علیه دشمن

به گزارش وستی . خدمه کشتی را با سطل‌ها بعد از شکست پمپ‌ها آزاد کردند . هنگامی که فیتزجرالد برای بازگشت به بندر تقلا می‌کرد , مسیر جهت‌یابی آن شکست خورد . دریانورد کشتی از یک دستگاه gps دستی و نمودارهای کاغذی استفاده می‌کرد تا کشتی را هدایت کند . "

یک فرمانده !

یک روز پیش از تصادف , جان بنسون , افسر فرمانده سابق این کشتی , به ملوانان گزارش داد که برای آموزش در حال انجام‌وظیفه هستند . هنگامی که تمرینات به پایان نرسید , بنسون یک سوییچ آخرین دقایق به دستورها معمول شبانه خود داد .

به گزارش وستی . " اما این شب , بنسون این تعداد را تا کشتارگاه دو برابر کرد و به افسر اتاق بیشتری برای مانور داد بدون اینکه مجبور شود بیدارش کند . "

درگیری‌های احتمالی .

بنا بر این گزارش , یکی از دلایلی که بنسون نیاز به استراحت داشت , این است که او نگران ماموریت آینده فیتز فیتز است .

اگرچه این امر برای cos معمول است که در طول ترانزیت شبانه شلوغ بر روی پل بماند , بنسون نگران قایقرانی در آبه‌ای مورد مجادله با مناقشات ارضی در سواحل چین است , که به قول معروف " می‌تواند منجر به رویارویی با کشتی‌های جنگی چینی شود . " "

که یک گروه تازه‌کار را ترک کرد که روز طولانی آموزش را در یک موقعیت چالش برانگیز گذرانده بودند .

خدمه پرواز می‌کردند .

به گزارش وستی . این گروه جدید " جوان‌تر و کم‌تر باتجربه " بود .

این بالاترین درصد خدمه جدید در ناوگان است . "

این داستان می‌گوید : " اما فرماندهان نیروی دریایی حتی بیشتر از این کار خود را انجام داده‌اند و به تعداد ملوانان بنسون نیاز دارند که این کشتی را به راحتی اداره کنند . " " فیتزجرالد حدود سه هزار نفر را در اختیار داشت - - خیلی کوتاه از ملوانان آمریکایی که نیروی دریایی نامیده می‌شدند . "

جاه‌ای خالی کلیدی .

به گزارش وستی .

در این گزارش آمده‌است : " افسر ارشد , با آموزش دریانوردان بی‌تجربه برای هدایت کشتی , به مدت بیش از دو سال , خالی نشده بود . " " تکنسین مسئول رادار کشتی , بدون هیچ جایگزینی , در مرخصی پزشکی بود . "

آن‌ها افزودند که این کار را برای پست نگهبانی در هر دو سمت راست و چپ کشتی مشکل کرده‌است . "

بخشی از این مجموعه را در اینجا بخوانید .

بخشی از " سال‌ها هشدارها " , سپس مرگ و فاجعه : چگونه نیروی دریایی ملوانان خود را شکست داد . "

تفنگداران در طی استقرار خاور میانه به تاکتیک‌های روسی نگاه می‌کنند

تفنگداران دریایی با گردان گردان , هنگ تفنگداران دریایی , که به هدف خاص نیروی دریایی نیروی کار دریایی - واکنش به بحران دریایی وابسته بودند , اهداف خود را در یک تظاهرات ضد حریق در نزدیکی پایگاه نظامی مستقر در سوریه , سوریه , در روز سپتامبر , در روز سپتامبر , کشتند . ( عکس از گروه تفنگداران دریایی از سان کارلوس لوپز )

۲۹ فوریه

نوشته جی نا بل

هزاران نیروی دریایی که ماموریت‌های واکنش به بحران را در خاورمیانه انجام می‌دهند , به دنبال آن هستند که ببینند جنگ با دشمن بالقوه ای مانند روسیه چه شکلی است .

همچنان که میدان جنگ در خاورمیانه پیچیده‌تر می‌شود - - با پشتیبانی روسیه از نیروهای سوریه و ترکیه , متحد ناتو که در سمت مخالف درگیری از نیروهای واکنش بحران مستقر در نیروی دریایی می‌جنگد , در حالیکه در منطقه فعال هستند با تهدیدات جدیدی مواجه هستند .

برای سرویسی که تقریبا ً دو دهه است با گروه‌های شورشی مبارزه می‌کند , ارائه یک نگاه واقعی به چیزی است که آن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند اگر علیه دشمنان پیشرفته‌تر با تجهیزات پیچیده مواجه شوند .

منبع سایت

ورود مشغله بازار هیچ انتصاب قدیم مارک فلوکس اوایل ثانیه مشاوره اعزام به خدمت نخبگان نیروهای مسلح روند رسیدگی به معافیت پزشکی نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.