ارزش زمان

۲۹ نوامبر ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
مقام ارشد وزارت امور سربازان پنجشنبه اطمینان داد که این اداره تلاش خواهد کرد تا تمام سربازان قدیمی را که برای بورسیه مسکن تحت سیستم جدید Forever حقوق می‌گیرند را تامین کند ، اما این احتمال را که برخی ممکن است هرگز به طور کامل بازپرداخت نشود باز گذاشته‌است .
سناتور فیل رو ، R - تنسی ، به معاون اداره فواید سربازان قدیمی گفت : " ممکن است برخی از ما در آنجا تحت فرمول پیچیده برای محاسبه the مسکن ، و تصحیح به همان اندازه پیچیده the ، چهارشنبه ، نماینده فیل رو، R - تنسی وجود داشته باشد.
در جلسه دادرسی کمیته امور سربازان قدیمی ، لاورنس در ابتدا پاسخ داد که همه سربازان قدیمی می‌توانند آنچه را که بدهکار بودند دریافت کنند - - " اگر لازم باشد " - و او گزارش اخبار NBC را که در غیر این صورت پیشنهاد شده بود را مورد انتقاد قرار داد .
لاورنس گفت : " هیچ چیز نمی‌تواند از حقیقت دورتر باشد ، اما به نظر می‌رسد که او در دوره‌ای دیگر از پرسش رو از رو ، رئیس committee's ، و دیگر اعضای هیات‌منصفه عدول کرده‌است .
قرار بود نرخ‌های جدید برای این کمک‌هزینه‌ها از ۱ اوت تحت قانون همیشگی GI Joe به قانون تبدیل شود که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به تصویب رسید ، اما the نصب سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات را خراب کرد که می‌تواند تغییرات را کنترل کند که منجر به backlogs هزاران ادعا می‌شود .
وزیر VA روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال حاضر نرخ‌های جدید در یکم ماه دسامبر ۲۰۱۹ مورد اجرا قرار خواهد گرفت ، در حالی که انتظار می‌رود سیستم‌های جدید در محل و عملیاتی باشند .


نحوه ادغام بازنشسته مالیات سرباز زن ذخایر نظامی دخالت دولت کاپیتان بازنشسته



لاورنس به کمیته گفت که این قصد VA's برای اصلاح هر underpayments است ، اما او مطمئن نبود که آیا ارزش زمان و تلاش برای بازپرداخت همه آن‌ها را دارد ، که شامل تایید اعتبار میلیون ‌ها سند و صدها هزار ادعا می‌شود .

وی گفت که نتیجه چنین تلاشی می‌تواند پرداخت عطف به ماسبق باشد که حداقل باشد .
آیا تمام فرآیند با یک نفر که چک یک دلار را دریافت می‌کند به پایان می‌رسد ؟ لارنس گفت : " ما هنوز این را نمی‌دانیم ، اما قصد ما برای آسیب به سربازان قدیمی نیست ، بلکه قصد ما برای پردازش موثر ( GI Joe) را نیز داریم و به طور دقیق به جلو پیش می‌رویم ."
وی افزود : " هیچ گونه تغییر [ در پرداخت‌ها ] وجود ندارد ، و بازگشت به عقب انرژی خواهد بود که برای رسیدگی به ادعاهای پیش رو به جلو بهتر است . به این ترتیب ، ما باید مشخص کنیم که ما باید بفهمیم ."
در اواخر روز پنج شنبه ، Wilkie بیانیه‌ای را در وب سایت VA's منتشر کرد که ظاهرا ً در تضاد با لاورنس بود و تعهد department's را برای بازپرداخت سربازان بازنشسته که shorted بودند ، تایید کرد .
Wilkie گفت که این VA قصد دارد هر یک از هر یک از این افراد را " هر یک " و هر بخش " سی اچ آی " ( بیل ذی‌نفع ) را در صورتی که نیاز باشد - - برای مزایای مسکن در این سال تحصیلی - - به کار گیرد .
در جلسه دادرسی مجلس ، رو و دیگران در این هیات به این نکته اشاره کردند که آنچه the پیشنهاد می‌کند بر خلاف قانون نرخ‌های جدید است که قرار است در روز یکم ماه اوت نافذ گردد .
رو گفت : " قانون آنچه که ما باید در اول اوت انجام دهیم را بیان می‌کند . سوال این است که آیا می‌خواهیم از قانون پیروی کنیم ؟ و اگر این کار را نکنیم ، ما باید قانون را تغییر دهیم ."
نماینده اسکات پیترز ، D - کالیفرنیا ، به لارنس گفت : " به نظر من شما کمی انعطاف‌پذیری دارید که این کار را انجام دهید یا نه ."
وی افزود : " شاید شما در حال ارزیابی خود هستید که آیا ارزش بازگشت به عقب را دارد یا خیر " ، وی افزود : " اما we'd دوست دارند بدانند که آیا این افراد بطور کامل با این فرمول انجام خواهند شد یا خیر .
رو رو داشتیم که مشکل را جمع‌بندی کنیم : " اساسا ً آنچه ما انجام دادیم ، فقط برای وضوح ، ما یک سیستمی را برپا کردیم که didn't کار می‌کرد و به افرادی پرداخت می‌کردیم که در گذشته به آن‌ها پرداخته بودیم و ما می‌دانستیم که باید چه بهایی به آن‌ها پرداخت کنیم . درست می‌گویم ؟ ما کاره‌ای زیادی انجام دادیم چون سیستم آی تی ما کار می‌کرد ."
لاورنس جواب داد : " کاملا ً درست است .




مسایل حساس بهبود رضایت فصل شلوغ توقف موقت ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی زود انزالی مردان و انزال منقطع





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.