فدرال

او افزود که خسارت به تسهیلات پایه ۳، ۰۰۰ تن از اعضای سرویس را آواره کرده‌است و ۴، ۰۰۰ خانواده نظامی از سطوح مختلف تخریب در خانه‌های خود رنج برده‌اند . این خانه‌ها اکنون در حال بازسازی یا تعمیر هستند ، اما هنگامی که خانواده‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برند ، واتسون می‌گوید که این خانه‌ها ، نیروی دریایی را از ماموریت خود منحرف می‌کند .

او گفت : " آنچه به آن‌ها اجازه می‌دهد موفق باشند این واقعیت است که ما امکانات ، افراد و منابع را داریم تا آن‌ها را برای کاری که در زمان خدمت به کشور ما انجام می‌دهند ، آماده کنیم .

واتسون گفت : " بسیاری از زیرساخت آسیب‌دیده در این طوفان‌ها ساختمان‌های قدیمی بودند که نیروهای دریایی سالهاست که باند را در دست گرفته‌اند . "

بسیاری از آن‌ها اکنون غیرقابل‌سکونت شده‌اند و نیاز به پاره کردن و بازسازی برای تحمل طوفان‌های آینده دارند - - چون آن‌ها دارند می‌آیند .

واتسون گفت : " ما تنها در حدود شش ماه از طوفان‌های فصلی بعدی فاصله داریم .

نیروهای دریایی نیاز به حمایت از رهبران در سطح ایالتی و ملی دارند چرا که درخواست ۳.۸ میلیارد دلار برای تعمیرات را می‌دهد .

واتسون گفت : " انعطاف ما به طریقی علیه ما کار می‌کند ، چون اعضای ارتش … [ ما ] انعطاف‌پذیر هستیم . اما ما باید به این جا کمک کنیم تا از آخرین طوفان‌ها خوب بهره‌مند شویم ."

Mich . سناتور نیروی هوایی را به خاطر دخالت پرخاشگرانه در درگیری مسلحانه سرزنش کرد .

مرکز هوانوردی غیرنظامی نیروی هوایی در ۱ اوت ۲۰۱۷ در پایگاه نیروی هوایی former در میشیگان ، دومین دور از نمونه‌برداری آب را آغاز کرد. نیروی هوایی از ۵۴ چاه آب آشامیدنی و دو چاه شهرداری در نزدیکی تاسیسات استفاده می‌کند تا مشخص شود که آیا perfluorooctanoic و اسیده‌ای چرب و PFOA و PFOA و PFOA از سال ۲۰۱۵ تغییر یافته‌اند .

مرکز هوانوردی غیرنظامی نیروی هوایی در ۱ اوت ۲۰۱۷ در پایگاه نیروی هوایی former در میشیگان ، دومین دور از نمونه‌برداری آب را آغاز کرد. نیروی هوایی از ۵۴ چاه آب آشامیدنی و دو چاه شهرداری در نزدیکی تاسیسات استفاده می‌کند تا مشخص شود که آیا perfluorooctanoic و اسیده‌ای چرب و PFOA و PFOA و PFOA از سال ۲۰۱۵ تغییر یافته‌اند . -

۳ فوریه ۲۰۱۹

MLive.com ، واکر ، Mich . | توسط الیسون الیسون

OSCODA ، Mich . - سناتور دموکرات ایالات‌متحده ، گری پیترز ، از نیروی هوایی ایالات‌متحده برای اتخاذ یک موضع تهاجمی و تدافعی " با وضعیت میشیگان مربوط به پاک‌سازی آلودگی سمی در یک پایگاه سابق در شمال میشیگان انتقاد می‌کند .

در نامه‌ای سی و یکم ژانویه ، پیترز از نیروی هوایی هدر ویلسون بازدید کرد تا از جامعه of بازدید کند که در آن مواد شیمیایی PFAS که از پایگاه نیروی هوایی Wurtsmith former می‌آیند ، چاه‌های آب آشامیدنی ، دریاچه‌ها ، رودخانه‌ها را آلوده کرده و باعث افزایش آلودگی آب دریاچه می‌شود .

این نامه یک گزارش MLive را دنبال می‌کند مبنی بر اینکه نیروی هوایی از مطابقت با مقررات دولتی که مقدار PFOS ، یک ترکیب شناخته‌شده در خانواده PFAS را محدود می‌سازد، به ۱۲ بخش در هر تریلیون ( ppt ) در آب‌های زیرزمینی که وارد بدنه‌های آبی سطح می‌شوند را محدود می‌کند .

پس از اعلامیه نقض قوانین زیست‌محیطی در میشیگان ، نیروی هوایی در ماه دسامبر به دولت گفت که هیچ اقدام جدیدی برای ریشه‌کن کردن جریان آلودگی که وارد یک تالاب به نام Clark's Marsh در نزدیکی پایگاه سابق می‌شود انجام نخواهد داد .

نیروی هوایی اعلام کرد که به دلیل مصونیت پادشاه فدرال از دولت یا قوانین محلی ، مجبور به پیروی از مقررات دولت نبوده است .

پیترز ، دموکرات رتبه‌بندی مجلس سنا و کمیته امور دولتی ، ابراز نگرانی کرد که نیروی هوایی " با حسن‌نیت کار نمی‌کند " و گفت که کنگره مصونیت پادشاه فدرال را برای حفاظت از محیط‌زیست لغو کرده‌است .

منبع سایت

هستک شمالی مطبوعات رژیمی نکتار عراق اسمیت شواهد پیمان پنتاگون مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت منابع جدید دفترچه پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش چهارم )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.