رژیم غذایی

[۹ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
دیابت نوع ۲ تقریبا ً یک چهارم از تمام بیماران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با هزینه‌های مربوط به بالا رفتن این بیماری ، VA به دنبال رویکردهای نوآورانه برای درمان آن است .
یکی از روش‌های درمانی که در نظر گرفته می‌شود ، برنامه رژیم غذایی و برنامه مربیگری from است که رژیم غذایی کم کربوهیدرات را با حمایت آنلاین که هدفش معکوس کردن این بیماری است ، ترکیب می‌کند .
محققان با شرکت San Francisco می‌گویند که این روش از لحاظ بالینی ثابت شده‌است . در یک مطالعه ، ۲۳۸ از ۲۶۲ بیمار که ۱۰ هفته اول را تکمیل کردند ، سطوح A۱C را مشاهده کردند - نشانگر که دیابت را به میزان ۱ % کاهش می‌دهد . وزن آن‌ها به طور متوسط ۷ درصد کاهش یافت و نیاز آن‌ها به دارو کاهش یافت .
یک سال بعد ، در میان ۲۱۸ بیمار هنوز ثبت‌نام‌کرده ، درمان انسولین در ۹۴ درصد بیماران کاهش یا حذف شده‌بود و هیچ بیمار دارو برای پایین آوردن سطح گلوکز خون دریافت نکرده بود .
آناند Parikh ، رئیس منابع مالی ، حقوقی و انسانی به Military.com گفت : " ما شاهد برگشت دیابت در حدود ۶۰ درصد افرادی بودیم که در یک سال با آن‌ها برخورد کردیم . ما شاهد ۱۲ درصد کاهش وزن بوده‌ایم و این نتایج برای دو سال پایدار است . این پزشکی در حال تغییر جهان است ."
این درمان ، که ترکیبی از کربوهیدرات کم ، یا ketogenic ، رژیم غذایی با مربیگری ، نظارت و پشتیبانی را ترکیب می‌کند ، به نظر می‌رسد که the در ماه مه یک مشارکت با Virta سلامت را در ماه مه اعلام کرد تا به ۴۰۰ سرباز قدیمی درمان شود .
طبق گفته مقامات ، این برنامه با بیش از ۱.۵ میلیون VA که در حال حاضر برای دیابت درمان شده‌اند ، " روشی ارائه می‌کند که در حال حاضر به طور گسترده در VA استفاده نمی‌شود " .


جایگزین قانون مواد خام غیر مجاز رئیس اطلاعات منبع مشترک منشی سرپرست





رابرت Wilkie ، وزیر VA در یک خبر رسمی ، گفت : " بسیاری از سربازان قدیمی دیابت نوع ۲ دارند و این به شدت با چاقی ارتباط دارد ، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم تا رویکرد Virta Health's برای مقابله با این شرایط دشوار و هزینه‌بر را کشف کنیم . "

کسانی که ثبت‌نام می‌کنند قول داده‌اند که تا یک سال بدون هیچ هزینه‌ای در مقابل the یا شرکت کنندگان کهنه خدمت کنند .
آن‌ها بسته‌ای از منابع را دریافت می‌کنند ، از جمله ترازو ، گلوکز ، نوارهای کتون برای اندازه‌گیری واکنش body's به رژیم کم کربوهیدرات ، swabs و آستین فشار خون برای برخی ، و دستورالعمل نحوه استفاده از برنامه که به شرکت اجازه می‌دهد تا داده‌های biomarker را زیر نظر داشته باشد و توصیه‌ها و رژیم غذایی را مطابق با آن تنظیم کند .
Parikh گفت : " برای تمام افرادی که مبتلا به دیابت هستند ، این محدودیت مربوط به کربوهیدرات ، حتی اگر شما نمی‌توانید دیابت را برای افراد مبتلا کنید ، مانند دیابت نوع ۱ ، در خلاص شدن از ترن هوایی glucose ارزش زیادی دارد . "
با این حال ، برخی از پزشکان و متخصصان تغذیه شکاک هستند و می‌گویند که تحقیقات ارایه‌شده توسط شرکت توسط احزاب خنثی انجام نمی‌شود ، و خود رژیم غذایی که به شدت بر پروتیین‌ها و چربی‌ها بستگی دارد، ممکن است به طور خطرناکی ناسالم باشد .
در یک پست بلاگ در اواخر سال ۲۰۱۷ ، متخصص قلب دکتر جوئل کان ، نویسنده و طرفدار رژیم غذایی گیاهی گیاهی ، اشاره کرد که مطالعات حمایت از سلامت Virta توسط محققان با منافع مقرره در این برنامه ، از جمله شورای ملی لبنیات ، شرکت or Oil و Atkins Nutritionals انجام شد ، شرکتی که توسط دکتر رابرت Atkins ، یکی از حامیان اصلی رژیم کم کربوهیدرات تاسیس شده‌بود .
کان در Medium.com نوشت : " کیفیت این برنامه تحقیقی که در یک مجله الکترونیکی منتشر شده‌است ، به عنوان یک رهبر شناخته نمی‌شود ، فاقد گروه کنترل است، نرخ ترک‌تحصیل قابل‌توجهی را حتی با وجود مدت‌زمان کوتاهی تجربه می‌کند و داشتن ۱۰۰ درصد نویسندگی با مشکلات مالی ، نگران‌کننده است . "
دکتر نیل بارنارد ، نویسنده و رئیس کمیته پزشکان مسئول پزشکی ، نگرانی‌های خود در مورد برنامه در نامه‌ای که روز ۲۶ آوریل به Wilkie فرستاده شد را ابراز کرد . برنارد ، یکی از طرفداران رژیم غذایی گیاهخواری که چندین کتاب را نوشته بود ، از جمله یکی درباره معکوس کردن دیابت با رژیم غذایی مبتنی بر گیاه ، گفت : " در بهترین حالت ، این نوع رژیم می‌تواند به عنوان چسب زخم برای دیابت عمل کند .



منابع مالی ارزش زمان کاپیتان بازنشسته مسایل حساس تایید حدود ۱۶۰ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کد سخا نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.