عناوین نظامی

ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
باب
اداره پاسخگویی دولت در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد , نتیجه گرفت که اداره امور سربازان قدیمی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خود استانداردهای امنیتی مشخصی را دنبال نمی‌کند و به طور بالقوه بیماران و بازدیدکنندگان را در معرض خطر قرار می‌دهد .
گزارش آژانس ناظر به نواقص جزیی در امنیت و امنیت اشاره دارد , به ویژه اینکه به تسهیلاتی برای تغییر اقدامات امنیتی براساس سطوح تهدید بی‌ثبات نیاز ندارد .
یک کارگردان با نام " گائو " نوشت : " این امر می‌تواند کارکنان , بیماران و بازدیدکنندگان و همچنین اموال را ترک کند و نسبت به خطرات احتمالی آسیب‌پذیر باشد . "
این گزارش به کمیته کنگره فرستاده شد . va با یافته‌ها موافق بود و پاسخ می‌داد که بازبینی و به روز رسانی سیاست‌های امنیتی آن است .



شامل تامین حقوق اساسی سهم تطبیق شرایط خاص سیستم تهویه حمایت سازمان




در یک نامه نوشته شده بود : رئیس کمیته امور سربازان قدیمی گفت که صدها بیمارستان و درمانگاه در سراسر کشور اخیرا ً " هدف خشونت , تهدیدها و سایر حوادث مرتبط با امنیت بوده‌اند - از جمله تهدیدات بمب‌گذاری و حملات خشن که شامل سلاح‌ها هستند. "

زمانی که یک روانشناس در یک کلینیک در آل پاسو در تگزاس کشته شد , او به یک تیراندازی مرگبار اشاره کرد .
او گفت : " تضمین امنیت فیزیکی برای این مراکز درمانی می‌تواند پیچیده باشد ; زیرا باید امنیت و امنیت را با ارائه یک محیط مراقبت‌های بهداشتی باز و خوشایند حفظ کند . "
این گزارش می‌گوید که دولت به دوربین‌های امنیتی , آژیر خطر سکوت , شمشیربازی و نیروی پلیس در همه بیمارستان‌های آن نیاز دارد . اما سطح امنیتی در هر ساختمان متفاوت است و نظارت کمی وجود دارد .
این اداره تصمیمات امنیتی را به مقامات محلی منتقل می‌کند و اقدامات اجرایی گسترده‌ای ندارد . گائو دریافته است که این بدان معنی است که va توانایی تعیین معیارهای امنیتی را ندارد .
در این گزارش آمده‌است : " من نمی‌توانم اطمینان حاصل کنم که تصمیمات امنیت فیزیکی محلی مبتنی بر ریسک واقعی هستند و برای حفاظت از تاسیسات مناسب هستند و یا اینکه تغییرات یا تاثیر امنیتی آن‌ها مهم هستند . "
نوع نظارت و کمبود برای همه ادارات دولتی توسط کمیته امنیت میانجی مورد نیاز است . این کمیته یک نهاد دولتی است که توسط بیل کلینتون , رئیس‌جمهور سابق , پس از بمب‌گذاری آلفرد پی . ساختمان فدرال در اوکلاهاما سیتی. قبل از آن , حداقل استانداردهای امنیتی برای ساختمان‌های فدرال غیر نظامی وجود نداشت .
در طی این بررسی , بازرسان از سپتامبر تا این ماه به نه بیمارستان و بیمارستان سفر کردند . آن‌ها از تسهیلاتی در بدفرد , ماساچوست , هوستون , لس‌آنجلس ; خلیج کاج , فلوریدا ; شریدن , وایومینگ , واشنگتن ; اورلاندو , فلوریدا و لوییس ویل , کنتاکی , دیدن کردند .
سطوح کارکنان نیروهای پلیس در هر بیمارستان متفاوت بود و همه آن‌ها به دلیل مشکلات استخدامی در نیروهای خود جای خالی داشتند .
دولت موافقت کرد که با توصیه‌های " گائو " مبنی بر تغییر سیاست‌های مدیریت ریسک و نظارت بهتر بر امنیت در همه بیمارستان‌های خود موافقت کند . جی نا دین , معاون رئیس کارکنان , در نامه‌ای اظهار داشت که این آژانس پیشنهادها را تا ژانویه آینده تکمیل خواهد کرد .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی , اداره امور سربازان قدیمی
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



مالیات دولتی شرایط بورس زمان خدمت رژیم غذایی اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 روش های درمان زود انزالی در مردان




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.