برنامه کارشناسی

باب
منافع آموزشی دولت
برای اطلاعات درباره مزایای این لایحه در آن حالت , روی وضعیت زیر کلیک کنید .
ایلینوی
کانزاس
میسوری
نبراسکا
ایلینوی
فرصت‌های آموزشی برای کودکان
کمک‌های مالی هر ساله به صورت سالانه به هر کودک بین سنین دو و نیم سال سربازی که در نتیجه خدمت در نیروهای مسلح در طول جنگ جهانی اول یا دوم , جنگ کره و ویتنام از کار افتاده یا به کلی معلول شده‌است تا زمانی که چنین افرادی دیگر واجد شرایط القا تحت آموزش نظامی جهانی و قانون خدمت نیستند , از کار افتاده می‌شود . این کمک مالی به یک موسسه آموزشی دولتی در دوره ابتدایی , دبیرستان یا آموزش حرفه‌ای اعمال می‌شود .


گام های منطقی آزمایش ایدز شبکه خارج ایده گسترش زمین گلف عناوین نظامی




دانش پژوهی

وابسته به یک سرباز قدیمی که توسط وزارت دفاع یا اداره امور سربازان قدیمی اعلام شده‌اس وابسته‌های واجد شرایط موظف هستند که پرداخت کامل شهریه و هزینه‌های مشخصی را به هر دولتی که از موسسه آموزش عالی ایالت ایلینوی تحت حمایت از چهار سال ثبت‌نام کامل از جمله شرایط تابستانی شامل اصطلاحات تابستانی باشد .
کمک سربازان قدیمی
این برنامه , شهریه و هزینه‌های مشخصی را در همه کالج‌های ایالت ایلینوی , دانشگاه‌ها و کالج‌های محلی برای ساکنان ایلینویز پرداخت می‌کند . یک فرد باید :
یک سرباز مزدور باشد ,
حداقل یک سال وظیفه فعال در نیروهای مسلح غیر مسلح که شامل سربازان قدیمی است که وظیفه فعال در یک کشور خارجی در زمان خصومت در آن کشور بدون در نظر گرفتن طول خدمت دارند ; و
در عرض شش ماه از خدمت به ایلینویز برگردید .
حمایت گارد ملی ایلینوی
گرانت ملی ایالت ایلینویز دارای شهریه و هزینه‌های واجد شرایط ( ثبت‌نام , فارغ‌التحصیلی , فعالیت عمومی , دیپلم و مدت ) در همه دانشگاه‌های دولتی ایلینویز و کالج‌های محلی است . افرادی که کم‌تر از ۱۵ سال خدمت فعال را انجام داده‌اند , ممکن است تا واحدهای واجد شرایط واجد شرایط را جمع‌آوری کنند . افرادی که بیش از ۴۰ سال خدمت فعال را انجام داده‌اند , ممکن است تا واحدهای واجد شرایط واجد شرایط را جمع‌آوری کنند .
کودکان بورسیه قدیمی
هر شهرستان در ایالت باید تحت عنوان یک بورسیه افتخاری در دانشگاه ایلینوی , به نفع فرزندان سربازان قدیمی جنگ جهانی اول , جنگ جهانی دوم , جنگ ویتنام , جنگ ویتنام و هر زمان دیگری یا پس از آن باشد . اولویت دادن به فرزندان جانبازان معلول و معلول است . این کودکان باید بدون هزینه شهریه , آموزش در هر یا هر بخش از دانشگاه برای مدت حداقل ۴ سال دریافت کنند . جزئیات ممکن است از دفتر کمک‌های مالی دانشگاه به دست آید .
صفحه مزایای کهنه سربازان قدیمی خود را بررسی کنید تا ببینید دیگر مزایای دولت ممکن است واجد شرایط باشد .
کانزاس
هیچ مزایای تحصیلی خاصی وجود ندارد .
صفحه مزایای قدیمی کانزاس را بررسی کنید تا ببینید دیگر مزایای دولت ممکن است واجد شرایط باشد .
میسوری
فعالیت آموزشی قهرمانان میسوری
این قانون , شهریه را به بیش از ۱ دلار در ساعت اعتبار در دانشکده‌های عمومی و دانشگاه‌ها محدود می‌کند در حالی که در یک گواهی‌نامه یا برنامه کارشناسی پس از تمام کمک‌های مالی دیگر ثبت‌نام می‌شود . این برنامه کاربردی برای مبارزه با سربازان قدیمی است که پس از سپتامبر ۲۰۰۱ خدمت کرده‌اند . کهنه سرباز مدت ده سال پس از ترخیص شرافتمندانه , واجد شرایط باقی می‌ماند .
صفحه مزایای کهنه سربازان قدیمی میسوری را بررسی کنید تا ببینید دیگر مزایا ممکن است واجد شرایط باشند .



حمایت سازمان مالیات دولتی شرایط بورس زمان خدمت معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست هدایت تحصیلی سال دیگر به پایه هشتم خواهد رسید





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.