امنیت اجتماعی

امروزه , مدیریت امنیت اجتماعی اعلام آغاز یک طرح درمانی جدید با اداره امور سربازان قدیمی ( va ) را اعلام می‌کند که امکان اخذ پرونده‌های پزشکی را به صورت الکترونیکی از تمام امکانات و تسهیلات فراهم می‌سازد . سربازان قدیمی در مورد ادعای ناتوانی امنیت اجتماعی , سرعت بخشیدن به آن‌ها و وابستگان آن‌ها از طریق این روند جدید , سریع‌تر تصمیم می‌گیرند . هر دو موسسه وقت و پول را با درخواست خودکار از طریق تبادل اطلاعات الکترونیک ذخیره خواهند کرد .
کارولین دبلیو . 1 . او گفت : " ما متعهد هستیم که سربازان قدیمی خود را با خدمات طبقاتی جهانی ارائه کنیم که شایسته و بهبود سرعت و کارآیی برنامه معلولیت ما هستند . "
برنامه سلامت جدید با موفقیت در مکان‌های امنیت اجتماعی در سراسر کشور مورد آزمایش قرار گرفت . در روز کهنه سرباز , در ماه نوامبر , بورس سلامت الکترونیک در سطح ملی به همه مکان‌های دارای معلولیت امنیت اجتماعی تبدیل خواهد شد .
امنیت اجتماعی سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیون پرونده پزشکی از سوی ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و سازمان‌ها برای اخذ تصمیمات پزشکی در مورد سه میلیون شکایت ناتوانی است . مستندسازی پزشکی برای تعیین ناتوانی ضروری است . این آژانس از نظر تاریخی سوابق پزشکی را از طریق یک فرآیند دستی ( نامه , فاکس و ایمیل ) به دست آورد . این ابتکار ملی جدید یک فرآیند خودکار را برای به دست آوردن پرونده‌های پزشکی به صورت الکترونیکی بدون دخالت انسان انجام می‌دهد .


جرم جنگی خانه آجری فصل تابستان آمادگی جسمانی مراسم تدفین خودکشی سربازان



در حال حاضر در حال بهبود کیفیت زندگی با توانمند کردن سربازان قدیمی است تا اطلاعات بهداشتی خود را با شرکای فدرال به اشتراک بگذارند و داده‌های خود را به یک برنامه مصرف‌کننده امن و ایمن مرتبط کنند . " " در حال حاضر , زمانی که کهنه سربازان واجد شرایط برای بیمه معلولیت امنیت اجتماعی درخواست می‌کنند , متوسط زمان انتظار برای تامین اجتماعی برای دریافت سوابق کاغذی از va می‌تواند ماه‌ها باشد ; این شراکت به امنیت اجتماعی اجازه می‌دهد تا اطلاعات بهداشتی کهنه سرباز را به صورت الکترونیکی در دقیقه به اشتراک بگذارد . مشارکت اجتماعی و امنیت اجتماعی به یک رهبر در هم‌کاری بین شرکای فدرال و بهبود کیفیت زندگی برای بیماران کهنه‌کار خود ادامه می‌دهد . "

این مشارکت , امنیت اجتماعی و اجتماعی را بیش از سایر شرکای آن , از جمله وزارت دفاع , در حدود ۳۰۰ امکانات در سراسر ایالات‌متحده که سوابق سلامت الکترونیک را فراهم می‌کند , می‌افزاید . هدف امنیت اجتماعی گسترش شمار سازمان‌های مراقبت بهداشتی و آژانس‌های فدرال است که پرونده‌های الکترونیک سلامت را در محیطی امن و امن ارائه می‌کنند .
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهداشت
امنیت اجتماعی دو برنامه دیگر برای تسریع ادعاهای ناتوانی سربازان قدیمی ارائه می‌دهد . جنگ جویان و رزمندگان زخمی با درجه جبران خسارت و ناتوانی در برابر معلولیت , میزان ناتوانی امنیت اجتماعی خود را در اولویت بالا قرار می‌دهند و تصمیم‌های سریع می‌گیرند . برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه‌ها
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی بازنشستگی نظامی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . شرکای تامین اجتماعی با هدف افزایش معلولیت


لیست انتظار پزشک خصوصی اطلاعات تماس مرد مسلح آدرس و تلفن مدارس مناطق تهران ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر 97





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.