پزشک خصوصی

برنامه انتخابی سربازان به شما این امکان را می‌دهد که از دکترهای غیرنظامی در جامعه خود مراقبت و درمان کنید . این برنامه برای رسیدگی به تاخیره‌ای va در ارائه مراقبت‌های پزشکی طراحی شده‌بود و به سربازان قدیمی دسترسی سریع‌تر به مراقبت‌های بهداشتی می‌داد .
چه کسی واجد شرایط برنامه انتخاب سربازان قدیمی است ?
اگر شما یک سرباز کهنه‌کار هستید یا قبل از ماه اوت در بخش بهداشت و درمان ثبت‌نام کرده‌اید , ممکن است در صورت اعمال این شرایط واجد شرایط باشید :
شما با تاسیسات پزشکی و پزشکی خود تماس گرفتید و به شما گفته شد که می‌توانید در عرض چند روز یک قرار ملاقات را برنامه‌ریزی کنید
شما بیش از ۱۰۰ مایل دورتر از نزدیک‌ترین امکانات پزشکی زندگی می‌کنید
شما باید با هوا , قایق یا قایق به نزدیک‌ترین مرکز پزشکی بروید
شما با یک فشار اضافی به خاطر سفر به نزدیک‌ترین مرکز پزشکی و پزشکی مواجه هستید . برخی دلایل مهم عبارتند از : چالش‌های جغرافیایی , آب و هوای بد , شرایط پزشکی یا عوامل خاص دیگر که توسط متخصص بالینی تعیین می‌شوند .
تمام سربازان قدیمی که در آلاسکا و هاوایی زندگی می‌کنند واجد شرایط برنامه هستند . سربازان قدیمی ورمونت بیش از ۴۰۰ مایل از تقاطع رودخانه سفید و مرکز پزشکی در آن ایالت زندگی می‌کنند .
شما باید آن را در نظر بگیرید .
چطور می‌توانم در برنامه انتخاب سربازان قدیمی قرار بگذارم ?
va می‌گوید اگر واجد شرایط برنامه هستید چون شما بیش از حد از یک مرکز پزشکی و پزشکی هستید , یا مسایل دیگری نیز وجود دارند که شما را از دیدن یک دکتر و یا دکتر باز می‌دارند . آن‌ها همچنین می‌گویند اگر شما در نزدیکی یک مرکز پزشکی و درمانی زندگی می‌کنید اما نمی‌توانید در عرض چند روز به مراجعه پزشک خود بروید , به شما زنگ می‌زنند ( یا پیمان‌کار آن‌ها شما را صدا می‌زنند ) تا قرار ملاقاتی را تنظیم کنید .


گشت بزرگراه گورستان ملی فدرال مستقل عناوین نظامی سرمایه گذار اطلاعات تماس




در هر صورت , شما قرار ملاقات خود را انجام نمی‌دهید , شما باید نام پزشک خود را به va بدهید , آن‌ها تعیین می‌کنند که آیا پزشک در برنامه شرکت می‌کند ( مانند شرکت‌های بیمه ) , سپس با پزشک خود تماس می‌گیرید تا قرار ملاقات خود را تنظیم کنید . شما همچنین باید اطلاعات بیمه خود را بدهید تا آن‌ها بتوانند مراقبت کنند .

به عنوان مثال , اگر شما در ارتباط با آپنه خواب هستید و یک فرد غیر نظامی را برای درمان تحت این برنامه می‌بینید . با بررسی اینکه متخصص متوجه می‌شود که شما نقرس دارید , دستگاه معالجه نقرس خود را نخواهد پرداخت .
دکتر این لایحه را برای تمام درمان ارائه خواهد کرد , اما از آنجا که شما برای نقرس در ارتباط نیستید , این لایحه را برای این درمان می‌فرستد . va پزشکی را برای درمان آپنه خواب جبران می‌کند . فرد می‌خواهد مطمئن شود که درمانی که نیاز دارید را دریافت کنید و یک لایحه شگفت‌انگیز بزرگ به دست نیاورید .
می‌توانید بررسی کنید که آیا پزشک شما با استفاده از وب سایت va شرکت می‌کند یا نه .
یعنی چی ?
اگر بیمه خصوصی دارید که به چیزی نیاز دارید که لازم نباشد نگران باشید , va می‌گوید اگر درمان مربوط به یک پزشک خصوصی دارید , به هیچ دردی نمی‌خورم . با این حال , اگر شما در حال حاضر حقوق خود را پرداخت کنید , تحت این برنامه دارای الزامات مشابهی هستید . به همین ترتیب , اگر کاری نداشته باشید می‌توانید یک پزشک خصوصی ببینید و مجبور نیستید که به آن‌ها پول بدهید .
حساب شما توسط va تعیین می‌شود و پس از آن مراقبت خواهد شد و توسط va خواهد شد . اگر برای شرایط پزشکی غیراختصاصی درمان دریافت کردید , ممکن است از شرکت بیمه خود یک صورت‌حساب تهیه کنید . نسخه‌ها چطور ?
اگر پزشک خصوصی شما تصمیم بگیرد که به پزشکی نیاز دارید , یک نسخه در اختیار شما قرار خواهد گرفت . شما ممکن است در هر داروخانه‌ای که بخواهید آن را پر کنید و سپس درخواست بازپرداخت به va را ارسال کنید . برای نسخه‌های مورد نیاز روز گذشته باید داروهایی را از طریق va دریافت کنید .


مرد مسلح ترامپ نوشت توسعه داده نجات یافتگان اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اروپا و امریکا مدارک معافیت ایثارگری چیست ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.