شرایط بورس

Military.com
فواید آموزشی دولتی
بر روی دولت زیر برای اطلاعات مربوط به GI بیل در آن کشور کلیک کنید .
ایلینویز
کانزاس
میسوری
نبراسکا


بودجه شهادت جامعه آماری طبق قانون تاثیر امنیتی مرکز نمایش زمان خدمت





ایلینویز

فرصت‌های آموزشی برای کودکان ( ۱۰ تا ۱۸ Yrs )
کمک‌های مالی سالانه برای هر کودک بین سنین ۱۰ تا ۱۸ سال سابقه داشته و در نتیجه خدمت در نیروهای مسلح در طول جنگ جهانی اول یا دوم ، جنگ کره و ویتنام یا اول فوریه ۱۹۵۵ به طور کامل معلول شده‌اند تا اینکه چنین افرادی دیگر واجد شرایط جذب تحت قانون آموزش و خدمات جهانی نیستند . این کمک مالی شامل یک موسسه آموزشی دولتی در مقطع ابتدایی ، دبیرستان یا آموزش حرفه‌ای نیز می‌شود .
بورس تحصیلی ام آی ام / اسرای جنگی
Dependents از یک سرباز کهنه‌کار که توسط وزارت دفاع یا وزارت دفاع آمریکا اعلام شده‌است که اسیر جنگی است ; به دلیل ناتوانی در خدمت , یا برای همیشه از دلایل متصل به خدمات با ۱۰۰ درصد معلولیت نجات پیدا کند ; و , که در طول شش ماه ورود به خدمات یکی از ساکنان ایلینویز بود , ممکن است واجد شرایط بورس تحصیلی باشد . وابستگان واجد شرایط مشمول پرداخت کامل شهریه و هزینه‌های خاص به هر ایالتی از آموزش عالی که شامل چهار ( 4 ) سال تقویمی از ثبت‌نام کامل شامل شرایط تابستانی ( یعنی ۱۲۰ امتیاز ) است .
سرباز قدیمی
برنامه Veteran Veteran Illinois ( IVG ) شهریه و هزینه‌های ویژه‌ای را در تمام دانشکده‌های ایالت ایلینوی , دانشگاه‌ها و دانشکده‌های اجتماعی برای ساکنان ایلینویز پرداخت می‌کند . یک فرد باید :
یک سرباز کهنه‌کار که به طور شرافتمندانه از او اخراج شده باشد ؛
شش ماه قبل از ورود به خدمت در ایلی نویز اقامت گزید ؛
حداقل یک سال کامل از خدمت فعال در نیروهای مسلح ایالات‌متحده که شامل سربازان قدیمی است که وظیفه فعال در یک کشور خارجی در زمان خصومت در آن کشور ، بدون در نظر گرفتن طول خدمت دارند ؛ و
تا شش ماه پس از مرخص شدن از خدمت به ایلی نوی برگردد .
گارد ملی ایلینویز
گارد ملی ایلینویز ( ING ) شهریه و هزینه‌های واجد شرایط ( ثبت‌نام , فارغ‌التحصیلی , فعالیت عمومی , دیپلم و دوره لیسانس ) را در همه دانشگاه‌های دولتی ایلینویز و یا دانشکده‌های عمومی اجتماعی می‌پردازد . دریافت کنندگان که کم‌تر از ۱۰ سال خدمت وظیفه دارند می‌توانند ۱۲۰ واحد واجد شرایط را جمع‌آوری کنند . دریافت کنندگان که بیش از ۱۰ سال خدمت وظیفه فعال را به اتمام رسانده‌اند ممکن است تا ۱۸۰ واحد واجد شرایط را جمع‌آوری کنند .
بورس تحصیلی کودکان
هر کشوری در ایالت به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی در دانشگاه ایلینویز برای بهره‌مند شدن از کودکان سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم ، جنگ جهانی دوم ، جنگ ویتنام و هر زمانی بعد از ۲ اوت ۱۹۹۰ و تا زمانی که آن افراد در خدمت دیگر واجد شرایط دریافت مدال سرویس جنوب غربی نباشند . اولویت به فرزندان سربازان پیر و معلول داده می‌شود . این کودکان مجاز به دریافت ، بدون پرداخت شهریه ، آموزش در هر بخش یا هر بخش از دانشگاه برای مدت حداقل چهار ( ۴ ) سال متوالی هستند . جزئیات ممکن است از دفتر کمک‌های مالی University's بدست آید .
وب سایت مزایای قدیمی Illinois را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .
کانزاس
هیچ مزایای تحصیلی خاصی وجود ندارد .
وب سایت مزایای سربازان قدیمی کانزاس را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .


رژیم غذایی منشی سرپرست منابع مالی ارزش زمان تمدید ثبت نام و اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۹۶ مشکلات مردان مبتلا به زود انزالی



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.