جنگ

اگر شما یک سرباز قدیمی زمان جنگ با درآمد محدود هستید و دیگر قادر به کار نیستید ، ممکن است واجد شرایط برای یک سرباز قدیمی یا صندوق‌های بازنشستگی برای افراد مسن ۶۵ سال یا بیشتر باشد .
بسیاری از کهنه سربازان زمان جنگ به طور کامل از این واقعیت بی‌اطلاع هستند که اگر آن‌ها ۶۵ سال یا بیشتر باشند و بر درآمد محدودی داشته باشند، می‌توانند بدون معلول شدن ، به a بازنشستگی برسند .
شایستگی و شایستگی را رعایت کنید
شما می‌توانید برای یک مقرری veteran's واجد شرایط باشید اگر :
شما را از خدمت به غیر از شرایط غیر شرافتمندانه معاف می‌کردید ،
و
شما به مدت ۹۰ روز یا بیشتر از یک روز در طول یک دوره از زمان جنگ خدمت کرده‌اید .
شما برای همیشه و کاملا ً معلول هستید ، یا سن ۶۵ سال یا بزرگ‌تر هستید ،
درآمد خانواده countable کم‌تر از یک حد سالانه قانونی است .
محدودیت‌های درآمد خانواده ( موثر از ۱ دسامبر 2018 ) اگر شما یک … درآمد سالانه شما باید کم‌تر از … * *
سرباز کهنه‌کار بدون وابستگی به ۱۳، ۵۳۶ * *
سرباز کهنه‌کار با همسر یا فرزند a * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سرباز کهنه‌کار housebound با no به مبلغ ۱۶، ۵۴۰ دلار
سرباز کهنه‌کار housebound با یک dependent دلار
سرباز کهنه‌کار که به کمک و مشارکت نیاز دارد و به ۲۲، ۵۷۷ وابسته نیست
سرباز کهنه‌کار که نیازمند کمک و مشارکت است ( A / A ) و یک ۲۶، ۷۶۶ دلار وابسته دارد .
دو نفر از دامپزشکان با یکدیگر ازدواج کردند .
اضافه کردن هر کودک اضافی به هر گروه بالاتر از ۲، ۳۱۳ دلار
* برخی درآمد به حد مجاز شمرده نمی‌شود ( برای مثال مزایای رفاهی ، برخی دستمزدها که توسط کودکان وابسته به دست می‌آیند ) و درآمد امنیتی تکمیلی . همچنین مهم است توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به پزشکی تان در هنگام تعیین درآمد سالیانه خانواده در نظر گرفته می‌شود . برای کسر کردن ، هزینه‌های پزشکی باید از ۶۷۶ هزار دلار بیشتر شود ، هزینه‌های پزشکی باید از ۸۶۶ دلار بیشتر شود .



کمیته فرعی وام های خانگی آگاهی سلامت ارتش سربازان قدیمی کمک هزینه




نرخ پرداخت VA :

VA تفاوت بین درآمد خانواده countable و محدوده درآمد سالانه را که موقعیت شما را توصیف می‌کند ، به شما می‌پردازد ( نمودار بالا را ببینید ) . این تفاوت عموما ً در ۱۲ پرداخت معادل ماهانه به نزدیک‌ترین دلار پرداخت می‌شود .
مثال :
جو ( یک سرباز قدیمی) سالانه ۵، ۰۰۰ دلار درآمد دارد . میزان درآمد سالانه او ۱۳، ۵۳۶ دلار است . برای تعیین میزان درآمد سالانه ۵، ۰۰۰ دلار از میزان درآمد ۱۳، ۵۳۶ دلاری که به او میزان حقوق بازنشستگی سالانه of دلار می‌دهد . این امر به یک چک مستمری ماهانه حدود approximately دلار تبدیل می‌شود.
چگونه برای Veteran's Veteran's استفاده کنیم ؟
شما می‌توانید از طریق وب سایت VONAPP به کار خود ادامه دهید .
کمک مالی و حضور به سربازان قدیمی
کمک و مشارکت ( A & A ) به نفع حقوق بازنشستگی است . این فایده را می‌توان پرداخت کرد بدون این که استحقاق برخورداری از حقوق بازنشستگی را داشته باشد . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط یک & A باشد :
آن‌ها نیاز به کمک فرد دیگری به منظور انجام وظایف شخصی مورد نیاز در زندگی روزمره مانند استحمام ، تغذیه ، لباس پوشیدن، شرکت در مورد نیاز طبیعت ، تنظیم دستگاه‌های مصنوعی ، یا حفاظت از خودشان در برابر خطرات محیط روزانه خود دارند ، یا ،
آن‌ها بستری هستند ، به این معنی که ناتوانی آن‌ها نیازمند بستری شدن در بس‌تر از هر دوره تجویز شده برای دوران نقاهت و درمان است ، یا ، یا ،
آن‌ها به خاطر عدم صلاحیت جسمی یا جسمی ، در یک آسایشگاه روانی هستند ، یا ، یا ،
آن‌ها نابینا هستند ، یا تقریبا ً نابینا هستند ، در هر دو چشم ، یا کم‌تر یا کم‌تر ، در هر دو چشم ، یا انقباض مرکز میدان دیداری تا ۵ درجه یا کم‌تر .
housebound به علاوه حقوق بازنشستگی ماهانه پرداخت می‌شود . مانند & A ، منافع housebound بدون استحقاق برخورداری از حقوق بازنشستگی پرداخت خواهد شد . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط برای منافع housebound باشد : آن‌ها دارای معلولیت دائمی انفرادی هستند که به عنوان ۱۰۰ درصد از کار می‌افتد و به دلیل این معلولیت ، آن‌ها به طور دائم و به طور قابل‌توجهی محدود به ساختمان‌های فوری آن‌ها هستند ، یا ،
آن‌ها دارای یک ناتوانی دائمی هستند که به عنوان ۱۰۰ درصد از کار انداختن و ، معلولیت یا معلول دیگر ، به عنوان ۶۰ درصد یا بیشتر از کار کردن ارزیابی می‌شود .
شما می‌توانید هم در همان زمان هم کمک‌های مالی و هم مزایای housebound را دریافت کنید .


مرکز پزشکی پیمان دل هم مرز رویه معمول نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.