پیمان دل

دو هفته پیش ، برخی از همسران و مدیران اجرایی بزرگ‌ترین پیمانکاران ساختمانی حاضر در برابر کمیته خدمات مسلح سنا شهادت دادند . پیمانکاران اشتباه مدیریت و شکست تجهیزات را تایید کردند و معذرت‌خواهی کردند . این هفته ، روسای پرسنل و رهبران برای شهادت در مورد چالش‌های عمده پرسنلی که با خدمات آن‌ها مواجه هستند ، به شکست رهبری در سطوح چند گانه برای اجازه دادن به بحران حفظ مسکن برای شکوفایی اشاره کرد .
" ملت ما انتظار دارد سربازان ما از ملت محافظت کنند ؛ سربازان ما انتظار دارند که ارتش ما از خانواده‌های خود محافظت کند . سپهبد تامس سی گفت : " صادقانه بگویم ، ما به کار خود ادامه دادیم ." Seamands ، معاون رئیس ستاد کل پرسنل .
" هیچ بهانه‌ای برای آن وجود ندارد . وی افزود : " این موضوع کاملا ً غیرقابل‌قبول است. "
روسای پرسنل هر سرویس به ضعف نظارت و ارتباطات ضعیف بین فرمان‌ها و خانواده‌ها اشاره داشتند . تمامی خانواده‌های توافق‌شده نباید با خطرات سلامتی و سرخوردگی روزانه از زندگی در خانه‌های پایه در بالای تنش‌های معمول ، چرخه‌های آموزش و استقرار بلند مواجه شوند .
سناتورها قول دادند که لایحه اخذ مجوز دفاع ۲۰۲۰ ، که قرار است در اواخر سال جاری تصویب شود ، ترکیبی از اصلاحات قانون گذاری برای حفاظت بهتر از شهروندان در پایه و تقویت مجازات‌های اقتصادی برای پیمانکاران ساختمانی که به neglectful ارباب تبدیل شده‌اند را اجباری کند .
سناتور مارتا McSally ( R - Ariz ) ، یک سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی و اولین خلبان زن جنگنده که در نبرد پرواز می‌کند ، گفت : " من تصویری از خودم به عنوان یک فرمانده سابق دارم که هر روز در واحد من کار می‌کند ، یا مستقر شده و خانواده‌ها را به خانه باز می‌گرداند . " او گفت که can't پیمانکاران فرعی بدون قطعی " برخی قطعی " در نظارت بر زنجیره فرماندهی وجود دارند .
Vice رابرت پی . برک ، رئیس پرسنل نیروی دریایی ، تایید کرد که مشکلات مسکن " مساله رهبری صفحه عرشه " هستند و " این رابطه بین یک موسسه دولتی و یک شرکت خصوصی نباید با این مسئولیت تداخل داشته باشد . و ما بر این نکته خاص با رهبری خود تاکید می‌کنیم ."
سپهبد برایان ت . کلی ، رئیس نیروی هوایی کارکنان نیروی انسانی ، پرسنل و خدمات ، با قبول مسئولیت فرماندهان برای اطمینان از اینکه هواپیماها و خانواده‌ها خانه‌های با کیفیت داشته باشند موافق بودند . او فراخوان رهبران خود را دو هفته پیش برای اصلاح قراردادهای مسکن با افزودن لایحه Tenant حقوق بشر تکرار کرد .
سپهبد مایکل ای . Rocco ، معاون فرمانده نیروی انسانی و امور ذخیره ، گفت : " و ما قرار است این را ثبت کنیم .
هر سرویس دستوراتی را برای بازرسی واحد پایه و یا ارائه بازرسی‌های داوطلبانه به هر فرد که مایل است ، صادر می‌کند . آن‌ها پیمانکاران را به منظور رسیدگی به هر مشکل یافت‌شده ، با قالب و دیگر خطرات سلامتی به عنوان اولویت‌های ارشد دریافت خواهند کرد .
Seamands گفت : " در عرض ۱۵ روز ، هر فرمانده باید یک سالن شهری تبلیغ کند . همسرم آنجا خواهد بود تا مطمئن شود آن‌ها what's را درک می‌کنند و با خانواده‌ها ارتباط برقرار می‌کنند .
وی ادامه داد : " در عرض ۳۰ روز ، یک فرمانده از هر سازمان بازرسی می‌کند … مجموعه‌های quarters و ۷۰۰۰ نیروی نظامی در سراسر ارتش ما برای گذاشتن چشم به جایی که سربازان در آن زندگی می‌کنند ، تا مطمئن شوند که کافی نیستند و اگر کافی نباشند تا پرچم را بالا ببرند ." ما همچنین اطمینان حاصل می‌کنیم که خانواده‌ها و سربازانی که مسائل را درک می‌کنند ، هر گونه تلافی جویانه از سوی پیمان‌کار یا هر کس دیگری [ و ] که آن‌ها حمایت کامل ارتش را دارند ، وجود داشته باشد."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.