فلوکس

حمایت از Making شعار " May - بی‌طرف " ممکن است محو شود .

شعار وزارت امور سربازان قدیمی ، نشان می‌دهد که روی یک پلاک در بیرون ساختمان اداره بهداشت سربازان قدیمی در واشنگتن دی سی Hope هاج و Military.com دیده می‌شود .

۷ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

یک نظرسنجی سالانه از سازمان سربازان قدیمی عراق و سربازان قدیمی آمریکا ( IAVA ) نشان داد که کم‌تر از نیمی از اعضای نظرسنجی از یک نسخه نمادین دیگر از گروه " امور سربازان قدیمی " حمایت می‌کنند : " برای مراقبت از او چه کسی باید این مبارزه را تحمل کند ، و برای بیوه او و یتیم او ."

این تحقیق که هفته گذشته منتشر شد، در حدود ۴، ۶۰۰ نفر از اعضای خانواده نشان داد که ۴۶ درصد " به شدت " یا " تا حدی " از تغییر شعار " آبراهام Lincoln's " با شکوه دوم حمایت کردند .

در حدود ۳۰ درصد " قویا " یا " تاحدودی " با تغییر شعار مخالف بودند ، در حالی که ۲۴ درصد در مورد این موضوع بی‌تفاوت بودند .

در ماه اکتبر ، کلینیک خدمات حقوقی سربازان بازنشسته در مدرسه حقوق ییل ، با پشتیبانی IAVA ، شبکه اقدام Women's خدمات ، و اتحاد Veterans نیویورک از the درخواست کردند که شعار خود را تغییر دهند .

در این دادخواست گفته شده‌است : " شعار فعلی VA جنسیتی و طرد شده است که به سربازان قدیمی زنان در حاشیه جوامع کارآزموده واگذار می‌شود ."

پاول Rieckhoff ، بنیانگذار و مدیر اجرایی ارشد of ، در بیانیه‌ای گفت : " اکنون زمان عمل فرارسیده است . "

Rieckhoff در آن زمان گفت که تغییر شعار " یک تعهد قدرتمند برای ایجاد فرهنگی است که به خدمت و فداکاری‌های سربازان قدیمی زنان احترام می‌گذارد و احترام می‌گذارد ."

Lindsay Rodman ، مدیر ارتباطات IAVA ، گفت که Reickhoff از آن زمان گفته‌است که استعفا می‌دهد و اکنون توسط IAVA به عنوان " مدیر عامل اجتماعی و اجتماعی " فهرست شده‌است .

اگرچه ۴۶ درصد در نظرسنجی IAVA از تغییر حمایت کردند ، Rodman گفت که این نتیجه " حمایت قابل‌توجهی را برای تغییر شعار " در جمعیتی که تحت سلطه مردان است " نشان می‌دهد .

نوامبر گذشته ، کریستن Kirsten از نیویورک و نماینده Kathleen رایس ، D - نیویورک لایحه‌ای را معرفی کردند که این شعار را تغییر می‌داد : " برای رسیدن به قول رئیس‌جمهور his برای مراقبت از او که باید نبرد را تحمل کند و با خدمت و تجلیل از مردان و زنانی که سربازان کهنه‌کار هستند ."

یکی دیگر از شعار جایگزینی که گروه‌های مدافع عنوان کردند ، این است : " برای مراقبت از کسانی که باید نبرد و خانواده و بازماندگان آن‌ها را تحمل کنند ."

یک سخنگوی VA مکررا ً گفته‌است که این دادخواست بازبینی خواهد شد ، اما هیچ طرحی برای تغییر شعار وجود ندارد .

لینکلن در ۴ مارس ۱۸۶۵ ، در آخرین روزه‌ای جنگ داخلی و حدود یک ماه قبل از ترور ، دومین Inaugural را روی پله‌های کنگره ایراد کرد . جان ویلکس بوث ، قاتل او ، در میان حضار بود .

واژه‌های پایانی : " با حسن‌نیت به هیچ یک ، با صدقه برای همه ، با ثبات در حق ، اجازه دهید تا کاری را که در آن هستیم به پایان برسانیم ، و از او مراقبت کنیم که چه کسی این نبرد را تحمل خواهد کرد و برای او و بیوه او تنها یک صلح پایدار و پایدار را در میان خودمان و همه ملت‌ها به ارمغان خواهد آورد ."

Memento به خانواده خلبان نیروی هوایی که ۵۰ سال پیش کشته شد ، بازگشت .

یک stein سرامیک که به کاپیتان نیروی هوایی پل آل تعلق دارد . Utz ، اف - ۱۰۱ بی وودو ، افسر رادار و افسر رادار که به اسکادران Interceptor Fighter ، پایگاه نیروی هوایی اوتیس ، مراسم عشای ربانی اختصاص داشت . او در ۲۱ مارس ۱۹۶۸ در سانحه سقوط هواپیما کشته شد . The پنج دهه پس از مرگش در طی بازسازی ساختمان کشف شد و به خانواده‌اش بازگردانده شد . ( سر گروهبان Kerri spero / نیروی هوایی آمریکا )

منبع سایت

مسیری گاردی کنگره ها فورد زاده اوایل ثانیه فدرال عراق اسمیت سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی آیین نامه معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.