قوانین پیشنهادی

سناتورها ۱۷ لایحه - محور را در روز چهارشنبه در نظر گرفتند و قوانین پیشنهادی را در مورد موضوعاتی مانند بهداشت روانی و پزشکان بدون مجوز در اداره امور سربازان قدیمی برای مراقبت بهداشتی برای زنان و نوزادان و همچنین کمک‌هزینه‌ها برای دریافت کنندگان مدال افتخار در نظر گرفتند .
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا با نزدیک شدن هفته یادبود و نزدیک شدن کنگره ، سه لایحه معرفی‌شده توسط سربازان قدیمی که اکنون در سنا خدمت می‌کنند را بررسی کرد . اولین مورد از سناتور تام کاتن ، R - آرکانزاس ، کمک‌هزینه ماهانه دریافت کنندگان مدال افتخار را از حدود ۱، ۳۰۰ تا ۳، ۰۰۰ دلار در ماه افزایش می‌دهد .
پنبه گفت که با توجه به نشان دادن این که دریافت کنندگان مدال افتخار ده‌ها نفر را می‌سازند - و گاهی صدها تن از حضور مردم در هر سال ظاهر می‌شوند، کاتن گفت که این افزایش به سوی حمل و نقل ، مسکن و غذا خواهد رفت و ۷۰ دریافت‌کننده زنده اغلب از جیب خود پول پرداخت می‌کنند .
او با نامیدن این قهرمانان قدیمی و الهامات که به استخدام و حفظ ارتش کمک می‌کند، گفت که سزاوار این افزایش هستند .
" مدال افتخار citations اغلب مانند scripts های هالیوودی خوانده می‌شود. پنبه گفت : " نه تنها شجاعتی که تا این حد شگفت‌انگیز است ، اغلب مردم به این باور هستند که واقعا ً این اتفاق رخ داده‌است .
جان ارنست ، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا ، برای تصویب لایحه خود ، " تضمین کیفیت مراقبت از کیفیت برای قانون کهنه سربازان" ، که نیازمند یک حزب سوم برای بازبینی مراقبت‌های پزشکی است که توسط پزشکانی که مجوز آن‌ها به دلیل استخدام توسط دولت فدرال به پایان رسیده، نیاز دارد .
ارنست به پرونده دیگری اشاره کرد که آنتونی که برای جراحی مغزی در دستان دکتر جان اشنایدر در بیمارستان شهر آیوا تحت عمل جراحی قرار گرفت ، اما بعدا ً مطلع شد که اشنایدر پیش‌تر مجوز خود را باطل کرده بود و تومور Anthony's را آنطور که وعده داده بود از بین نمی‌برد .
ارنست گفت : " دکتر اشنایدر هرگز برای درمان سربازان قدیمی استخدام نشده است ، از خوبی ممنون است ، اما هنوز سربازان قدیمی هستند که با مجوزهای باطل‌شده و آن‌ها هم این کار را انجام می‌دهند ."



اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال کوتاه مدت پناه گاه مرکز پزشکی





لایحه دیگری که برای بهبود دقت طراحی شده‌است شامل لایحه Deborah Sampson است که تعداد مشاوران برای سربازان زن در facilities را افزایش می‌دهد، پوشش مراقبت از زایمان را افزایش می‌دهد و تعداد ارائهکنندگان خدمات بهداشت زنان را افزایش می‌دهد .

ملیسا بریانت ، افسر ارشد سیاست در عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا گفت که به گفته ملیسا بریانت ، افسر ارشد سیاست در عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، این لایحه برای تشویق محیط گنجاندن در the مورد نیاز است .
" هنگامی که گفتم که از راه رفتن به VA خسته شدم ، به من گفته شد که در پشت در شوم . هیچ وقت مجبور نبودم به در پشتی وارد شوم . بریانت می‌گوید : " پدرم مجبور است به در پشتی بیاید . ما باید حریم خصوصی داشته باشیم ، و وقتی وارد آنجا می‌شویم باید احساس امنیت کنیم ."
با توجه به خدمات مربوط به سربازان زن ، سناتور پتی مورای ، D - واشنگتن ، لایحه‌ای را ارائه کرد که طول پوشش سلامت کودک توسط یک کهنه سرباز را پس از هفت روز به دنیا می‌آورد تا از درمان مشکلات سلامتی اطمینان حاصل کند .
این لایحه همچنین هزینه حمل و نقل برای نوزاد را در صورت نیاز به تسهیلات دیگر پوشش خواهد داد .
سومین قطعه قانونی که توسط یک سرباز کهنه‌کار معرفی شد ، لایحه توسعه برنامه حمل و نقل Veteran است که به the اجازه می‌دهد تا به سازمان‌های خدماتی کارآزموده برای انتقال دامپزشکان به خدمات مراقبت بهداشتی کمک مالی کنند . سناتور دان سالیوان ، R - آلاسکا ، یک تفنگدار دریایی سابق ، حامی مالی است.
روز سه‌شنبه ، مجلس چندین لایحه را تصویب کرد که برای رسیدگی به نیازهای کهنه سربازان از جمله اقدامات بهداشت روانی و قوانین پیش‌گیری از خودکشی طراحی شده‌بود . این لایحه همچنین لایحه‌ای را تصویب کرد که به اعضای گارد ساحلی ، گارد ملی و ذخایر برای دریافت مشاوره و خدمات در بیش از ۳۰۰ مرکز دامپزشکی در سراسر کشور اجازه می‌دهد .



پیمان دل هم مرز رویه معمول یادداشت جدید دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.