زمان خدمت

سیستم بازنشستگی نظامی در آینده نزدیک دست‌خوش تغییرات عمده‌ای خواهد بود . این براساس توصیه کمیسیون نوسازی ارتش است که یک مطالعه بلند مدت از مزایای بازنشستگی ارتش را انجام داد و به کنگره توصیه کرد . توصیه آن‌ها در قانون دفاع ملی مصوب سال ۲۰۱۶ گنجانده شده و در سال ۲۰۱۸ موثر خواهد بود .
سیستم کنونی بازنشستگی نظامی



گماشتگان سیاسی کسری بودجه موسسات مالی خیریه تقلبی سناتور دموکرات رژیم غذایی




سیستم بازنشستگی نظامی فعلی اساسا ً چیزی است که به عنوان " نظام بازنشستگی تعیین‌شده " شناخته می‌شود . این به این معنی است که شما یک زمان بازنشستگی را براساس تعداد سال‌هایی که در حال انجام‌وظیفه هستید ، به دست می‌آورید . در حال حاضر ۳ سیستم بازنشستگی موجود بسته به زمان ورود شما وجود دارد :

اگر قبل از سپتامبر ۱۹۸۰ وارد شوید ، واجد شرایط سیستم بازنشستگی نهایی هستید . تحت این سیستم ، حقوق بازنشستگی تان برابر با ۲.۵ درصد برای هر سال وظیفه فعال است . در این سیستم ، اگر شما در ۲۰ سال بازنشسته شوید ، ۵۰ درصد از حقوق اصلی خود را دریافت خواهید کرد . اگر در ۳۰ سال بازنشسته شوید ، ۷۵ % از حقوق اصلی خود را پرداخت خواهید کرد .
اگر بین هشتم تا ۱۹۸۰ و آگوست ۱۹۸۶ وارد شوید ، واجد شرایط ۳۶ سیستم برتر هستید . تحت این سیستم حقوق بازنشستگی شما به طور متوسط به طور متوسط ۳۶ ماه درآمد پایه شما ۲.۵ درصد برای هر سال وظیفه فعال است . در این سیستم ، اگر شما در ۲۰ سال بازنشسته شوید ، ۵۰ درصد از میانگین حقوق ۳ سال تان را دریافت خواهید کرد . اگر در ۳۰ سال بازنشسته شوید ، ۷۵ درصد از متوسط حقوق شما را ۳ سال دریافت خواهید کرد .
اگر بعد از آگوست ۱۹۸۶ داخل شوید ، تحت سیستم REDUX قرار دارید ، که به این معنی است که شما این گزینه را دارید که هر کدام از سیستم بازنشستگی بالای ۳۶ را انتخاب کنید ، یا موقعیت شغلی Bonus / REDUX ( CSB ) . CSB در پانزدهمین سال خدمت فعال ، پاداشی ۳۰، ۰۰۰ دلاری پرداخت کرد، اما این سیستم حقوق بازنشستگی را به ۴۰ % از میانگین ۳ سال پرداخت پایه کاهش می‌دهد . اگر در ۳۰ سال بازنشسته شوید ، ۷۵ % از بالاترین حقوق ۳ سال تان را دریافت خواهید کرد .
برای کسب جزئیات بیشتر به صفحه retirement مراجعه کنید .
طرح بازنشستگی جدید نظامی
مدرن‌سازی سیستم بازنشستگی نظامی ، برای مدرن‌سازی سیستم بازنشستگی نظامی ، تغییراتی در سیستم را توصیه کرده‌است که هزینه دولت را کاهش داده و به اعضای ارتش برای کمک به بازنشستگی خود نیاز دارد . از آنجا که ۸۳ % of برای مدت ۲۰ سال کامل در ارتش باقی نمی‌مانند ، کمیسیون یک سیستم جدید را پیشنهاد کرد که شامل یک منفعت تعریف‌شده ، یک مشارکت تعریف‌شده در برنامه پساندازهای وثیقه ( TSP ) و " استمرار" برای اعضایی است که بیش از ۱۲ سال وظیفه فعال دارند . این امر منجر به افزایش درآمد بازنشستگی بیشتر اعضا خواهد شد و به افرادی که مدت ۲۰ سال نیاز به بازنشستگی کامل دارند اجازه می‌دهد تا کمی پول به بازنشستگی خود اختصاص دهند .
بیل گیتس ، ایالات‌متحده آمریکا ( بیل گیتس ) ، ایالات‌متحده آمریکا . مدیر اجرایی AAFMAA طرح بازنشستگی جدید را به military.com توضیح داد و توضیح داد که سیستم جدید متشکل از سه بخش خاص است :
مزایا تعریف‌شده :
حقوق بازنشسته ۲ درصد زمان خدمت خواهد بود . اگر در ۲۰ سال بازنشسته شوید ، ۴۰ درصد از حقوق اصلی خود را پرداخت خواهید کرد . اگر در ۳۰ سال بازنشسته شوید ، ۶۰ % از حقوق اصلی خود را پرداخت می‌کنید .
مشارکت تعریف‌شده :
ارتش ۱ درصد از پرداخت پایه شما را به حساب پس‌انداز Thrift ( TSP ) اختصاص خواهد داد .
شما به طور خودکار با یک سهم ۳ % پایه در TSP ثبت خواهید شد . ( شما می‌توانید سهم خود را افزایش یا کاهش دهید یا مشارکت فردی را خاتمه دهید )
ارتش پس از ۲ سال خدمت ، ۵ درصد از کمک‌های شما را خواهد داشت .
شما پس از تکمیل ۲ سال خدمت به TSP واگذار خواهید شد که این بدان معنی است که شما باید حداقل ۲ سال خدمت کنید تا سهم دولت را به دست آورید .
 "استمرار " :
در ۱۲ سال خدمت ، خدمت وظیفه فعال که به ۴ سال اضافی متعهد می‌شود پاداش برابر با ۲.۵ ماه حقوق پایه را دریافت خواهد کرد .
اگر نیاز باشد ، خدمات می‌توانند مزایا را افزایش دهند .



منشی سرپرست منابع مالی ارزش زمان کاپیتان بازنشسته توجه اولیاء به مدارس تیزهوشان و افت مدارس عادی پروژه کسری خدمت ترجمه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.