افراد زیاد

ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که در اواخر فوریه با کیم برای دومین نشست در ویتنام خواهد نشست . اولین نشست آن‌ها در سنگاپور در ژوئن گذشته منجر به تعهد مبهمی به " تفسیر کامل شبه‌جزیره کره " شد ، اصطلاحی که ماشین تبلیغاتی او قبلا ً زمانی که ادعا می‌کرد تنها پس از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از کره‌جنوبی به کار می‌رود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
Stephen Biegun ، فرستاده ارشد کره‌شمالی در کره‌شمالی ، هفته گذشته از پیونگ یانگ دیدن کرد تا جزئیات نشست آتی را بررسی کند . دفتر ریاست‌جمهوری Korea's جنوبی پس از اینکه از by در مورد سفر پیونگ یانگ مطلع شد ، روز یکشنبه گفت که مقامات آمریکایی و کره‌شمالی قصد دارند در هفته ۱۷ فوریه در یک کشور آسیایی که نامش اعلام‌نشده است ، یکدیگر را ملاقات کنند .
ارتش آمریکا به کره‌جنوبی رسید تا ژاپن را خلع‌سلاح کند، که شبه‌جزیره کره را از سال ۱۹۱۰ تا ۴۵ تسخیر کرد و بعد از جنگ جهانی دوم آن را شکست داد. بیشتر سربازان آمریکایی در سال ۱۹۴۹ پس رفتند اما سال بعد برای جنگ در کنار کره‌جنوبی در جنگ کره برگشتند .
کاپیتان نیروی دریایی ، انتگرال رسمی Groton در حفظ پایگاه ، نمی‌میرد
در ۱۳ ماه مه سال ۲۰۰۵ در ورودی اصلی زیردریایی نیروی دریایی ایالات‌متحده در Groton ، Connecticut دیده می‌شود . ( اسپنسر پلات / گتی ایماژ )
۹ فوریه ۲۰۱۹
کن ، نیویورک ، کن . نویسنده : کیمبرلی Drelich
GROTON - - فرانک " میک " ( میک ) یک شخصیت کلیدی در خنثی کردن تلاش‌ها برای بستن پایگاه زیردریایی نیروی دریایی و یک مشاور بلندمدت شهر دوشنبه ، روز دوشنبه در سن ۸۲ سالگی درگذشت .
او این هفته را توسط اعضای جامعه به خاطر می‌آورد که در مورد اهدا او به هر دو جامعه و کشور سخن می‌گفتند .
کاپیتان او سی ' ۳۰ ساله در نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی جرج واشنگتن کارور ( SSBN ۶۵۶ ) فرمانده زیردریایی نیروی دریایی به نام خلیج کینگز بی ، جورجیا ، و رهبری ترایدنت و programs موشکی Tomahawk در پنتاگون .
O ' Beirne ، یک ساکن Mystic ، در تلاش‌های محلی برای نجات پایگاه زیردریایی نیروی دریایی از Realignment اصلی و پیشنهادها خاتمه ، یا براک مشهور شد . بنا بر اعلام obituary ، وی همچنین از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۲ در شورای شهر Groton خدمت کرده‌است و همچنین یک دوره به عنوان شهردار منصوب شده‌است .
باب راس ، مدیر اجرایی اداره امور نظامی ایالت Connecticut ، گفت : " ما مدل آنچه در Connecticut تحسین می‌کنیم را بررسی می‌کنیم : کسی که تمام عمر خود را حتی پس از ترک خدمت سربازی ، تمام عمر خود را وقف خدمات عمومی می‌کند ."
تلاش برای تمام کردن راه از طریق
جو کورتنی ، نماینده ایالات‌متحده آمریکا ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانکتیکات " یک وطن‌پرست بزرگ " را با گذر O " Beirne " از دست داد که " داوطلب خستگی‌ناپذیر برای تیم Connecticut " در سد کردن براک در این پایگاه بود .
کورتنی عقیده دارد " میراث او برای این منطقه نسل‌ها ادامه خواهد یافت ."
Stonington راب سیمونز ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در زمان فرآیند براک در سال ۲۰۰۵ خدمت می‌کرد ، گفت که Beirne تخصص خود را در مورد عملکرد مفصل پایه ، زیردریایی‌ها و کیفیت زندگی در جنوب شرقی کانکتیکات به ارمغان آورد که در ساخت یک استراتژی برای نجات پایه بسیار مفید بود .
سیمونز گفت : " هیچ شکی نیست که دخالت او در حفظ این روز کمک کرده و به نجات پایه کمک کرده‌است . "
سام Gejdenson ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در سال ۱۹۹۳ بود ، زمانی که پیشنهاد BRAC برای انتقال زیردریایی از Groton وجود داشت ، گفت که Beirne برای حفظ پایگاه زیردریایی بسیار حیاتی بود .
او گفت : " شما می‌توانید بسیاری از افرادی را پیدا کنید که داوطلب می‌شوند، وقت خود را داوطلب می‌کنند و اعتماد ، سطح توانایی و تلاش او را دارند .
مدیر سابق شهر " مارک Oefinger "، مارک Oefinger ، گفت که " Beirne " به موفقیت نبرده‌ای region's در برابر براک مشهور است و دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌است . او نه تنها زیردریایی‌ها را می‌راند بلکه به زیردریایی نیروی دریایی در روزه‌ای اولیه خود دستور داده بود ، و او سخنگوی اصلی گروه بود که برای نجات پایگاه در Groton کار می‌کرد . او که از تخصص خود تماس گرفته بود ، برای تاثیرگذاری بر معیارهای مورد استفاده در تصمیم‌گیری در براک ، ضروری بود تا در برابر پایگاه زیردریایی در Groton منصفانه ‌تر عمل کند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.