مرکز پزشکی

رفتن به جنگ
با این حال , بدون هیچ کلمه بیش از شش هفته پس از کشته شدن کنت , خانواده‌اش گفتند که بر مبارزه خود در کاپیتول هیل متمرکز شده‌اند . آن‌ها امیدوارند که قانون گذاران قانونی را که تغییر را به جای آن اعمال خواهد کرد , منتقل کنند .
جو کنت , همسر و پدر دو پسر خود گفت : " ما خوشحال هستیم که نیروی دریایی این معافیت را در شرف شانون اصلاح کرد . " " با این حال , وزارت دفاع هنوز پاسخ ما را پاسخ نداده است … این بدان معنی است که احتمال اینکه افراد زیادی وجود داشته باشند وجود دارد . "
وزارت دفاع بلافاصله به درخواستی برای اظهار نظر در روز پنج شنبه پاسخ نداد .
در روز چهارشنبه , قانون گذاران از کشورهای خانه کنت نیویورک و مریلند به مقامات ارشد پنتاگون گفتند که آن‌ها توضیح می‌دهند که چگونه وزارت دفاع و قوانین پزشکی نیروی دریایی را به روز رسانی خواهند کرد و از روندی که به استقرار کنت منجر شد. در روز چهارشنبه , چهار قانون گذار مجلس , به رهبری برهان‌الدین آنتونیو دلگادو , یک قطعنامه در بزرگداشت زندگی کنت مطرح کردند و از پنتاگون خواستند تا به تنظیم مقررات وزارت دفاع بپردازد .
وزارت آموزش دفاع , " استانداردهای پزشکی برای انتصاب , نام‌نویسی , یا القا در خدمات نظامی " , نیازمند استانداردهای بالای پزشکی است که برای پیوستن به خدمت در برابر الزامات باقی ماندن در خدمت , رزرو شده‌است .
در پرونده کنت , این حکم وزارت دفاع او را از این برنامه به دلیل سرطان تیرویید در سال گذشته رد کرد . خانواده‌اش گفتند که تیروئید او برداشته شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که او از سرطان است .
سال گذشته , کنت قرار بود در برنامه روانشناسی دکترا در دانشگاه خدمات یونیفرم دانشگاه علوم پزشکی , در واقع , md . دوستانش و خانواده‌اش گفتند که کنت می‌خواست در این برنامه حضور پیدا کند تا بتواند از اختلال استرس پس از حادثه کمک کند . با آن , او همچنین می‌توانست به فرزندانش نزدیک‌تر باشد , زیرا شانس کمتری برای استقرار در مناطق جنگی وجود دارد .
کنت پاک‌سازی اولیه نیروی دریایی را انجام داد تا در اوایل فوریه در برنامه شرکت کند اما آن‌ها تا پایان ماه برنامه‌های خود را معکوس کردند و در اواخر نوامبر به سوریه اعزام شد .
شوهرش گفته‌است که کنت به عنوان بخشی از تلاش‌های بیشتر برای ردیابی بقایای داعش کشته شده‌است .
او قرار بود تا ماه آوریل به ایالات‌متحده بازگردد و امیدوار بود که در ماه ژوئن به عنوان بخشی از برنامه راه‌اندازی وی در ماه اوت به مدرسه توسعه افسری برود .
او گفت : " این تنها نیروی دریایی نبود که تحت‌تاثیر قرار گرفته بود ( با مرگ او ) , او در بسیاری از آژانس‌های مختلف , هر منطقه را به شیوه‌ای خرد کرد . " این نباید برای دیگران اتفاق بیفتد . "
گفته می‌شود که یک پزشک توسط دامپزشک ارتش در مرکز فلوریدا زخمی شده‌است.
مرکز پزشکی و بیچ وست پالم بیچ فلوریدا . تصویری
۲۹ فوریه
نوشته ریچارد کان
اف بی آی اعلام کرد که یک سرباز معلول با ویلچر که گمان می‌رود یک سرباز قدیمی ارتش باشد , چهارشنبه‌شب در ساحل " وست پالم بیچ " واقع در فلوریدا تیراندازی کرد و به دیگران شلیک کرد .
اف بی آی گفت : دکتر که در ناحیه گردن مجروح شده بود , این تیرانداز را رام کرد . دکتر به مرکز پزشکی مری در ساحل وست پالم برده شد و بنا بر گزارش‌ها در آنجا درمان و منتشر شد .
یک سخنگوی اف بی آی به رسانه‌های فلوریدا گفت که دیگران در مرکز پزشکی در زیر آتش قرار دارند و حداقل یکی از آن‌ها توسط یک گلوله زخمی شده‌است .
به نقل از اف بی آی , نگهبان فلوریدا گزارش داد که این فرد تروریست به نام لاری بن ساله که گمان می‌رود در ارتش خدمت کرده‌است , شناسایی شده‌است .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.