قدیم

بررسی نقش سه نوازی در امور VA در مجلس
پرونده - در این عکس مورخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ ، رئیس‌جمهور دونالد Trump's مار - a در ساحل پالم ، Fla . ( عکس از آسوشیتدپرس / آل کس براندون ، بایگانی )
۸ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس شروع به تحقیق در مورد اتهامات نفوذ سه تن از دوستان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد تصمیمات اتخاذ شده در وزارت امور سربازان بازنشسته و نقش آن‌ها در صورت انجام پیشنهادها آن‌ها کرده‌است .
نماینده کمیته ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا ، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او تحقیقات را برای " درک بهتر گستره و ماهیت رابطه بین the و Marvel شرمن ، دکتر بروس Moskowitz و مارک شرمن ، یک وکیل ، آغاز کرده‌است که همه آن‌ها اعضای " باشگاه گلف ملی ترامپ " مار - a هستند .
یک گزارش تحقیقی توسط سازمان خبری ProPublica profit در آگوست گذشته گفت که این سه " به مقامات VA تکیه کرده و سیاست‌هایی را هدایت کردند که میلیون ‌ها آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد " ، علی‌رغم اینکه هرگز در ارتش آمریکا یا ایالات‌متحده خدمت نکرده اند .
از طریق صدها سند بدست‌آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات ، خروجی رسانه‌ها نشان داد که سه outsized اعمال‌شده بر تصمیم‌گیری‌ها و سیاست در این بخش ، برنامه‌های جدید را توصیه کرده و اغلب با کارمندان دولت مشاوره می‌کنند .
اعضای کا - a در دفاع از آن‌ها از طریق یک سخنگو گفتند که آن‌ها بعنوان مشاوران داوطلب بدون مجوز برای تصمیم‌گیری در اداره عمل کرده‌اند .
آن‌ها گفتند : " در همه زمان‌ها ، ما کمک و مشاوره خود را به طور داوطلبانه پیشنهاد کردیم ، به دنبال هیچ چیز در عوض ، … ما هیچ نوع سیاست ایجاد یا اجرا نمی‌کردیم ."
Takano ، کپی از نماینده عالی‌رتبه committee's ، فیل رو ، R - تنسی ، نامه‌ای به VA Wilkie فرستاد که او را از تحقیقات مطلع کرده و از اسناد ، ایمیل‌ها ، مبادلات متن ، سوابق تلفن و انواع دیگر ارتباطات که شامل سه مرد با توجه به the بودند ، درخواست کرده بود .
او به ۲۲ فوریه مهلت داد .
دفتر پاسخگویی دولت در ماه نوامبر تحقیقی را در مورد نقش این سه در امور VA ، از جمله هر گونه تاثیری که ممکن است در تصمیم قراردادی برای مدرن‌سازی سیستم پرونده‌های الکترونیک سلامت الکترونیک داشته باشد ، آغاز کرد .
سپتامبر گذشته ، Wilkie درخواست مشابهی را برای اسناد توسط نماینده سابق تیم walz ، نماینده سابق دموکرات در کمیته امور سربازان قدیمی ، رد کرد و گفت که این اسناد به دلیل اقامه دعوی قضایی در دادگاه منطقه ایالات‌متحده برای منطقه کلمبیا گزارش شده‌اند . او ادعا کرد که این روابط تخطی از قانون کمیته مشورتی فدرال است .
Curt Cashour ، سخنگوی Military.com ، گفت که the در مورد ارتباطات خود با Perlmutter ، Moskowitz و شرمن شفاف بوده‌است و به درخواست‌های چند جانبه پاسخ داده و پاسخ‌های کنگره را به اشتراک گذاشته‌است . پاسخ‌ها نیز می‌توانند بصورت آنلاین در کتابخانه VA's FOIA یافت شوند .
Cashour گفت : " از آنجا که بیشتر این ارتباطات تحت رهبری قبلی VA رخ داده‌است ، ما شما را برای اظهار نظر بیشتر به آن‌ها ارجاع می‌دهیم . هیچ‌کس از خارج از اداره سیاست‌ها یا تصمیمات VA را دیکته نمی‌کند - - that's به Wilkie و رئیس‌جمهور ترامپ . دوره ."
Takano گفت که او نگران این است که سه نفر از " ثروت و ارتباطات خود به رئیس‌جمهور ترامپ و خانواده‌اش برای تصمیم‌گیری برای این بخش استفاده کرده‌اند ."
Takano در این خبر گفت : " مقامات دولتی و افراد خصوصی که به دنبال استفاده از این بخش برای غنی‌سازی شخصی هستند ، یا کسانی که تصمیم‌های ضعیفی می‌گیرند که دلارهای مالیات دهندگان را هدر می‌دهند یا تاثیری منفی بر تحویل مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی دارند و منافع باید در نظر گرفته شوند ."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.