حمایت سازمان‌

پایان مارس
نوشته ریچارد کان
پس از هفته‌ها گمانه‌زنی درباره وضعیت وزیر آماده و تحت فشار , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ , پایان دوره تصدی خود را در یک سری توییت در اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد .
من خوشحالم که اعلام می‌کنم قصد دارم دریاسالار بسیار محترم را معرفی کنم . ترامپ در تویی‌تر گفت : " جکسون , md , به عنوان دبیر جدید امور سربازان قدیمی . " " در دولت موقت , رابرت وود از وزارت دفاع به عنوان منشی عمل خواهد کرد . من از خدمت به کشورم و سربازان قدیمی مان ممنونم ! "



بیمه زندگی سفر آزاد کف صابون اعضای سابق عامل ارشد مالیات دولتی





در حال حاضر رابرت وود به عنوان وزیر دفاع و آمادگی در پنتاگون عمل می‌کند .

مایکل جکسون , افسر بازنشسته نیروی دریایی , در حال حاضر به عنوان پزشک منصوب می‌شود . جکسون در ابتدا به کاخ سفید پیوست و پس از استقرار در عراق به کاخ سفید پیوست و سه دولت را به خدمت گرفت .
او از طریق مدرسه پزشکی در دانشگاه پزشکی تگزاس , در حالی که در ماه ژانویه فعالیت بدنی ترامپ را انجام داد , در سرخط خبرها قرار گرفت .
جکسون در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید اظهار داشت که ترامپ با تعریف بالینی چاقی مواجه نبوده است و افزود که او می‌تواند تحمل کند که وزن خود را از دست بدهد . او همچنین گفت ترامپ می‌تواند از ورزش بیشتر استفاده کند و باید غذاهای آماده را حذف کند .
جکسون درباره ترامپ گفت : " او نسبت به بخش ورزش مشتاق است , اما ما هر دو این کار را انجام می‌دهیم . "
جکسون می‌گوید : " او درست مثل هر رئیس‌جمهوری دیگری است که من از او مراقبت کرده‌ام . " بوش
جکسون گفت : " در این مورد , من باید اولین بانوی را برای اطمینان از انجام کاری که قرار است انجام دهد , به دست آورم . "
برای مثال , پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد وضعیت او , پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد وضعیت او در اصلاح دومین منطقه بزرگ در دولت , در میان دشمنی علنی با گماشتگان سیاسی ترامپ , در کاخ سفید و در درون خود فرو رفت .
ترامپ یک‌بار در مدح او بسیار فراوان بود و در ماه ژوئن به او گفت که هرگز جمله ترامپ را نخواهد شنید : " شما اخراج شده‌اید . "
ترامپ گفت : " ما هرگز نباید از آن کلمات بر روی دیوید مان استفاده کنیم . " ما هرگز از آن کلمات بر روی شما استفاده نمی‌کنیم . "
با این حال , شایعاتی مبنی بر اینکه ماه گذشته در زمان سفر به لندن و دانمارک در تابستان گذشته وی را به " تهدید جدی " در هزینه‌های سفر به لندن و دانمارک متهم کرد , افزایش‌یافته است .
پس از این که ابتدا اتهامات را از کتاب دعا رد کرد, این مسئولیت را پذیرفت و موافقت کرد که خزانه را بابت بلیط هواپیما برای همسرش جبران کند .
دفتر بازرس کل , گزارش هزینه‌های سفر را با یک شارژ دیگر پی‌گیری کرد که در آن شکست نظارت بیماران را در معرض خطر در مرکز پزشکی واشنگتن , مرکز پزشکی va و مرکز پزشکی قرار داده بود .
با این حال , به نظر می‌رسد که دلیل اصلی سقوط آن با دولت , گسترش برنامه انتخاب سربازان قدیمی است که به سربازان قدیمی تحت شرایط خاص اجازه انتخاب مراقبت‌های بهداشتی خصوصی می‌دهد .
گماشتگان سیاسی کاخ سفید به دنبال گسترش تهاجمی انتخاب بودند , در حالی که پزشکان خواستار رویکردی منسجم‌تر برای جلوگیری از " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی بودند .
عزیمت او پس از آخرین دور شایعات از همکاران ترامپ و کاخ سفید در مورد اینکه آیا او قصد رفتن دارد یا نه , اتفاق افتاد .
روز یکشنبه , دوست ترامپ , کریستوفر سرخ , در برنامه " این هفته " تلویزیون abc گفت که این برنامه " خیلی زود " را ترک خواهد کرد . "
روز دوشنبه , یکی از دستیاران کاخ سفید گفت ترامپ در این مرحله به او اطمینان دارد . "
روز چهارشنبه , اعتماد ترامپ به بیرون دوید .
او در طول درگیری‌های خود با کاخ سفید , حمایت سازمان‌های خدماتی قدیمی را به ویژه در تلاش برای " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی داشت .



شرایط بورس زمان خدمت رژیم غذایی منشی سرپرست تاریخ‌ برگزاری و نحوه‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون سراسری سال 96 تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.