لیست انتظار

یک گروه نظارت دولتی جدید متوجه شد که اداره امور سربازان قدیمی آمریکا در دنور با حفظ لیست‌های انتظار نامناسب برای پی‌گیری مراقبت‌های بهداشتی که سربازان دریافت کرده‌اند ، سیاست را نقض کرده‌است .
ماموران تحقیق با دفتر دادستان عمومی VA ، برایان Smother's ، ادعا می‌کنند که کارکنان به جای استفاده از سیستم لیست انتظار رسمی فهرست افراد غیر مجاز را نگهداری می‌کنند .
براساس این گزارش ، مشخص کردن اینکه آیا سربازان قدیمی که به ارجاع به گروه درمانی نیاز دارند و دیگر مراقبت‌های بهداشت روانی به موقع به آن‌ها کمک می‌کنند ، غیر ممکن شده‌است . تحقیقات داخلی همچنین از سابقه ثبت‌شده در موارد PTSD در پایگاه VA's در کلرادو اسپرینگز مورد انتقاد قرار گرفتند .
به گفته بازرسان ، بیماران در آنجا اغلب بیش از اهداف بیان‌شده در طی یک هفته و درمان در عرض ۳۰ روز به دنبال رسیدن به یک مشاوره اولیه بوده‌اند . در یک مورد ، یک سرباز کهنه‌کار ۱۳ روز پس از تماس با کلینیک که قرار بود او را در عرض یک هفته ببیند ، کشته شد .



سال اضافی استانداردهای امنیتی پرداخت وام انجام وظیفه شدت قوانین پزشک خصوصی




بازرسان گفتند که فهرست‌های غیررسمی همیشه هویت کهنه سربازان قدیمی را شناسایی نکرده اند و آن‌ها نمی‌توانند تعیین کنند که چه تعداد از سربازان قدیمی منتظر دریافت کمک و چه مدت با کمک کارکنان در این تسهیلات هستند .

سناتور جمهوری‌خواه کلورادو به نام Cory باغبان در بیانیه‌ای گفت : " بدترین ترس‌های من در این گزارش بازرس General's متوجه شده‌اند که رئیس جانسون و من خواستار سو مدیریت و عدم مسئولیت‌پذیری در کلورادو هستند . این نمی‌تواند دوباره اتفاق بیفتد، و زمان برای VA نهایتا ً بیدار شود و اطمینان حاصل کند که مردان و زنان ما بهترین مراقبت‌های ممکن را دریافت می‌کنند . من به کار با رئیس جانسن ادامه خواهم داد تا اطمینان حاصل شود که VA به طریقی امتناع می‌کند ."
smothers ، که در the در دنور به عنوان یک متخصص حمایت از استرس پس از حادثه در تیم پشتیبانی بالینی پس از ضربه کار می‌کرد ، به گاردنر و همکارش ، رون جانسون از ویسکانسین ، آخرین مورد از امکانات VA در دنور و گلدن گیت را با استفاده از لیست‌های انتظار برای خدمات بهداشت روانی از ۲۰۱۲ تا سپتامبر گذشته خبر داد . گاردنر با استناد به انتقام مقامات VA در کلرادو ، کمی پس از عزیمت از مقام خود در VA استعفا داد .
سناتور جمهوریخواه ویسکانسین ، ران جانسون در بیانیه‌ای گفت : " قرار دادن سربازان قدیمی در فهرست‌های انتظار مخفی قابل‌قبول نیست . " The باید تغییراتی را اجرا کند تا بیش‌ترین مراقبت کیفی را برای سربازان قدیمی ما فراهم کند و متخلفان را پاسخگو نگه دارد . من از برایان smothers ، یک جاسوس که شجاعانه برای روشن کردن این شیوه‌های غیرقابل‌قبول در the جلو آمده بود تشکر می‌کنم تا آن‌ها بتوانند در آینده از آن‌ها جلوگیری کنند ."
smothers که در مصاحبه با آسوشیتد پرس صحبت می‌کرد ، گفت که او از این گزارش ناامید شد و گفت که کارکنان VA خوب می‌دانند که آن‌ها چه کار می‌کنند " ما به فهرست توجه پرونده‌ها تغییر نام دادیم تا مردم بدانند که ما قوانین را در مورد نحوه حفظ فهرست‌های منتظر اعلام کرده‌ایم .
سیستم مراقبت‌های بهداشتی کلرادو شرقی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حالی که با بسیاری از یافته‌های report's موافق است ، در این ایده که فهرست‌های انتظار آن " مخفی " بودند ، این بیانیه می‌گوید که " هیچ چیز در مورد این فرآیند محرمانه نبوده است" و زمانی که کارکنان آگاه شدند که سیاست‌های VA را نقض کرده‌اند متوقف شده‌است .
سیستم مراقبت‌های بهداشتی کلرادو شرقی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حالی که با بسیاری از یافته‌های report's موافق است ، در این ایده که فهرست‌های انتظار آن " مخفی " بودند ، این بیانیه می‌گوید که " هیچ چیز در مورد این فرآیند محرمانه نبوده است" و زمانی که کارکنان آگاه شدند که سیاست‌های VA را نقض کرده‌اند متوقف شده‌است .
آسوشیتدپرس به گزارش این قطعه کمک کرده‌است .
موضوعات مرتبط
ادیتور نظامی کهنه‌کار ادعاهای سربازان قدیمی Care Health و Appeals نظامی Affairs نظامی Benefits
Copyright © ۲۰۱۹ نیوز . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


اطلاعات تماس مرد مسلح ترامپ نوشت توسعه داده انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور آخرین تغییرات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.