مالیات دولتی

FINRA | با Geri والش ، بنیاد آموزش سرمایه‌گذار FINRA
اگر شما در مورد نقد کردن برنامه پس‌انداز Thrift ( TSP ) زمانی که سرویس یونیفورم پوش را ترک می‌کنید , فکر کنید , دو بار فکر کنید . یا شاید سه بار . ممکن است در شرف رها کردن یک بازنشستگی ایمن از نظر مالی باشید .
همه servicemembers و خانواده‌های آن‌ها باید با تاثیر بالقوه بالقوه ای که نقد کردن حتی مقدار کمی از دارایی‌های TSP منجر به پس‌انداز بازنشستگی خواهد شد ، آموزش داده شوند .


خشونت خانگی قطع سهمیه دست مزد ساعتی مدرسه دولتی ترک ارتش شرایط بورس





زمانی که قبل از بازنشستگی کار را تغییر می‌دهید ، معمولا ً می‌توانید چندین چیز را انتخاب کنید تا به شما در مورد TSP مراجعه کنید .

پول را در برنامه بگذارید .
اگر این برنامه نقل و انتقالات را بپذیرد ، پول خود را به برنامه employer's اضافه کنید .
پول را در حساب بازنشستگی فردی ( IRA ) جمع کنید .
مقدار پول نقد را در نظر بگیرید .
ممکن است برای انتخاب آخرین گزینه و استفاده از این پول برای خرید یک تلویزیون جدید ، سفر دریایی یا حتی پرداخت بدهی ، وسوسه‌انگیز باشد . و شما تنها در این فکر نخواهید بود : یک مطالعه اخیر همکاران از برنامه‌های پس‌انداز بازنشستگی شرکت بزرگ حاکی از آن است که ۴۵ درصد از کارمندان وقتی شغل خود را تغییر می‌دهند ، برنامه‌های خود را از بین می‌برند .
اما نقد کردن قبل از اینکه شما به سن ۵۹ / ۱ برسید می‌تواند برایتان گران تمام شود، هم فوری و هم در دراز مدت :
اگر پول خود را در مدت ۶۰ روز پس از دریافت آن واریز نکنید ، کارفرمای فعلی شما باید ۲۰ درصد از تراز حساب خود را به مالیات فدرال واریز کند .
اگر این پول را نگه دارید ، باید مالیات بر درآمد فدرال را از کل عقب‌نشینی خود پرداخت کنید . علاوه بر این ، شما ممکن است مالیات دولتی در توزیع خود نیز بدهکار باشید .
علاوه بر این ، IRS در نظر دارد که پرداخت اولیه را پرداخت کند ، به این معنی که شما می‌توانید ۱۰ درصد از هزینه‌های عقب‌نشینی زودهنگام را بر روی مالیات فدرال ، ایالتی و محلی بدهکار باشید .
وقتی همه چیز گفته می‌شود و انجام می‌شود، شما می‌توانید با کمی بیش از نیمی از پس‌انداز TSP اولیه خود پایان دهید . علاوه بر این ، سالانه در هر گونه درآمد آینده که lump تولید می‌کند ، مالیات پرداخت خواهید کرد .
هزینه بالا برای بیرون ریختن
عواقب حاصل از نقد کردن TSP می‌تواند بسیار زیاد باشد . به عنوان مثال ، let's فرض می‌کند که شما ۳۰ ساله هستید و یک بالانس TSP برای ۲۰۰۰۰ دلار خواهید داشت . اگر شما این پول را به حساب TSP خود رها کرده و یا آن را در IRA درنظر بگیرید ، و حساب تان میانگین شش درصد بازگشت در طی ۳۲ سال آینده را داشته باشد، تراز بازنشستگی شما به طور کلی ۱۲۹، ۰۶۸ دلار خواهد بود ، حتی اگر شما هیچگونه مشارکت اضافی در این زمان نداشته باشید .
حتی اگر یک افق زمانی کوتاه‌تر داشته باشید ، شما از فرصت‌های پس‌انداز قابل‌توجهی با نقد کردن TSP خود صرف‌نظر خواهید کرد . برای مثال ، اگر ۴۵ ساله هستید ، ۲۰ هزار دلار شما در عرض ۱۷ سال به ۵۳، ۸۵۵ دلار افزایش خواهد یافت .
به خاطر داشته باشید که حتی اگر واقعا ً به پول نیاز دارید ، بهتر است از قرض گرفتن به حساب TSP استفاده کنید . ممکن است شما بتوانید از حساب خود نرخ کمتری را از حساب بانکی یا وام‌دهنده دیگر قرض بگیرید ، به خصوص اگر امتیاز کمی داشته باشید . شما باید برای به دست آوردن یک وام وضعیت پرداخت کنید چون پرداخت ماهانه وام از طریق کسورات حقوق و دست‌مزد حاصل می‌شود .
برای یاد گرفتن بیشتر در مورد وام‌های TSP ، روی دکمه TSP و یا دکمه خدمات Uniformed در وب سایت TSP ( www.tsp.gov ) و سپس به لینک برنامه وام TSP مراجعه نمایید .
زمانی که خدمات نظامی را ترک می‌کنید ، به دقت پیامدهای کوتاه‌مدت و بلند مدت را قبل از پرداخت به حساب TSP بررسی کنید . هر چه باشد ، زمانی که در مورد برنامه‌های پس‌انداز معوق به تعویق افتاده‌ای صحبت می‌کنید ، زمان پول است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد پس‌انداز برای بازنشستگی ، " ۴۰۱ Smart ( k ) سرمایه‌گذاری بر روی وب سایت جدید آموزش سرمایه‌گذار NASD وب سایت جدید برای اعضای ارتش و خانواده‌های آن‌ها : SaveAndInvest.org .



زمان خدمت رژیم غذایی منشی سرپرست منابع مالی مدارس تیزهوشان حذف نمی‌شوند ؛ کنترل و مدیریت می شوند معاف از رزم بیماری های معافیت پزشکی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.