اقیانوس هند

هواپیمای B - ۶ B عطارد بر پایه یک هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ پرواز می‌کند . این هواپیما بخشی از " Charge " است و جامعه را انتقال می‌دهد . Callaghan گفت که ماموریت آن این است که رئیس‌جمهور و وزیر دفاع به طور مستقیم با زیردریایی‌های آمریکایی ، بمب گذاران و سیلوهای موشک در طول جنگ هسته‌ای ارتباط برقرار کنند .
طبق داده‌های مرکز ایمنی نیروی دریایی ، این پنجمین کلاس کلاس پنجم هوانوردی بود که پس از پنج ماه به سال مالی ۲۰۱۹ مورد حمله قرار گرفت .
برای اولین بار در اقیانوس آرام ، F- ۳۵ Bs برای اولین بار در اقیانوس آرام ضربه می‌زند .
در ۳ فوریه ۲۰۱۹ ، یک صاعقه اف - ۳۵ B با گروه اف - ۳۵ B از اسکادران Tiltrotor نیروی دریایی متوسط در ۳ فوریه ۲۰۱۹ را بر فراز دریای چین شرقی حمل می‌کند . ( عکس از سرلشکر جسی Peppers )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
جنگنده مشترک اف - ۳۵ B " اف - ۳۵ B " در هفته‌های اخیر در طی استقرار در دریا در زمانی که هواپیما حملات آموزشی را با بار انبار مهمات انجام داد ، به مقام اول دست یافت .
براساس خبر رسمی که از واحد اعزامی نظامی سی و یکم نیروهای دریایی مستقر شده، نیروهای نسل پنجم از عرشه کشتی حمله آبی‌خاکی به سوی دریاهای چین و شرق چین با باری از ماموریت آموزش نظامی خود آغاز به کار کردند . به گفته مسئولان ، این دوره آموزشی بین ۲۶ ژانویه و ۶ فوریه صورت گرفت .
مبارز ضربتی مشترک که انواع خاصی از نیروی هوایی ، نیروی دریایی و نیروی دریایی دارد ، برای فعالیت در حالت پنهان طراحی شده‌است ، که تنها تجهیزات داخلی را حمل می‌کند تا هواپیما کم‌تر قابل‌تشخیص باشد و در عمل تولید کننده سلاح‌های داخلی و خارجی را تکمیل کند .
به گفته لاکهید ، طبق گفته لاکهید ، هواپیما می‌تواند ۲۲، ۰۰۰ پوند بمب و موشک را حمل کند .
براساس این خبر سی و یکم , اف - 35 Bs در تحول آموزشی اخیر با موشک‌های CATM - 9 X ایکس Sidewinder , بمب‌های ۵۰۰ پوندی GBU - 12 Paveway 2 و ۱,۰۰۰ - 32 ordnance حمله مستقیم Joint ( JDAM ) بارگیری شدند . این هواپیما در طی این تمرین , سلاح‌های بی‌اثر و انفجاری دست‌ساز را خنثی کرد .
سرهنگ دوم Michael , رئیس بخش اف - 35 B که مسئول اسکادران Tiltrotor Marine ( بازنشسته ) است , در بیانیه‌ای گفت : " ما با استفاده از قابلیت‌های کامل اف - 35 B در دریا به موفقیت ماموریت دست یافته‌ایم ."
رانتری افزود که اف - ۳۵ قادر به درگیر کردن هواپیماهای دشمن به بازی ، به اهداف شبیه‌سازی شده با سلاح‌های دارای دقت داخلی و خارجی ، و تکمیل ماموریت آموزشی با اجرای یک فرود عمودی بر روی زنبور است . تنها اف - ۳۵ B دارای قابلیت فرود عمودی است ، به لطف یکی از طرفداران قوی بالابر در بدنه هواپیما .
مقامات گفتند این اولین بار است که اف - ۳۵ B حملات خود را در منطقه به طور کامل بار اجرا کرد .
سرهنگ رابرت Brodie ، فرمانده هنگ یکم MEU و اف - ۱۸ Hornet، در بیانیه‌ای گفت : " ترکیب تاکتیک‌های پنهانی و هواپیماهای نظامی کاملا ً بار مرگبار مرگبار تیم واحد اعزامی نیروی دریایی / گروه اعزامی نیروی دریایی " را افزایش می‌دهد " . این توانایی قدرتمند و فراگیر اف - ۳۵ B توانایی بیشتری برای پشتیبانی از توانایی نیروی دریایی نیروی دریایی برای مبارزه در محیط پویا و در حال رشد هند و اقیانوس آرام فراهم می‌کند ."
گروه اف - ۳۵ B برای اولین بار در مارس ۲۰۱۸ با خط هوایی اقیانوس آرام مستقر در اقیانوس آرام مستقر شد و اولین استقرار عملیاتی دریایی برای هواپیما را مشخص کرد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.