منتظر زمان

فرمانده ملی لژیون آمریکایی " دنیل م . dellinger در جلسه روز ۹ آوریل به کنگره گفت که رهبری اداره امور سربازان قدیمی باید مسئول اشتباهاتی باشد که منجر به مرگ‌های قابل پیش‌گیری در تسهیلات پزشکی خود می‌شود .
dellinger به کمیته مجلس در امور سربازان قدیمی گفت : " مرگ بیمار قابل پیش‌گیری است " اما شکست برای افشای اطلاعات ایمنی - یا بدتر - پوشش دادن اشتباه‌ات ، غیرقابل بخشش است ، و لژیون آمریکایی در حالی که برخی VA حقیقت را پوشش می‌دهند - و the shouldn't " .
dellinger در طی شهادت خود ، مرگ شش بیمار را از شیوع باکتری Legionella در مرکز پزشکی پیتسبورگ به یاد آورد . زمانی که یک تیم از نیروی کار Legion's ارزش ذخیره ( SWS ) در نوامبر گذشته از این مرکز بازدید کرد ، مدیران مدعی شدند که این شیوع ناشی از شکست تجهیزات است .
گزارش خبری سی بی اس در ۱۲ مارس به نقل از ایمیل‌ها و یادداشت‌های داخلی مدیران VA نشان داد که آن‌ها آگاه بودند که شیوع مرگبار مرگبار ناشی از خطای انسانی بوده‌است - حقیقتی که با تیم میزبان Legion's به اشتراک گذاشته نشده بود .
در ژانویه گذشته ، dellinger به کمیته گفت که تیم دیگری از گروه SWS American G.V. Sonny Montgomery VA در جکسون دیدار کرد . وی افزود : " زمانی که یک کهنه سرباز از بدنش بیرون رفت ، خون از بدنش خالی شد ، چون او به درستی در طی روند پزشکی نظارت می‌کرد ."
تیم SWS از مدیر facility's ، جو نبرد ، درخواست کرد تا یک کپی از برنامه عملی برای رسیدگی به این مشکلات بحرانی استفاده کند ، اما او از ارائه آن خودداری کرد .


متخصص ارتباطات کمک هزینه مسائل اساسی سطح هزینه امور ایثارگران امنیت اجتماعی




در مرکز پزشکی آتلانتا ، dellinger شهادت داد که دو سرباز قدیمی در اثر مصرف بیش از حد تلف شدند و یکی از آن‌ها خودکشی کرد که به سو مدیریت و ناتوانی در رسیدگی به مراقبت‌های سلامت روانی که آن‌ها به موقع نیاز داشتند ، نسبت داده شد . خودکشی کهنه در ۲۲ روز به کشور ما ادامه خواهد داد و هیچ استراتژی شفافی از VA در پرداختن به خودکشی به طور فعالانه اتخاذ نشده است."

تکرار عبارت " در حالی که ما صبر می‌کنیم ، " dellinger مشکلات مداوم تری را ذکر کرد که نشان‌دهنده عدم پاسخگویی و / یا اثربخشی آن هستند :
سربازان قدیمی با آسیب مغزی ناشی از ضربه ( TBI ) و اختلال استرس پس از حادثه ( اختلال استرس پس از حادثه ) در حال overprescribed با داروها هستند ، و VA نشان می‌دهد که " بازگشت به زندگی غیر نظامی " در حال افتادن از شکاف‌های ناشی از ( دپارتمان دفاع ) و ناتوانی در ایجاد یک سابقه پزشکی قابل تعامل است ."
VA ممکن است ادعاهای مربوط به معلولیت را در سال گذشته به میزان ۴۴ درصد کاهش داده باشد ، اما " صدها هزار سرباز قدیمی منتظر ادعای اولیه معلولیت یا درخواست استیناف هستند که از دریافت مراقبت‌های بهداشتی their جلوگیری می‌کند ."
به دلیل یک فرآیند بررسی طولانی برای انتشار مطبوعات منتشر شده توسط مراکز پزشکی آن ، " مقامات دفتر مرکزی VA's ( VACO ) از " شفاف شدن " در طی بحران‌هایی که بیماران و enrollees را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، جلوگیری می‌کنند .
dellinger به کمیته گفت : "همه ما باید ادامه دهیم تا از سوالات دشوار بپرسیم ، " VA برای حل این مشکلات چه کار می‌کند ، و آیا آن‌ها نگران دور نگه داشتن من هستند ؟ این is چگونه رهبران خود را مسئول این خطاها می‌دانند ؟
لژیون آمریکایی از سوالات دشوار دست نخواهد کشید و ما امیدواریم که شما هم این سوالات را تکرار کنید ."
پس از شهادت او ، dellinger چندین سوال از اعضای کمیته را مورد بررسی قرار داد . نماینده پل کوک ، R - کالیفرنیا در مورد فرهنگ VA's سوال کرد و اینکه آیا به هنگام درمان بیماران دچار کمبود شدید بود یا خیر . dellinger در حالی که در سراسر کشور از امکانات visiting بازدید می‌کند گفت : " می‌توانید به آن‌هایی بگویید که مراقب هستند . برخی دیگر برای دریافت چک در آنجا هستند … من شماری از روسای بزرگ کارکنان و افراد دیگری را می‌بینم که تنها منتظر زمان خود هستند ."


خودکشی سربازان لیست انتظار پزشک خصوصی اطلاعات تماس از سهمیه ها در کنکور ۹۶ چه می دانید پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.