خودکشی سربازان

کیتا فرانکلین ، رئیس اداره پیش‌گیری از خودکشی سربازان قدیمی ، این بخش را ترک کرد .
VA روز چهارشنبه یک گزارش نظامی را تایید کردند که فرانکلین در ماه ژوئیه آن را ترک خواهد کرد . طبق بیانیه صادر شده توسط سوزان کارتر ، رئیس روابط رسانه‌ای VA ، مقامات گفتند که این حرکت به دلایل حرفه‌ای است : "فرانکلین " قصد دارد بر روی پیش‌گیری از خودکشی در نقش non تمرکز کند .
کارتر گفت که رئیس خط بحران سربازان بازنشسته مت میلر رئیس اداره ملی پیش‌گیری از خودکشی خواهد شد تا زمانی که یک جایگزین دائمی تعیین شود .
فرانکلین به مدت ۲۱ ماه در پست بوده‌است و ابتدا به مدت سه ماه به عنوان مدیر عامل خدمت کرد و سپس در آوریل ۲۰۱۸ به جایگاه دائمی منصوب شد . او قبلا ً به عنوان رئیس دفتر پیش‌گیری از خودکشی دفاع کرده بود، ماموریتی که او برای بیش از دو سال برگزار کرده بود.
وزیر VA ، رابرت Wilkie ، در جلسات استماع پیش از کنگره در سال جاری ، گفت : " هیچ فردی در این کشور وجود ندارد که برای افزایش آگاهی و مبارزه با آنچه که یک تراژدی وحشتناک اما قابل پیش‌گیری در این کشور است و مساله خودکشی است ."
بیانیه Department's که این اعلامیه را به نمایش گذاشت به همان میزان به صورت پرشوری بود .
در این بیانیه آمده‌است : " VA تحت رهبری خود یک رویکرد بهداشتی عمومی برای پیش‌گیری از خودکشی وضع کرد و اولین استراتژی ملی برای جلوگیری از خودکشی را ایجاد کرد، مشارکت بخش خصوصی را افزایش داد و تعهدات شهرداران و فرمانداران را به منظور جلوگیری از خودکشی کهنه سربازان به دست آورد ."
مقالات مرتبط :
سه سرباز قدیمی در پنج روز با امکانات خودکشی در VA کشته می‌شوند .
VA برای جلوگیری از " توقف خودکشی‌ها " در امکانات خود استفاده می‌کند .
ساعاتی پس از ۷ ساعت بمب‌گذاری Veteran در VA ، یک Plea برای مردم برای کمک به مردم
با این حال ، خروج Franklin's زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش‌های پیش‌گیری از خودکشی در حال افزایش موشکافی سازمان‌های قدیمی و اعضای کنگره است .
هر دو مجلس و مجلس سنا امسال در مورد مساله خودکشی کهنه سربازان ، که علی‌رغم میلیون‌ها اختصاص‌یافته به تلاش‌های پیش‌گیری و آگاهی ، بیش از ۶، ۰۰۰ سال در سال می‌مانند ، تشکیل جلسه دادند .
در ماه ژانویه ، این بخش به دلیل عدم پرداخت ۶.۱۴ میلیون دلار در بودجه اختصاص‌داده‌شده به کمپین‌های تبلیغاتی رسانه‌های پیش‌گیری از خودکشی ، تحت آتش قرار گرفت . تعداد آگهی‌ها ، آگهی‌های خدمات عمومی ، پخش رادیویی و بیلبوردهای تبلیغاتی بطور قابل‌توجهی تحت نظارت Franklin's کاهش یافت : طبق گفته دفتر پاسخگویی دولت ، VA ۴۷ قطعه از محتوای وب سایت‌های ارتباط جمعی را در سال ۲۰۱۸ از ۳۳۹ سال ۲۰۱۶ توسعه داده و علی‌رغم داشتن بودجه ۶.۲ میلیون دلار هیچ تبلیغ جدیدی برای سال ۲۰۱۸ ایجاد نکرد .



مزایای فدرال جنگ های خارجی توزیع دارو سلامت الکترونیک مزایای کهنه لیست انتظار پزشک خصوصی




VA همچنین تعدادی از خودکشی‌ها را در تاسیسات VA تجربه کرده‌است . در دو سال گذشته ، دست‌کم ۲۳ سرباز قدیمی براثر خودکشی در تسهیلات VA کشته شده‌اند .

در ماه مارس ، دونالد ترامپ اعلام کرد که تشکیل یک نیروی کار در سطح کابینه برای رسیدگی به خودکشی سربازان قدیمی است. VA ، رابرت Wilkie ، این گروه را رهبری می‌کند که وظیفه دارد طرحی را برای جلوگیری از خودکشی در سطح ملی و محلی گسترش دهد .
Wilkie هفته گذشته در حالی که درخواست اطلاع‌رسانی در زمینه جلوگیری از توسعه یک استراتژی تحقیق ملی درباره خودکشی را اعلام کرده بود ، گفت : " سربازان قدیمی به روش عرشه برای حفظ جان of که در کشور ما خدمت کرده‌اند نیاز دارد . "
گروه سربازان قدیمی " Crisis " ۲۴ ساعت در روز ، هفت روز در هفته ، در ۸۰۰ - ۲۷۳ - ۸۲۵۵ ، در فشار ۱ قرار دارند . خدمات نیز بصورت آنلاین در www.veteranscrisisline.net یا با متن ، ۸۳۸۲۵۵ در دسترس هستند .
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .



اطلاعات تماس مرد مسلح ترامپ نوشت مدارک و شرایط اخذ ویزا کوتاه مدت ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.