کاپیتان بازنشسته

۱۴ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
با کسری بودجه فدرال انتظار ۱ تریلیون دلار در سال جاری ، دفتر بودجه کنگره در ماه دسامبر فهرستی از گزینه‌هایی برای کاهش عدم تعادل در ۱۰ سال آینده ، از جمله سه پیشنهاد در مورد Tricare و شش مورد اشاره به مزایای سربازان قدیمی منتشر کرد .
CBO در گزینه‌های خود برای کاهش کسری بودجه : ۲۰۱۹ به ۲۰۲۸ ، ۱۲۱ فرصت را برای محدود کردن هزینه‌ها و افزایش درآمد وضع کرد . این ها شامل افزایش هزینه‌های نام‌نویسی برای بازنشستگان نظامی ، رعایت هزینه‌های ثبت‌نام برای Tricare برای زندگی و کاهش مزایای سربازان قدیمی می‌شوند .


غذای رایگان اطلاعات مسکن شامل قانون منابع سلامت نسخه متفاوت مسایل حساس




این نشریه چهارمین بار در پنج سال است که CBO پیشنهاد افزایش هزینه‌های ثبت‌نام Tricare برای بازنشستگان در سن کار و ارائه حداقل مخارج جیبی برای کسانی که از Tricare برای زندگی استفاده می‌کنند را پیشنهاد داده‌است .

CBO پیشنهاد داد که افزایش هزینه‌های ثبت‌نام Tricare برای بازنشستگان سن شاغل - - آن‌هایی که زیر ۶۵ سال سن دارند - می‌توانند به کاهش deficit میلیارد دلاری کمک کنند . برای دستیابی به این هدف ، وزارت دفاع باید بیش از دو برابر هزینه ثبت‌نام سالانه برای افراد و خانواده‌هایی که در Tricare نخست‌وزیر ثبت‌نام کرده‌اند و هزینه سالیانه ۴۸۵ دلار را برای یک خانواده برای یک خانواده برای Tricare انتخاب کنند . اکثر بازنشستگان در سن کار در حال حاضر هیچ هزینه ثبت‌نام برای Tricare انتخاب نمی‌کنند .
همچنین CBO پیشنهاد ایجاد هزینه‌های ثبت‌نام برای Tricare برای زندگی را پیشنهاد داد ، برنامه‌ای که به عنوان پوشش مکمل بازنشستگان نظامی در مدیکر عمل می‌کند . تحلیل گران تخمین زدند که وزارت دفاع می‌تواند ۱۲ میلیارد دلار بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۸ صرفه‌جویی کند اگر هزینه ثبت‌نام سالیانه ۴۸۵ دلار را برای یک فرد یا ۹۷۰ دلار برای یک خانواده برای مخارج زندگی به تصویب برساند ، علاوه بر حق بیمه مراقبت‌های پزشکی بیشتر بازنشستگان نظامی ۶۵ سال و حقوق بیشتر .
با توجه به تحلیل گران CBO ، این گزینه‌ها بار مالی of را به دو روش کاهش خواهند داد : آن سهم government's را با مقدار هزینه‌های جمع‌آوری‌شده و غیر مستقیم کاهش می‌دهد .
گزینه دیگر ارائه نیازمندی‌های حداقل خارج از جیب برای افرادی است که از Tricare برای زندگی استفاده می‌کنند . در این پیشنهاد ، tfl هیچ یک از ۷۵۰ دلار پرداختی به اشتراک گذاری هزینه تحت مراقبت پزشکی را پوشش نخواهد داد و تنها ۵۰ درصد از ۷۰۰۰ دلار بعدی را پوشش خواهد داد .
کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی ، کاترین Beasley ، رئیس روابط دولت در مورد مسائل بهداشتی در انجمن افسران نظامی آمریکا ، گفت که سازمان او نگران است که CBO همچنان شامل افزایش نرخ مراقبت‌های بهداشتی برای بازنشستگان نظامی در فهرست گزینه‌های خود است که هر چند سال یکبار منتشر می‌شود . او افزود CBO همچنین این حقیقت را نادیده گرفت که افزایش نرخ در سال گذشته به اجرا در آمد .
" CBO هر سال این کار را انجام می‌دهد . Beasley گفت : " بزرگ‌ترین نگرانی ما این است که برخی از این گزینه‌ها وارد بودجه president's شوند . جذب نیرو برای جذب افراد بسیار زیاد بوده‌است ."
با توجه به CBO ، وزارت امور سربازان قدیمی همچنین موقعیت‌های متعددی را برای اقدامات پس از پس‌انداز ارایه می‌دهد . برخی از پیشنهادها در ارزیابی CBO شامل موارد زیر هستند :
واجد شرایط بودن برای جبران ناتوانی برای هفت بیماری ، اداره پاسخگویی دولت گفته‌است که از خدمات نظامی ، از جمله بیماری‌های قلبی عروقی ، بیماری مزمن ریوی ، بیماری Crohn's ، hemorrhoids ، تصلب چند گانه ، آرتروز ، و uterine رحمی ایجاد یا تشدید نشده است . این گزینه در طول ۱۰ سال ۳۳ میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد .
پایان سن بازنشستگی برای دریافت مزایای تامین اجتماعی کامل ، که منجر به پس‌انداز ۴۸ میلیارد دلاری می‌شود، پایان دادن به the فردی VA's به سربازان معلول است .
کاهش مزایای معلولیت به سربازان قدیمی از ۶۷ نفر که پرداخت‌های تامین اجتماعی را دریافت می‌کنند . این می‌تواند بدهی ۱۱ میلیارد دلاری دولت را کاهش دهد .


بهبود رضایت فصل شلوغ توقف موقت الزامات دفن تمدید زمان اعزام به خدمت سربازی برای مشمولان کنکور درمان زود انزالی و تشخیص این مشکل




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.