دفن زباله

دفن زباله شامل یک مرده در هر یک از ۱۳۶ قبرستان ملی با فضای موجود ، باز و بسته شدن قبر ، مراقبت دائمی ، یک سنگ قبر یا نشانگر ، یک گواهی دفن و یک گواهی یادبود ریاست‌جمهوری بدون هیچ هزینه‌ای برای خانواده خواهد بود . برخی از سربازان قدیمی نیز ممکن است واجد شرایط دفن Burial باشند . بقایای اجساد باقی مانده در گورستان‌های ملی نیز به همان شیوه و با همان احترامی که casketed باقی می‌ماند ، دفن می‌شوند .
برای تهیه فهرستی از گورستان‌های ملی ، از اداره امور سربازان قدیمی بازدید کنید .
شایستگی برای دفن در یک گورستان ملی
سربازان قدیمی و نیروهای مسلح که در حین انجام‌وظیفه کشته می‌شوند ، شایسته دفن در یکی از ۱۳۵ قبرستان ملی هستند . یک سرباز کهنه‌کار واجد شرایط باید از خدمت فعال تحت شرایط غیر شرافتمندانه معاف یا جدا شده باشد و دوره مورد نیاز خدمت را به پایان برساند . یک شهروند آمریکایی که در نیروهای مسلح یک دولت متحد با ایالات‌متحده در جنگ خدمت کرده‌است ، ممکن است واجد شرایط باشد . Spouses و وابسته ، فرزندان کوچک سربازان واجد شرایط و اعضای نیروهای مسلح نیز ممکن است در قبرستان ملی به خاک سپرده شوند .





مراقبت از جامعه خانه های چند خانواری جنبه های گیج کننده تحقیقات جدید ناامنی غذایی سربازان قوانین پیشنهائ




همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد و ازدواج مجدد وی با مرگ و یا طلاق قبل از ازدواج به پایان رسید ، شایسته خاکسپاری در یک قبرستان ملی است . همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد ، و ازدواج مجدد وی هنوز دست‌نخورده باقی مانده‌است یا پس از آن تاریخ ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست . یک همسر بازمانده که پس از سی و یکم اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج می‌کند ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست .

درخواست دفن در گورستان ملی
دفن شدن در قبرستان ملی براساس خدمات نظامی است . یک کپی از یک سند تخلیه رسمی نظامی که یک مهر رسمی یا اسناد حمایتی دیگر را نشان می‌دهد معمولا ً برای تعیین صلاحیت برای دفن کافی است .
The اکنون به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا قبل از نیاز به دفن در گورستان ملی VA صلاحیت خود را پیدا کنند . The این تصمیم "پیش از نیاز " را فراخوانی می‌کند . برای اعمال ، کامل و تسلیم to فرم ۴۰ - ۱۰۰۰۷ . این امر به شدت استرس را بر اعضای بازمانده خانواده کاهش می‌دهد . متقاضیان ممکن است اولویت دادن به قبرستان ملی VA را در فرم درخواست نشان دهند ، اما تعیین پیش از نیاز به واجد شرایط بودن تضمین دفن در یک قبرستان عمومی VA یا یک قبر خاص را تضمین نمی‌کند . VA به قبرستان در گورستان‌های موجود زمانی که مرگ رخ داده‌است و مراسم تدفین برنامه‌ریزی شده‌است ، اختصاص می‌دهد .
در زمان نیاز ، نزدیک‌ترین خویشاوند ، مراسم تدفین یا دیگر نماینده‌ای که مسئول انجام برنامه‌ریزی‌های نهایی است باید با دفتر زمان‌بندی قبرستان ملی در ۸۰۰ - ۵۳۵ - ۱۱۱۷ تماس بگیرد تا درخواست دفن شود .
اگر سرباز کهنه‌کار یک درخواست " پیش از نیاز " قبل از مرگ را به پایان برساند ، بازماندگان و یا مدیران اجرایی می‌توانند درخواست دفن در گورستان ملی از طریق اسناد صلاحیت faxing به ۸۶۶ - ۹۰۰ - ۶۴۱۷ و یا اسکن کردن اطلاعات برای NCA.Scheduling@va.gov ، بازماندگان و یا سرپرستان مراسم تدفین را درخواست کنند .
گورستان ملی آرلینگتون
گورستان ملی آرلینگتون که تحت نفوذ ارتش است صلاحیت بیشتری نسبت به دیگر گورستان‌های ملی دارد . شایستگی برای سوزاندن اجساد سوزانده شده در Arlington's columbarium نیز به عنوان واجد شرایط برای دفن در گورستان‌های ملی است . برای اطلاعات در مورد مراسم Arlington ، نامه‌ای به Superintendent ، گورستان ملی آرلینگتون ، Arlington ، VA ، یا تلفن
وزارت داخله ، cemeteries Veteran ایالتی
معیارهای واجد شرایط بودن در قبرستان ملی VA شامل دو قبرستان ملی فعال است که توسط وزارت کشور اداره می‌شود : گورستان ملی Andersonville در جورجیا و گورستان ملی اندرو جانسون در تنسی . cemeteries برای سربازان قدیمی توسط بسیاری از ایالات اداره می‌شوند . مراجعه به صفحه مزایای دولتی ما برای اطلاعات بیشتر درباره veteran's های دولتی خاص .




مرکز پزشکی پیمان دل هم مرز رویه معمول نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.