اوایل

سازمان ایالتی نیویورک Legion's قطعنامه ای را در اوایل ژانویه تصویب کرد که به دنبال کمک به دولت Legislature's و delegation's کنگره در متقاعد کردن وزارت دفاع در برابر exhume باقی مانده در گورستان ملی لانگ آیلند در Farmington است .
" شما یک رفیق قدیمی را پشت سر می‌گذارید . برای من هم ون کاری که کردند . آن‌ها می‌توانند این افراد را شناسایی کرده و آن‌ها را به خانه ببرند . " گری Schacher ، فرمانده گروه نیویورک در نیویورک ، روز پنج شنبه به آسوشیتد پرس گفت .
چهار قبر از جمله چند نفر از ۱۳۶ ملوان کشته شدند که در اثر انفجار یو اس اس Turner منفجر شد و در نزدیکی ورودی بندر نیویورک در سوم ژانویه ۱۹۴۴ غرق شد . تعداد زیادی از ملوانان در هر قبر به خاک سپرده شدند. هر سنگ قبر با عبارت " ملوانان " ناشناخته " و تاریخ غرق شدن حکاکی می‌شود .
به گفته مقامات نیروی دریایی ، انفجارهای داخلی منشا ناشناخته ، ناوشکن "destroyer " را که تازه از ماموریت کاروان در اقیانوس اطلس بازگشته بود ، غرق کرد . دلیل دقیق این انفجار هرگز مشخص نشد . حدود ۱۵۰ ملوان از این انفجار جان سالم به در بردند .
گروه Accounting دفاع Pentagon's / وزارت کشور وظیفه یافتن و شناسایی جنگ nation's که از درگیری‌های پیشین کشته شدند را بر عهده دارد . در فوریه ۲۰۱۷ ، مقامات DPAA به آسوشیتد پرس گفتند که سوابق دندان‌پزشکی و اسناد دیگری که می‌توانند به شناسایی بقایای اجساد مدفون در گور لانگ در جزیره کمک کنند ، گم شده‌اند . این خبرگزاری در آن زمان گفت که مقامات گفتند که تلاش برای یافتن این اسناد انجام شده‌است .
اگر اسناد شناسایی شدند بلافاصله پس از آن از مقامات DPAA تعیین خواهد شد .
Schacher ، یکی از افسران بازنشسته نیروی دریایی ، گفت که او تا زمانی که یکی از بستگان whose در این فاجعه دو سال پیش کشته شد نشنیده بود . Schacher قول داد که اگر او به عنوان فرمانده دولتی منصوب شود تلاش کند که the Turner از خاک بیرون کشیده‌شده و شناسایی شود .
وی گفت : " ما از همراهان خود مراقبت می‌کنیم . "
سرباز و شهروند فرانسوی در حمله قطار Thwarting
کنسول عمومی فرانسه امانوئل - - - Damiens ، چپ ، به اسپنسر استون ، آنتونی Sadler و Alek Skarlatos در طی یک مراسم پذیرش تابعیت فرانسوی در ساکرامنتو ، کالیفرنیا تبریک گفت . ، پنجشنبه ، ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ . ( عکس از آسوشیتدپرس / رندل بنتون )
۱ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
- sacramento ، Calif . - سه مرد کالیفرنیا به خاطر نقششان در خنثی کردن حمله تروریستی به قطار فرانسوی در سال ۲۰۱۵ ، به تابعیت فرانسه داده شدند .
اسپنسر استون ، Alek Skarlatos و آنتونی سادلر از روز پنج شنبه در مراسمی در ساکرامنتو ، ملیت پیدا کردند . آن‌ها توسط امانوئل - Damiens ، کنسول عمومی فرانسه در سان‌فرانسیسکو و گای Michelier ، کنسول افتخاری فرانسه در ساکرامنتو ، مفتخر شدند .
این سه مرد در سفری به اروپا از آمستردام به پاریس در زمانی که به مهار مردی که در داخل قطار آتش گشود کمک کردند . مقامات می‌گویند که مهاجم ، ایوب El ، با اسلام تندرو رابطه داشته‌است .
Skarlatos یکی از اعضای سابق گارد ملی اورگان است و در نیروی هوایی نیروی هوایی آمریکا اولین گروه هوانوردی نظامی است .
هر سه نفر اهل منطقه ساکرامنتو هستند .
نیروی دریایی " Deal " ، ۴ میلیارد دلار به ارزش ۴ میلیارد دلار رسید .
یک جرثقیل ، قایق پایینی را به ناو هواپیمابر هسته‌ای جان اف ، که با نیروی اتمی کار می‌کند ، حرکت می‌دهد . کندی ( CVN ۷۹ ) در Huntington Ingalls در نیوپورت نیوز واقع شده‌است . ۲۲ ژوئن ۲۰۱۷ . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۱ فوریه ۲۰۱۹
روزنامه پیام روزانه ( نیوپورت نیوز ، Va ) و " هیو Lessig " ( Hugh Lessig )
نیروی دریایی روز پنجشنبه قراردادی برای خرید عمده دو ناو هواپیمابر هسته‌ای به امضا رساند ، حرکتی که بنا بر گزارش‌ها سالانه ۴ میلیارد دلار در طول بلند مدت ذخیره خواهد شد و ثروت نیوپورت نیوز را افزایش خواهد داد.
این قرارداد ۱۵.۲ میلیارد دلاری به ساخت‌وساز اجازه می‌دهد تا بر روی سازمانی اس یو اس آینده که اکنون در بارانداز کار می‌کند ، و یک حامل بدون نام که به نام CVN - ۸۱ شناخته می‌شود ، ادامه دهد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.