اطلاعات تماس

" ای می "
یک سری از تغییرات که توسط کنگره هدایت می‌شود و یا دستور داده می‌شود که کنگره تاثیرات عمده‌ای بر بازنشستگان نظامی فعلی و آینده داشته باشد , از جمله چگونگی ثبت‌نام آن‌ها در پوشش و آنچه که از جیب پرداخت می‌کنند .
واقعیات سریع :
عدم قطعیت برای کاربران زندگی تنها با بروز رسانی به هنگام راه‌اندازی مجدد و تنظیم مجدد caps , تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت .
اسامی کاربری‌ها , مرزه‌ای منطقه و مدیریت پیمانکاران در حال تغییر است .
تمامی بازنشستگان استاندارد و کاربران بازنشسته , تغییرات هزینه خدمات را می‌بینند .
بازنشستگان نیروی آینده با هزینه‌های نام‌نویسی سالانه برای همه برنامه‌ها رو به رو خواهند شد ; بازنشستگان جاری همچنان به پرداخت هزینه ثبت‌نام برای نخستین بار می‌پردازند .
مطالعه کنید که چگونه تغییرات بر دیگر کاربران از جمله خانواده‌های فعال و افراد دارای ذخیره احتیاطی انتخاب می‌شوند.
تغییر نام پیمان‌کار , منطقه و نام برنامه
به لطف قانونی که سال گذشته توسط کنگره تصویب شد , به لطف قانونی که سال گذشته تصویب شد , طرح‌های اضافه و استاندارد به یک سیستم شناخته‌شده تبدیل خواهند شد .
در عین حال , بروز رسانی ‌های قراردادی منظم منجر به تغییراتی در مناطق و پیمانکاران فرودگاه‌ها می‌شود .
به جای سیستم سه منطقه‌ای که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند , این منطقه به دو منطقه شرقی و غربی تقسیم خواهد شد .
این منطقه توسط ارتش اسرائیل اداره خواهد شد . بخش غربی توسط سرویس فدرال سلامت اداره می‌شود .
محتوای مرتبط :
بسیاری از کاربران با هزینه‌های خارج از جیب خود مواجه خواهند شد .
در اینجا نشان داده می‌شود که این تغییرات چگونه بر شما تاثیر می‌گذارند
لغو برنامه " اوباما " سربازان فاقد بیمه را افزایش خواهد داد : گزارش
تغییراتی در چگونگی و زمان - - ثبت‌نام می‌کنید
در حال حاضر , همه کاربران اینترنت , از جمله بازنشستگان , می‌توانند بین برنامه‌های پوششی طی سال به هر دلیلی ارتباط برقرار کنند .
اما در ابتدا , تمام کاربران غیر مجاز از تغییر بین برنامه‌ها در اراده مسدود خواهند شد .
در عوض , آن‌ها باید منتظر یک " رویداد زندگی واجد شرایط باشند , مانند تولد یک نوزاد یا یک حرکت , یا تغییر در طول دوره نام‌نویسی سالانه در هر پاییز .
به گفته مسئولان , در حین نام‌نویسی , کاربران دو گزینه دارند . آن‌ها می‌توانند برنامه خود را تغییر دهند , یا نمی‌توانند کاری انجام دهند و در برنامه فعلی خود بمانند .



روان گردان رسانه های محلی اختلال استرسی مرخص شده بستن شکاف مرد مسلح ترامپ نوشت



مقامات گفتند که بازنشستگان که می‌خواهند از نخست‌وزیر استفاده کنند نیز باید هزینه ثبت‌نام سالیانه خود را بپردازند .

این که آیا کاربران غیر مجاز باید هر کاهش یا خطر از دست دادن نقشه خود را انجام دهند یا خیر , همانطور که سیستم جدید حرکت می‌کند , دچار سردرگمی شده‌اند .
مسئولان گفتند که با این فرض که همه کاربران سال پس از سال ثبت‌نام کنند , با این فرض که آن‌ها هزینه ثبت‌نام خود را پرداخت کنند و واجد شرایط باشند .
آن‌ها گفتند که کاربران نیازی به انجام هیچ کاری برای باقی ماندن در برنامه فعلی خود نسبت به پرداخت هر هزینه سالانه در حین یا بعد از ثبت‌نام آزاد ندارند .
زمانبندی دست‌مزد ثبت‌نام حرکت کرد
در حال حاضر , بسیاری از کاربران بازنشسته , هر اکتبر یک هزینه ثبت‌نام سالیانه می‌پردازند . با این حال , شروع کار به یک سیستم سال تقویم تبدیل خواهد شد . به این معنی است که کاربران شروع به پرداخت حق‌الزحمه سالانه برای یک کاربر و یک دلار برای یک خانواده در ژانویه می‌کنند .
میزان هزینه سالانه براساس محاسبه هزینه محاسبه می‌شود . هزینه نام‌نویسی همچنین به " سرپوش فاجعه‌بار " سالانه پرداخت می‌شود .
برای بقیه سال جاری , بازنشستگان هزینه ثبت‌نام در حمایت را پرداخت خواهند کرد . مقامات دولتی گفتند که کاربران با اطلاعات بیشتر در مورد محل و نحوه پرداخت آن با پیمانکاران منطقه‌ای فعلی تماس خواهند گرفت .
به لطف تغییر پیمان‌کار , برخی کاربران اصلی نیز باید در جایی تغییر کنند که پرداخت سالانه آن از ماه ژانویه آغاز شود . مقامات گفتند که این کاربران با این اطلاعات تماس می‌گیرند .


توسعه داده نجات یافتگان انجام تمرینات لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته روانشناسی آخرین تغییرات معافیت ایثارگری نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.