مرد مسلح

- YOUNTVILLE ، Calif . - - مقامات و اعضای خانواده گفتند که یک مرد مسلح در یکی از بزرگ‌ترین سربازان قدیمی در ایالات‌متحده وارد یک مهمانی شد و حداقل سه نفر را در روز جمعه به گروگان گرفت و منجر به قفل شدن زمین‌های وسیع در کالیفرنیا شد .
گروهبان گشت بزرگراه کالیفرنیا ، رابرت Nacke به خبرنگاران گفت که او هیچ جراحتی ندارد . پلیس پس از گزارش‌ها مردی با اسلحه در the ، یکی از Napa بزرگ upscale در قلب کشور شراب کالیفرنیای شمالی ، اموال سربازان قدیمی کالیفرنیا را تخلیه کرد .
جان Fransen افسر پلیس بزرگراه به ایستگاه خبری منطقه خلیج سانفرانسیسکو KTVU گفت : " ما یک وضعیت تیرانداز فعال با وضعیت گروگان‌گیری در Yountville داریم . "
لری Kamer به آسوشیتد پرس گفت که همسرش Devereaux اسمیت در مهمانی بود و تلفنی به او گفت که مرد مسلح به آرامی وارد اتاق شده‌است و اجازه می‌دهد که برخی از مردم هنگام گروگان گرفتن دیگران حرکت کنند .
او گفت که اسمیت ، یک سرمایه‌گذار برای موسسه غیر انتفاعی Pathway ، هنوز هم داخل سالن غذاخوری facility's بود و اجازه ترک آن را نداشت . خانه Pathway ، یک برنامه اجرایی خصوصی در زمین‌های کهنه‌کار home's ، با سربازان قدیمی جنگ عراق و افغانستان با اختلال استرس پس از حادثه برخورد می‌کند .
ثبت دره Napa گزارش داد که این مرد زرهی به تن داشت و بنا بر گزارش‌ها مسلح به سلاح خودکار بود.
Fransen گفت که مقامات در حال تلاش برای ایجاد یک محیط امن پیرامون این ساختمان هستند که حدود ۱، ۰۰۰ تن از ساکنان آن را در بر می‌گیرد . یک خودروی پلیس زرهی ، آمبولانس‌ها و چندین کامیون آتش‌نشانی در صحنه حضور داشتند .
مدیر رویدادها ، الیزابت Naylor ، که در حدود ۱۰ مایلی شمال خانه سربازان قدیمی کار می‌کرد ، گفت که صدای آژیر اضطراری را شنید . او گفت که she's از سال ۱۹۹۵ در Yountville زندگی می‌کند و در مورد تیراندازی بسیار نزدیک به خانه صحبت می‌کند .
او گفت : " من دنیایی را می‌شناسم که امروزه در آن زندگی می‌کنیم . این یک جامعه کوچک است و همه ما یکدیگر را می‌شناسیم . دره Napa یک مکان عالی و زیبا است و دانستن این موضوع در پس‌زمینه شما نگران‌کننده است .


مورد اطلاعاتی معافیت پرداخت ناهنجاری ؟آناتومیک زوال عقل به روز رسانی ترامپ نوشت




بخش Sheriff's بخش Napa در ساعت ۱۰ : ۳۰ صبح به ساکنان هشدار داد تا از منطقه دوری کنند . این بخش بلافاصله به یک تماس تلفنی از آسوشیتد پرس پاسخ نداد .

اداره امور سربازان قدیمی می‌گوید خانه‌ای که در سال ۱۹۸۴ افتتاح شد ، بزرگ‌ترین خانه کهنه سربازان قدیمی با حدود ۱۰۰۰ نفر از افراد مسن و معلول است . وب سایت این سازمان می‌گوید که اقامت مسکونی با فعالیت‌های تفریحی ، اجتماعی و درمانی برای زندگی مستقل ارائه می‌دهد .
زمین همچنین محل یک تئاتر ۱، ۲۰۰ نفره ، یک زمین بیسبال ۹ حفره‌ای ، یک استادیوم بیسبال ، خطوط بولینگ ، استخر شنا و یک فروشگاه شعبه بازار بورس است .
Yountville یک شهر کوچک برای wineries مانند domaine Chandon است که کم‌تر از نیم مایل از سربازان قدیمی فاصله دارد و رستوران "توماس Keller's " ، رستوران معروف فرانسوی Laundry ، که حدود یک مایل از آن فاصله دارد . پیام‌هایی که در هر دو موسسه باقی مانده بود، فورا ً برگردانده نشد .
این مقاله توسط Janie Har و الن Knickmeyer از آسوشییتدپرس نوشته شده‌است و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی سربازان قدیمی مزایای کهنه‌کار را به همراه دارد.
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی سربازان قدیمی مزایای کهنه‌کار را به همراه دارد.
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


توسعه داده نجات یافتگان انجام تمرینات مسیر انحرافی شرایط تغییر رشته دانش آموزان در پایه دهم قوانین معافیت ایثارگری چیست ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.