ترامپ نوشت

واشنگتن - - قانونگذاران مجلس روز سه‌شنبه اصلاحات اساسی مهمی را برای اداره امور سربازان قدیمی انجام دادند که شامل بازبینی گسترده برنامه‌های مراقبت بخش خصوصی منطقه بود - - توافقی که بیش از یک سال با مذاکرات شدید مواجه شد .
کمیته امور سربازان قدیمی برای فرستادن این قانون به خانه کامل رای داد . این لایحه , با عنوان " عمل و ماموریت " , معیارهای واجد شرایط برای سربازان قدیمی برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی را تغییر خواهد داد , مزایایی را برای مراقبان قدیمی گسترش داده و مروری بر زیرساخت و سایر تغییرات ایجاد خواهد کرد . براساس برآورده‌ای اولیه از سوی دفتر بودجه کنگره , این لایحه بیش از ۵ میلیارد دلار در طی یک دوره پنج ساله هزینه خواهد داشت .
رای‌گیری اولین گام مهم برای تغییرات طولانی در برنامه انتخاب و انتخاب بود که پس از رسوایی زمان صبر و انتظار برای سهولت تقاضا برای خدمات و خدمات ایجاد شد . این برنامه با چالش‌های مالی مواجه است و قوانین حاکم بر آن که واجد شرایط دسترسی به پزشکان بخش خصوصی هستند از طریق انتخاب توسط بسیاری از افراد در نظر گرفته می‌شوند .
این لایحه حمایت از کاخ سفید , سفید و سازمان‌های قدیمی قدیمی را دارد .
فیل فیل , آر . رئیس کمیته .
دموکرات‌ها در کمیته از این مساله شانه خالی کردند که برخی از مفاد آن‌ها در پیش‌نویس نهایی لایحه شکست خورد . جمهوریخواهان چندین اصلاحیه را مورد انتقاد قرار دادند که دموکرات‌ها روز سه‌شنبه ارائه دادند . تیم مینه سوتا تیم مینه سوتا , دموکرات رتبه‌بندی کمیته , نگران مشکلات مالی بالقوه برای برنامه‌های مراقبت بخش خصوصی است . او یکی از دموکرات‌ها بود که علیه این اقدام رای داد .
یک سیاست که برای ایجاد یک راه‌حل دائمی برای مراقبت از جامعه طراحی شده‌است , فاقد منبع تامین مالی پایدار برای اطمینان از تامین و محافظت از آن در طولانی‌مدت است . "
"

سطح سیستم کلینیک محلی خدمات شما درآمد سالانه آموزش فشرده توسعه داده



او گفت : " این یک لایحه واقعا ً خوب است . " " آیا این چیزی است که من می‌خواهم ? " ما این کار را کردیم تا بتوانیم یک توافق چهار گوشه بگیریم و آن را به میز رئیس‌جمهور برسانیم و عدم اطمینان حاصل از آن را بدست آوریم . "

احساس فوریت برای هل دادن این لایحه از طریق کنگره تا ماه مه که روز یادبود است , وجود دارد .
وزیر بازیگری و بازیگری در روز دوشنبه نامه‌ای به قانون گذاران فرستاد و از آن‌ها خواست تا به سرعت این قانون را تصویب کنند , زیرا دیگر کسری بودجه در برنامه انتخاب و انتخاب وجود ندارد . او به قانونگذاران هشدار داد که این برنامه تا اوایل ماه مه از بین خواهد رفت . زمانی که بودجه اجرا شود, سربازان قدیمی نمی‌توانند ملاقات‌های خصوصی خود را از طریق برنامه تضمین کنند .
و تاثیر منفی و منفی بر جمعیت کهنه ما خواهد داشت .
قانون ماموریت شامل ۱۹۰ میلیارد دلار برای برنامه انتخاب و توسعه است که قصد دارد تا زمانی که قوانین جدید برای مراقبت بخش خصوصی اجرا شود , آن را اداره کند .
در یک توئیت دیگر , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ همچنین از کنگره خواست تا این لایحه را روز یادبود تصویب کند .
" من فورا ً امضا خواهم کرد ! ترامپ نوشت .
قانون ماموریت مستلزم دسترسی سربازان قدیمی به بخش خصوصی در صورتی است که آن‌ها و پزشک معالج آن‌ها موافق باشند . یک میزبان مسائل زمانی در نظر گرفته می‌شود که تصمیم بگیرد , از جمله اینکه آیا این کهنه سرباز با " بار غیر معمول یا اضافی " برای دسترسی به یک تاسیسات و تسهیلات مواجه است .
این لایحه همچنین احتمال دسترسی سربازان قدیمی به بخش خصوصی را در صورتی مطرح می‌کند که نزدیک‌ترین به آن‌ها " کمبود " در مقایسه با سایر تاسیسات و موسسات مالی و خدماتی باشد .
این لایحه می‌گوید که اگر درخواست یک کهنه سرباز برای مراقبت بخش خصوصی رد شود , آن‌ها می‌توانند از طریق فرآیند درخواست بالینی و بالینی خود از آن درخواست کنند .


نجات یافتگان انجام تمرینات مسیر انحرافی زبان سربازان آیین نامه امتحانات ابتدایی و دوره متوسطه اول مدت زمان معافیت پزشکی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.