سلطنتی

مروری بر روش

بررسی

به عنوان بخش اصلی پروژه تحقیقاتی ما , ما یک بررسی رو به رو را برای سنجش چگونگی ارزیابی نیروهای نظامی , اقتصادی , جغرافیایی و اجتماعی روسیه انجام دادیم . رای‌گیری توسط میانه در اکتبر ۲۰۰۷ انجام شد . از نظر جنسیت , سن , تحصیلات و نوع سکونت , نمونه مورد مصاحبه قرار گرفتند . حاشیه خطای نمونه‌گیری عبارت است از :

پرسشنامه توسط سرمایه سیاسی ساخته شد . ما انواع مختلف سوالات را در پرسشنامه مطرح کردیم . از پاسخگویان خواسته شد تا موقعیت نسبی کشورهای منتخب را براساس پتانسیل نظامی , اقتصادی , جغرافیایی یا اجتماعی شان رتبه‌بندی کنند . کشورهای مورد بحث عبارتند از : روسیه , موضوع تحقیق ما ; چین و ایالات‌متحده آمریکا , قدرت‌های جهانی که با روسیه رقابت می‌کنند ; آلمان و انگلستان , قدرت‌های بزرگ اروپا ; و مجارستان . علاوه بر این رتبه‌بندی‌های نسبی , ما از پاسخگویان درخواست کردیم که جمعیت دقیق چین , روسیه و اتحادیه اروپا را برآورد کنند . به منظور سنجش پتانسیل نفوذ دشمن در روسیه , از پاسخ دهندگان خواسته شد تا ارزیابی کنند که چگونه این امکان وجود دارد که روسیه اخبار جعلی و اطلاعات دروغ را منتشر کند تا بر دیدگاه‌های اروپاییان اثر بگذارد و یا اینکه جاسوسان روس مخفیانه مرتکب قتل‌های هدفمند در داخل کشور می‌شوند .

سوالات و توزیع جدول‌بندی شده جواب‌ها در کل نمونه در ضمیمه موجود است .

کشتی جنگی آینده : نگاهی به چشمان فردا ناوگان

باب

دید کناره گیری سبک کف پاک وضع

نمایش تصاویر گالری

در حالی که از لحاظ تاریخی شاید رایج‌ترین کشتی جنگی بزرگ باشد , نیروی دریایی آمریکا یک ناو جنگی واحد در ناوگان خود برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ ندارد . در عین حال , بسیاری از نیروی دریایی , هم بزرگ و هم کوچک , در حال جایگزینی با ناوچه بیشتر برای قرن بیست و یکم هستند . پس ناوچه آینده چگونه خواهد بود و چگونه آن‌ها بر درگیری‌های آینده تاثیر خواهند گذاشت ?

کلاس خطر اولیور آخرین ناوچه در نیروی دریایی آمریکا بود

مفهوم مشترک نیروی دریایی آمریکا ( x )

لاکهید مارتین از نیروی دریایی آمریکا

وقتی به نیروی دریایی مدرن نگاه می‌کنیم , مسحور شدن با کشتی‌های بزرگ‌تر و پر زرق و برق مانند زیردریایی‌های اتمی و زیردریایی‌های اتمی آسان است , اما به لطف این ناو جنگی است که این ستاره‌ها می‌توانند به سلامت بندر را ترک کنند . ناوچه به عنوان " چشم ناوگان " شناخته می‌شود , به اندازه یک ناوچه کوچک و یک ناوشکن بزرگ‌تر , و به عنوان یک ناو جنگی بزرگ عمل می‌کند که می‌تواند مستقل از ناوگان و آزاد کردن کشتی‌های بزرگ‌تر در مناطق با خطر متوسط عمل کند .

از زمانی که اولین ناوچه در عصر بادبان ( اواسط قرن نوزدهم تا اواسط قرن نوزدهم ) معرفی شد و در رمان‌های c . اس . جنگل‌بان , الکساندر کنت و پاتریک اوبراین . در آن روزها , ناوچه کوچک , سریع , مربعی‌شکل و مجهز به سلاح‌های سبک بود . آن‌ها برای مبارزه با بقیه ناوگان در نبرده‌ای رسمی مناسب نبودند , اما آن‌ها برای ماموریت‌های انفرادی دراز مدت در سراسر جهان , شامل گشت زنی , اسکورت کاروان , محاصره , ضد دزدی و ضد برده‌داری , و اکتشاف , ایده‌آل بودند .

کشتی جنگی مدرن

در طول جنگ جهانی دوم , نام این ناوچه توسط نیروی دریایی سلطنتی احیا شد و برای توصیف یک طبقه جدید از کشتی‌های ضد زیردریایی که به سرعت و در عین حال ارزان بودند , مورد استفاده قرار گرفت . در طول جنگ سرد , در طی جنگ سرد , تکنولوژی‌های جدید و ناوچه به انواع گوناگونی از متغیرها تغییر می‌کرد چون آن‌ها به کندی با موشک‌های جدید , رادار , موشک هدایت‌شونده , هلیکوپتر , عرشه پرواز , آشیانه , و دیگر تجهیزات پیشرفته به راه افتادند .

منبع سایت

جماهیر مراکز زمینی شمال مشاوره معافیت پزشکی: بیماری اعصاب و روان مزایا و معایب معافیت کفالت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.