بهبود رضایت

۳۰ اکتبر ۲۰۱۸
انجمن افسران نظامی آمریکا و رنه کامپوس
این مقاله توسط رنه کامپوس در سایت انجمن افسران نظامی آمریکا ( MOAA ) ظاهر شد .
در عرض چند روز ، دو مقام فرماندهی تاسیسات پزشکی سربازان قدیمی اعلام کرده‌اند که دو نفر از رهبران جدید - - هر دو به تازگی بازنشسته شده‌اند - - مرکز پزشکی واشنگتن دی سی ، مرکز پزشکی VA و کاپیتان شیکاگو جیمز آ . مرکز مراقبت بهداشتی Federal Lovell ( FHCC ) .



رفاه ذهنی مردان شجاع دلیل معلولیت استخدام افراد طرح دعوی فصل شلوغ





این خبر خوبی است ، و باید افراد ذی‌نفع نظامی و کهنه‌کار را تشویق کند تا بدانند که مدیران اصلی این تسهیلات پزشکی شخصا ً خدمات و فداکاری آن‌ها را درک می‌کنند .

MOAA پیش از این گزارش داده بود که سرهنگ مایکل Heimall ، بازنشسته ارتش ، در روز ۱۴ اکتبر در مرکز پزشکی VA واقع در واشنگتن دی سی ، مسئولیت رسیدگی به بیش از ۲۱، ۰۰۰ سرباز قدیمی را به عهده گرفت . Heimall برای مراقبت از اعضای ارتش و سربازان قدیمی که ۳۰ سال در ارتش خدمت کرده و مدیر مرکز پزشکی والتر رید در Bethesda ، Md است، غریبه نیست . او در سال ۲۰۱۷ از جایگاه خود کناره‌گیری کرد .
مرکز درمانی در واشنگتن دی سی ، از یک رشته مدیریت و موضوعات سیستمی رنج برده‌است که آن را کانون تحقیقات کلی بازرسان قرار داده‌است . تحقیقات مستند و فراگیر ، بیماران را در معرض خطر قرار داده و مرکز را در لیست VA's از " ریسک بالای " با کیفیت پایین و درجه‌بندی ایمنی قرار دادند .
در شمال ، مرکز مراقبت‌های بهداشتی فدرال Lovell از مدیر جدید آن ، دکتر رابرت باکلی ، در روز ۱۵ اکتبر استقبال کرد . او به سربازان قدیمی ، اعضای فعال خدمت ، و خانواده‌های نظامی خدمت خواهد کرد و بر آمادگی پزشکی بیش از ۴۰، ۰۰۰ تن از نیروهای نیروی دریایی در سال نظارت خواهد کرد .
آخرین ماموریت به عنوان یک کاپیتان نیروی دریایی به عنوان معاون مدیر و فرمانده of FHCC ، جایی که در سال ۲۰۱۶ بازنشسته شد ، بود . او سپس به عنوان رئیس کارکنان سیستم مراقبت بهداشتی جسی براون استخدام شد و قبل از تبدیل شدن به مدیر در Lovell به سربازان قدیمی در شیکاگو و اطراف شیکاگو توجه کرد .
MOAA تلاش‌های وزارت دفاع و دفاع در سال‌های اخیر برای حفظ متخصصان پزشکی با استعداد را به عنوان هر دو سیستم بهداشتی خود تحت انجام اصلاحات گسترده تشخیص می‌دهد . The از این استعداد نظامی موثر برخوردار است و MOAA معتقد است که این کارگردانان در پیشبرد ابتکارات مشترک متعدد ، مانند اجرای یک پرونده الکترونیک سلامت مشترک که بین دو نهاد قابل تعامل باشد ، حیاتی خواهد بود .
این پرسنل به دنبال بررسی نیروی کار VA هستند که ۶۲ درصد بیش از ۳۷۵، ۰۰۰ کارمند آن را به عنوان محل خوبی برای کار و فکر کردن به پیشرفت در حوزه‌هایی مانند رضایت شغلی و رضایت از سازمان می‌دانند .
VA ، رابرت Wilkie ، رضایت مشتری را نه تنها برای سربازان قدیمی بلکه کارمندان را در اولویت قرار داده‌است .
او گفت : " employees افراد بااستعداد و متعهد هستند که در پشت یک ماموریت بزرگ تظاهرات می‌کنند . سربازان قدیمی شایسته نیروی کار VA هستند که نشان‌دهنده غرور در کار خود است که منجر به خدمات قوی مشتری می‌شود و این نظرسنجی نشان می‌دهد که ما پیشرفت می‌کنیم ."
استخدام متخصصان با استعداد مانند Heimall و باکلی در کمک به بهبود رضایت مشتری و پرداختن به مسائل سیستمیک در ماه‌های آینده و سال‌ها به عنوان the و وزارت دفاع به تغییر و مدرنیزه کردن سیستم‌های بهداشتی خود برای پاسخگویی به نیازهای اعضای خدمات و خانواده‌های آن‌ها ادامه خواهند داد .
فرمانده بازنشسته نیروی دریایی رنه کامپوس مدیر مراقبت‌های بهداشتی Veteran و رسیدگی به مسائل جنگجو در انجمن افسران نظامی آمریکا است .
این مقاله ، اثبات استعداد سیستم وزارت دفاع از وزارت دفاع آمریکا، در ابتدا بر روی وب سایت انجمن افسران نظامی آمریکا ظاهر شد . MOAA بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های نظامی است .



توقف موقت الزامات دفن سیستم بازنشستگی کانون اصلی سازمان سنجش : رفع مشکل رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تکذیب میگردد ادامه تحصیل مشمولین در خارج از کشور





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.