ، دلسوزی و مهربانی کنار هم بیاید ."

خروجی‌های خبری اغلب از انتشار ویدیوی حملات نیوزلند خودداری می‌کنند .

به جز چند نشریه بریتانیایی ، بیشتر سازمان‌های خبری به تلاش خود برای کاهش پوشش click از تروریست‌ها یا حملات خشونت‌بار ادامه دادند .

سکوهای رسانه اجتماعی در تلاش هستند تا ویدیو عکاسی نیوزلند را پیاده کنند

مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۰۱ : ۴۷

۱۶ مارس ۲۰۱۹ ، ۲ : ۲۰ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

اریک اورتیز ، Farnoush امیری و کلیر اتکینسون

در ساعات پس از تیراندازی به دو مسجد در نیوزیلند ، تقریبا ً هر سازمان خبری مهم تصمیم گرفت که کلیپ‌هایی را از فیلمی که به نظر می‌رسید مرد مسلح به طور زنده زنده است منتشر نکند .

منبع سایت

اشراف سلطنتی وضع جماهیر مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان آیین نامه های معافیت موارد خاص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.